Mitä veikkaatte ? Minkä puolueen jäsen tarvitsee työpaikan ?
Uusi johtaja Ikaalisiin
22
848
Vastaukset
- Anonyymi
terhikki petaa itselleen
- Anonyymi
Rahat ei ilmeisesti ollutkaan vähissä kun uusia johtajia haetaan ?
- Anonyymi
Veikkaan että valituksi tulee Jarmo Kakkasuu tai Jarmon Vaalisivu.
- Anonyymi
Minä veikkaan Mylliksen Seppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä veikkaan Mylliksen Seppoa.
Tuskin on myllis ,mutta voisi hyvinkin olla jarmohoikkalatäti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on myllis ,mutta voisi hyvinkin olla jarmohoikkalatäti
Reijo on jo 74 v. Niin tuskin hänkään ?
- Anonyymi
Siis mikä johtaja nyt tulee, onko joku jättämässä laivan?
- Anonyymi
Myllykirkolle joku paikallispomo?
- Anonyymi
Lopullisessa päätöksessä suurin painoarvo lasketaan sille että peekka imuttelee vanhat ja nuoret jarmolta imii parilitraa kusta mutta atten ja nikon
pippeleitä peräkammarissa imuttei pitkään ja nuoli pepareiät puhtaaksi- Anonyymi
Voi herranen aika kuinka kauniisti hän imeekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi herranen aika kuinka kauniisti hän imeekään.
Jarmo on hyvin lapsirakas ihminen.
- Anonyymi
Uusi viestintä ja kulttuurikoordinaattori on sitten valittu. Eikö ne rahat olleetkaan vielä loppu kun uusia johtajia otetaan ?
- Anonyymi
Valituksi tuli aikuinen nainen. Hän kuuluu peekan etupiiriin.
- Anonyymi
Aivan verevän näköinen nainen. Juuri tuollaisia peekka imii. Jarmolle pikkupojat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan verevän näköinen nainen. Juuri tuollaisia peekka imii. Jarmolle pikkupojat.
Peekka imii häntä erittäin mielellään.
Jarmolle ei hän jostain kumman syystä maistu.
- Anonyymi
Pirkanmaan käräjäoikeudessa puitiin myös alastoman miehen tapausta. Oikeudessa vallitsi sellainen käsitys, jossa paikallinen mies riisui itsensä alastomaksi taksissa ja jäi tämän tempauksen jälkeen munasillaan lumihankeen.
- Anonyymi
Taloutta tasapainotetaan ottamalla uusia johtajia hommiin ?
- Anonyymi
Neljä muutakin uutta työntekijää otetaan.
- Anonyymi
Voisko näitä täyttää sisäisellä siirrolla ?
- Anonyymi
Säästöpakettia valmistellaan.
- Anonyymi
Nykyiset työntekijät ovat hampaat irvessä ja lisää töitä heille laitetaan omien töiden lisäksi. Koska kato käy?? Silti on rahaa palkata vaikka ja ketä.
- Anonyymi
Ikaalisista kuningaskunta ja Mylliksestä kuningas?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728