Olen viimeksi käynyt pubissa yli kymmenen vuotta sitten enkä ole yhtään perillä nykyisestä baarien hintatasosta. Paljonko Kauhajoen baareissa tuopit maksaa nykyään?
Tuoppien hinnat Kauhajoen juottoloissa
15
732
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäänpääsy ja narikka 10 €, juomat alkaen 8 €. Osta koppa kaljaa ja juo kotona, käy paljon halvemmaksi ja on myös paljon mukavempaa kun ei tarvi kattella pitkin seiniä kuseksivia ja yrjöäviä elämäm kovan koulun kasvatteja.
- Anonyymi
Luuletko olevasi jotenkin parempi ihminen, kun haukut muita. Se on kuule jokaisella ihmisellä oma polku kuljettavanaan, hautaan kun ei saa mitään mukaan ja siinä sun jeesustelut karisee kuin paska Saharaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko olevasi jotenkin parempi ihminen, kun haukut muita. Se on kuule jokaisella ihmisellä oma polku kuljettavanaan, hautaan kun ei saa mitään mukaan ja siinä sun jeesustelut karisee kuin paska Saharaan.
Tarpeeksi tullut nähtyä sivusta toisten päihdesekoiluja. Hyviä muistoja jälkipolville kertakaikkiaan, mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeeksi tullut nähtyä sivusta toisten päihdesekoiluja. Hyviä muistoja jälkipolville kertakaikkiaan, mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Ehkäpä sivusta seuraajan ei todellakaan kannata alkaa tuomitsemaan.
- Anonyymi
Baareissa käy myös näitä ns baariruusuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baareissa käy myös näitä ns baariruusuja.
Ihanko tosi, apsolutistien kekkereissä käy pääosin kaktuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko tosi, apsolutistien kekkereissä käy pääosin kaktuksia.
Sehän vitsin murjaisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän vitsin murjaisit.
Ei se mikään vitsi ollut, apsolutististit on piikikkäitä ja kuivia ja halveksii ihmisiä, jotka juo jotain alkoholipitoista.
Normaali ihmisen elämään kuuluu kyllä nollata välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään vitsi ollut, apsolutististit on piikikkäitä ja kuivia ja halveksii ihmisiä, jotka juo jotain alkoholipitoista.
Normaali ihmisen elämään kuuluu kyllä nollata välillä.Yksi kauhajokinen sanoi joskus aikoinaan, että kun nähdään, ole selvinpäin, vaikka muulloin joisit.
Olisi pitänyt vastata hänelle, että ole kännissä, kun nähdään, vaikka muuten olisit selvinpäin.
Ei mitään eroa. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18155256a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onko Kauhajoella baareja
- Anonyymi
Onko tänään happy houria missään?
- Anonyymi
Oli kiva käydä kaljalla kun viereisestä pöydästä ei ollut viety puoliksi syötyä pizzaa ja pulloja pois.Asiakaspalvelu melko surkeaa.
- Anonyymi
Ei edes viitti eikä maksa vaivaa mennä ostamaan kallista kaljaa ja viinaa ja kuunnella samaan hintaan vielä Kauhajoen "määrättyjen seurueiden"' iltaa pilaavaa älämölöä ja riehumista! Ja vaikka varaa olisi, niin mieluummin muualle päin tai kotona nauttien!
- Anonyymi
Tänään euron tuoppi!!🍺 Tervetuloa!🍻
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645