osana DCA-sopimusta. Amerikkalaisille sotilasjoukoille annetaan siis oikeus liikkua siellä ja varastoida aseita, tarvikkeita ym.
Lehdistö, kuten Kouvolan sanomat mainostaa että tämähän on hyvä homma kokonaisuudessaan. Lisää turvallisuutta ja tuo jopa rahaa seudulle. Ovatko asiat kuitenkin todellisuudessa juuri päinvastoin?
Vekaranjärven varuskunta jenkkien käyttöön
8
454
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole päinvastoin
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18166116S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sinne kannattaa perustaa Tissipaari ja Bordelli, Vekaranjärvi nousuun.
- Anonyymi
Vaimolle ja tyttärille tiukat kotiintuloajat, ettei tarvitse huolehtia äpäristä.
- Anonyymi
Aikuisille ei tarvitse asettaa kotiintuloaikoja ja Suomessa kenenkään ei tarvitse alistua nytkin ja hellan väliin. Kyllä sen äpärien teon osaa suomalainenkin mies.
- Anonyymi
Hyvä paikka ,olen käynyt singolla paukuttelemassa. Polkupyörillä mentiin ja myös pois.
- Anonyymi
Kääpälän ravintolalla on kiirus laajentaa tiloja.
- Anonyymi
Hienoa, että saadaan US-army paikalle. Vaihtoehtona taitaisi olla uudet YYA-tyylin yhteisharjoitukset. Naapurissa on terroristivaltio. Sitkeästi näyttövöt tuon maan kansalaiset edelleen nököttävän mökeissään. Eikös se kohta pitkä musta rekkarikin lakkaa pelittämästä. Nyt ryhtiliike näiden "vieraiden " suhteen. Domoi, domoi, sinne Putinin onnelaan.
- Anonyymi
Asiat todellisuudessa ei ole päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667