Miten toimistotila siivotaan, missä järjestyksessä edetään? Kuuluuko tietokonenäppäimistön ja -näytön puhdistaminen siivoojalle?
Toimistosiivous
3
387
Vastaukset
- Anonyymi
Lue kohdekansio mitä kuuluu siivota. Itse ainakin siivoan ns. ylhäältä alaspäin, ensin pöydät/pölyt yms. ja sen jälkeen lattia. Roskat voi ottaa missä välissä tuntuu itelle sopivalta.
- Anonyymi
Palvelukuvauksesta tulisi selvitä kuuluuko näppäimistöt ja näytöt, mutta aina ei ole erikseen kirjattu, että kuuluuko ne. Useimmiten ei kuulu siivoojalle.
Roskat on ihan hyvä tyhjentää heti ensiksi, niin ei ainakaan tule uutta sotkua jos vaikka vahingossa kaataisi roskakorin.
Pyyhkii vain pinnat ja vaihtaa välillä siivousliinasta uutta puolta, vähintäänkin jos on tahroja, pölyistä tai kun vaihtaa työpistettä.
Lattian pyyhintä tai imurointi viimeisenä ja lopuksi yleisilmeen pikainen tarkistus.
Sarjatyö hyvä silloin kun mahdollista (avotoimistot) esim kerää kaikilta työpisteiltä roskat, sitten pintojen pyyhintä jne. - Anonyymi
Vapaat kohdat tasopinnoista ylempää. Tuolit, kun tarpeen. Kosketuspinnat, roskat. Moppaus lattialle. Vilkaise, poistu. Seuraavaan toimistoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615