Pääseekö Kuntakokeilu lukemaan työttömän Omakanta tietoja? Olen saanut Työmarkkinatukea & Asumistukea. Toimeentulotukea en ole hakenut.
Mikäli Kuntakokeilulla on tähän oikeus niin miten saan tämän kiellettyä?
Onhan se nut outoa että pelkkä työttömyys antaisi oikeudet katsella ihmisen terveystietoja.
Mikäli terveystietoja on katseltu niin voiko asiasta nostaa syytteen tai tehdä rikosilmoituksen?
Olen monta kertaa sanonut että haluan Työllistymissuunnitelman mutta aina tulee Aktivointisuunnitelma.
Sosiaalipalveluille ei ole tarvetta.
Kuntakokeilu & Omakanta?
Anonyymi-ap
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei pääse. Tilaamalla lokitiedot kaikki selviää kuka on lukenut ja mitä...
- Anonyymi
Todella huolestuttavaa mikäli Kuntakokeilu, työllisyyspalvelut pääsevät henkilön omakantaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595