Kysyisin vinkkejä mistä vois saada lisäansiota näin talvisaikaan,kun marjastus/sienestys oli kesän ja syksyn hommia,ja käpyjen keräystä ei vissiin nykyään enää järjestetä!?
Sekatyömies
11
212
Vastaukset
- Anonyymi
no et ainakaan täältä
- Anonyymi
Onhan tuos jo hyviä ideoita tullu! :)
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18155062T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Myy keltaista lunta persuille ja kokoomuslaisille riistäjille mehujäänä.
- Anonyymi
LOL
- Anonyymi
oletko työtön vai haluatko kasata lisäansiota palkkatyön päälle,
Marjat ja sienet ovat sitä verovapaata tulonlähdettä. Vai mikä on homman nimi.- Anonyymi
Eläkkeellä.
- Anonyymi
Kumpi on ylempi, työmies vai sekatyömies? Hehheh.
- Anonyymi
Korjaan sekatyöhenkilö. :)
- Anonyymi
Ruåttiin spermapankkiin luovuttajaksi.
- Anonyymi
On se väärin kun vähävaraisia ja päästöisiä ihmisiä rankaistaan, koska rikkaat vähentää kulutusta sun muuta, minun mielestä on ihan oikein kun rikas saastuttaa niin se myös joutuisi maksa kunnolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670