Haluaisitko imeä

Anonyymi-ap

Löytyisikö miestä joka haluaisi imeä mun isoja raskaita ja turvonneita rintoja?Olen raskaana ja rinnat on todella herkät ja hellät.Nautin kun rintojani hyväillään,nuollaan ja näykitään.Mielellään olisin sylissäsi esim autossa ja voisin ottaa rinnat kokonaan paljaaksi.Nautin kun mies imee rytmikkäästi ja lypsää toista rintaa sormilla samalla.Maitoa tulee jo myös hiukan.Saan orgasmin kun kìhotat minua samalla tai jos voisin esim ratsastaa sylissäsi hitaasti liikuen ylös ja alas.Nautin myös jos joku näkisi puuhamme ja jäisi katselemaan.Voisin myös suostua kahden miehen hyväiltäväksi ja tyydytettäväksi samalla kertaa.Kertokaa miehet kiihottaisiko tämä teitä ja löytyisikö halukkaita miehiä toteuttamaan tätä minun kanssani.Paikka olisi Kokkolan keskusta

8

592

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se olisi todella ihanaa

• Pääsisin pitkäaikaista haavettani toteuttamaan. Niin kiihottava ajatus ettei housuissa pysy! Harmi että välimatkaa niin paljon. T: pk-seutu, mies 33v

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede lutkuttaa sikana buaahaa

• Anonyymi

Kyllä rintojen nuoleminen on ihan parasta. Se saa kalunkin kovettumaan kivasti. Ja pienellä hinkkauksella naisen saaminen orgasmiin on mahtavaa. Pystyt nännit ja runsaat rinnat on mahtava kombo.

• Anonyymi

Harmi kun olet turhan kaukaa turunseudulta. Taidat olla juuri sellainen mitä olen etsinyt. Olen nimittäin mahdoton tissifani, rakastan rintoja yli kaiken. Muutakin seksiä tietenkin haluan vaan rinnoissa olisin yli puolet ajasta kiinni.
      Odottavan tai imettävän naisen turpeita raskaita rintoja haluaisin päästä hellimään.
      Minulla on tammikuu vapaata, voisin vähän reissata, ajella autolla ja majoittua hotelleissa. Matkasuunnitelman voisin tehdä sen mukaan miten löydän ihania rintoja pideltäväksi. Silloin nuo maidosta pulleat rinnat saavat etusijan.

• Anonyymi

Kiinnostaa mutta navigaattori näytti reipasta 4h ajomatkaa.

• Anonyymi

Haluaisin mutta olet liian kaukana tällä hetkellä.
      Mutta jos vielä ensi keväänä kaipaat miestä imemään rintojasi niin silloin onnistuu..
      Muutan Larsmoon helmikuussa..

Milkman 55

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe