Naiset tuntuvat ivallisilta

Anonyymi-ap

Toivon ettei kukaan vastaisi Suomi24-hengessä tahallisesti loukaten. Itsetunto on tarpeeksi huonona nyt muutenkin.

Minulla on huono tapa katsoa naisia liikennevälineissä ja muissa paikoissa. Ehkä se katsekontaktin hakeminen tai lievä tuijotus on itsessään väärin, mutta jotenkin kaipaan niin paljon naista, että heitä tulee pälyiltyä. Ikävintä on kuitenkin vastaanotto, joka on usein vähän tyly ja ivallinen katse, jonka saan takaisin. Miksi naiset ovat niin ilkeitä, julmia ja ivallisia, huomaan kysyväni.

Tiedän, että vain harva ihminen on paha ihminen ja haluaa tahallisesti satuttaa toista, joten en usko että nämä naiset haluavat satuttaa minua. Sattuu kuitenkin suunnattomasti.

Ehkä naiset saavat niin paljon katseita ja jopa häirintää, että heidän on torjuttava tylyydellä tällaiset eleet, ja jos joku satunnainen partasuinen heppu tuijottaa, niin naisilla ei juuri liikene sympatiaa tätä kohtaan. Ymmärrän senkin. Ei ole helppoa olla nainen, mutta ei ole todellakaan myöskään helppoa olla mies. Onneksi olen seurustellut, joten katkeruus ei ole niin syvää.

7

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voimia

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

up.

• Ehkä olet lihava? Naiset suhtautuvat ivallisesti sen takia.
      Mutta oletko ihan varma että vastakatse on ivallinen ja tyly, eivätkö he hymyile yhtään tai virnistä yhtään? Ehkä se on niin kun sanot.

Mutta miksi katselet niitä silmiin, se on outoa, itse katsoisin vaan tissit, reidet ja p*rseen, en välittäisi silmistä mitään. Sitten vasta huomaisin sen terävän tuijottavan katseen joka sillä on... ja vilkaisisin ja virnistäisin sille, ehkä se hymyilisi takaisin minulle tai sitten ei, en välittäisi pätkääkään mitä mieltä se olisi.
      Ole mies, tee mitä haluat, äläkä välitä naisten kotkotuksista tuon taivaallista.

• Anonyymi

"Minulla on huono tapa katsoa naisia liikennevälineissä ja muissa paikoissa. Ehkä se katsekontaktin hakeminen tai lievä tuijotus on itsessään väärin,"

Tyttöjen piirittelemisessä ja flirttailemisessa ei ole yhtään mitään väärää, se on luonnollisin asia ja tehtävä, koko maailmankaikkeudessa.

• Anonyymi

Tuossa parista edelläolleesta miesoletetun kommentista taisit jo saadakin käsityksen siitä syystä. Tosin ne katseet tuskin ovat ivallisia, mutta tylyjä hyvinkin voivat olla. Tylyys johtuu noista edelläni kirjoitelleiden kaltaisista miehistä ja heidän asenteistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe