Venäjän tykistö ja raketinheittimet häviävät kantamansa osalta länsimaisille vastineilleen.
Venäjän ohjuskalusto ei ole yhtä tarkkaa kuin länsimainen.
Venäjän ilmavoimat ovat olleet tehottomat Ukrainassa.
Venäjän laivasto on lähes tuhottu Mustallamerellä.
Dronejen osalta Venäjä turvautuu iranilaisiin lentäviin ruohonleikkuukoneisiin.
Venäjän uusimmat panssarivaunut ja häivehävittäjät ovat osoittautuneet toimimattomiksi.
Tulevaisuudessa Venäjä ei pysty pakotteiden takia hankkimaan ulkomailta korkean teknologian osia aseisiinsa. Lahjakkaimmat venäläiset ovat muuttaneet ulkomaille ja oman korkean teknologian rakentaminen on vaikeaa.
Sota käynnistää väistämättä uuden varustelukierteen maailmassa. Uudenlaisia droneja ja robottiaseita kehitetään.
Miten käy Venäjän tässä varustelukilpailussa?
Venäjän sotakaluston arviointia
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Venäjällä mitään kaluston osa-aluetta, jota voisi vertailussa kehua.
- Anonyymi
Liikuteltavat krematoriot
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450