Sairaanaolon takia joutunut wolttailemaan, nyt on paljon kuljetus paperipusseja. käytetyt muovipussit voi taitella sellaiseen kolmio muotoon myöhempää käyttöä varten, olisko kellään täällä ideaa miten nää pussit vois taitella ettei veis nii paljoo tilaa kaapissa? yritin jotain mut vaa repes..
Paperipussien taittelu
9
298
Vastaukset
- Anonyymi
Ööh.. Muovikassien säästämisen ymmärrän, mekin käytetään niitä roskapusseina.
Mutta onko sinulla noille Woltin kasseille oikeasti jotain uudelleenkäyttöä? Eikö olisi yksinkertaisempaa laittaa ne kierrätykseen.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181651922
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ne toimivat uusiokäytössä palstan aktinvoinnissa...
- Anonyymi
Muovipussit kolmion muotoon? Itse taittelen pussin ensin pitkittäin kaksinkerroin, sitten toisin päin nelinkerroin pohjasta alkaen, niin että kahvat jää päällimmäiseksi. Tuollainen on näppärä napata taskuun mukaan, siinä vaiheessa voi vielä taittaa kaksinkerroin.
- Anonyymi
Siis tuo edellinen koski muovipusseja, ei paperisia, mutta saattaa tietty toimia niilläkin.
- Anonyymi
Minä teen näin, tosin onnistun huomattavasti nopeammin..
https://www.youtube.com/watch?v=4oP9886cLNo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä teen näin, tosin onnistun huomattavasti nopeammin..
https://www.youtube.com/watch?v=4oP9886cLNoAi te naiset teette noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai te naiset teette noin.
Eiku mies, tosin naisen opettama 😎
- Anonyymi
siis meinasin et pahvipussi repee jos yritän sen taitella kolmioon/siitä tulee muutenki liian paksu, et olisko jotain tapaa millä ne sais nätisti säilytettyä. sain ne nyt jotenki ihan hyvin kaappiin kyl
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728