RKP:n trollit elävät niin oudossa fantasiamaailmassa...
Valitus nuorten englanninosaamisesta on kuin valittaisi, että saadaan liikaa raitista ilmaa
16
204
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaikka RKP:n trollit kävisivät välillä ihmisten ilmoilla, puhuisivat suomalaisten nuorten kanssa...
- Anonyymi
Rkp;n rasismi ohjaa hurreja elämään pilvilinnoissa.
- Anonyymi
Onko joku valittanut nuorten englannin osaamisesta?
Päinvastoin, tällä palstalla on kerrottu, että suomalaiset osaavat englantia erinomaisesti kansainvälisesti mitattuna. Eikä ihme. Meillä on luettu englantia käytännössä pakollisena 1. kielenä kohta 60 vuotta.
Kieliaktiivi vaatii pakkoenglantia Suomeen, vaikka kaikki lukevat englantia. Pakkoenglanti estää muiden a1-kielten valinnan, mikä on suuri epäkohta, koska kielivarantoa kasvatetaan juuri niin, että muitakin kieliä saa lukea.
Englantia saa lukea 12 vuotta (vaikka pakolla) kuka vain. Mutta tämä ei jostain syystä riitä kieliaktiiville. Tätä outoa epäloogisuutta on syytä ihmetellä tällä palstalla, koska kieliaktiivi ei osaa itsekään kertoa, miksi vaatii pakkoenglantia.- Anonyymi
Olisipa meillä jo kaikille pakollinen suomi&englanti eikä enää pakollista ruotsia.
- Anonyymi
Ei mitään realismia RKP:llä
- Anonyymi
Eikä nuorillamme tarvetta ruotsille!
- Anonyymi
Outoja puheita RKP:llä...
- Anonyymi
Pakkoruotsi on riesa
- Anonyymi
Sinä elät oudossa fantasia-maailmassa.
- Anonyymi
RKP ja folktinget tekevät töllöntöitä muille
- Anonyymi
Suomen kaksikielisyysutopia on ajautunut umpikujaan
- Anonyymi
Varsinkin tämä sinun suomi-englanti kaksikielisyys utopiasi.
- Anonyymi
Kukaan ei valita nuorten englannin osaamisesta ( muuta kuin sinä), täällä valitetaan sitä, ettei osata mitään muita kieliä eikä sallita niiden opiskelua, koska pyhä pakkoenglantisi estää.
- Anonyymi
Lopeta jo, RKP!
- Anonyymi
Tämä!
Nyt suomea ja englantia tarvitaan, mutta ruotsia ei. - Anonyymi
Voi RKP!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450