Onko teidän työpaikoilla näitä "pikkupomoja", jotka vielä sattuvat olemaan esimiehen hyviä ystäviä niin töissä kuin vapaa ajallaan? Meillä on muutama tällainen, jotka hyppivät vanhempien työntekijöiden silmille tämän tästä ja he luulevat olevansa kaikki tietäviä. Neuvovat ja muka opastavat meitä vuosikymmeniä talossa olevia, he itse ovat olleet vasta muutaman vuoden. Ja heillehän ei saa/voi sanoa mitään vastaan, heti ovat juoksemassa esimiehen luo juoruamaan itku silmissä. Mutta nämä pikkupomot saa huutaa ja meiskata työpaikalla miten heitä huvittaa eikä he yhtään arvosta vanhempia työntekijöitä. Eikö esimiehellä pitäisi olla kunnon johtajuutta, eikä "hommata" näitä hyviä ystäviä samaan työpaikkaan?
Pikkupomot
Anonyymi-ap
6
1041
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa eräältä sahaus firmalta.
- Anonyymi
No onneksi en päässyt siihen kioskiin, väärä sukunimi pelasti!
- Anonyymi
On, semmosia on kellä on kusi noussu päähän
- Anonyymi
Potkut antaa sillä parhaiten selviää perseen nuolijoille
- Anonyymi
Suomussalmelta niitä saattaa tulla kuusamoonki herra toimitusjohtajaksi itseään tituuleraavia ...
- Anonyymi
Tämäse tämä tuote on se demokratian takaus ennenkaikkea siinä hommassa nääs.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647