Inhimillisinä otuksina emme sivistysvaltioissa pystyne suitsemaan niiden ihmisten tulvaa, jotka suuntaavat paremman elintason toivossa kohti jälkiteollistunutta Eurooppaa. Toinen samanlainen ryhmä ovat ne, joita ikään kuin vainotaan mutta lähettävillä mailla on siihen joko uskonnolliset tai muut perusteet. Vasta kolmantena ryhmänä katsoisin todelliset, kotimaassaan vainotut ihmiset.
Jos nyt ajatellaan tärkeintä, eli ihmiskunnan jatkuvuutta, pitäisi toimia niin kuin luontokin on aina toiminut; heikot sortuu elon tiellä, vahva sen kun porskuttaa. Näin toimii evoluutio.
Me kuitenkin arvostamme elämää, emmekä suostu tuohon epäinhimilliseen kiertoon.; meillä sukua jatkaa yhä heikompi aines ja olemme matkalla lajimme tuhoon tätäkin kautta. Linkola on hyvä esimerkki ihmisestä, joka korostaa älykkäiden ihmisten etuoikeutta elämään. Itse kuitenkin pidän kiinni rakkaudellisesta suhtautumisesta koko luomakuntaan enkä hyväksy ihmisten eriarvoistamista millään tasolla, vaikka se johtaisikin lajimme tuhoon.
Mitäkö mieltä olen maahanmuuttopolitiikasta
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen virke on **skapuhetta.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18153668f
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214