Sain normaalilta näyttävän huonekalumainoksen Instagramiini, ja siinä mainostettiin kausialessa olevia hyviä lamppuja. Muutto on edessä, ja parin päivän pohdinnan jälkeen ajattelin ostaa lamput sivustolta. Nopeasti - valitettavasti maksun jälkeen- tuli hassu olo sivustosta, ja aikas varmasti kyseessä on huijaus. Eivät vastaa viesteihin, paketin seurantaviestit eivät ole uskottavia. Firma linkittyy Trency yritykseen, kun googlailee annettuja osotteita ja yritystietoja, ja tästä nettikaupasta on samanlaisia huijari varoituksia.
Misterlamp Helsinki on huijausta!
Anonyymi-ap
3
1350
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tiedosta, olin juuri tekemässä ostosta, mutta onneksi jäin pohtimaan samaa ennen ostamista. Aika taitavasti rakennettu sivu.
- Anonyymi
Uskottavan näköinen oli. Lupasivat vastata kysymykseenkin vrk sisällä... Eivät vastanneet, no hyvä juttu etten ruvennut lamppuja tilaamaan.
- Anonyymi
Lampun myös tilasin,perille ei löytänyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728