Itse menin tuon.
Sain kyllä kaikki oikein. Ei vaikeakaan ollut. Kunhan keskittyy.
https://yle.fi/aihe/a/20-10005636
Jospa tässä vielä ominnokkineen pärjäilisi.
Kyllähän nuo pienet unohtelut, joista ei kovin huolissaan tarvitse olla, lisääntyyvät itse kullakin.
Sitten se elämä vaikeutuu, jos muistamattomuus alkaa arkea kovasti haittaamaan.
Muistipeli
13
337
Vastaukset
- Anonyymi
Oletkin tosi skarppi! Minä menin kolmannen kysymyksen jälkeen sekasin👍
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
!00% oli tulos, mutta kyllä jotain aina unohteleekin, tai ainakin varmistus paikallaan.
100% minullakin.
Vaatii pientä keskittymistä, tosin.Ajatukset saa kyllä pitää koossa ja näkömuististakin on apua.
Arjessa kyllä tuota Sel-lan manitsemaa varmistamista tulee tehtyä.
Esim. ulos lähtiessä tulee kurkattua keittiön ovelta, onko kaikki ok.
Amerikassa on otettu käyttöön joku uusi Alzheimerin lääke.
Ei kai sekään mikään varma nakki ole.
Aikahan nuo uutuudet vasta näyttää , mihin niistä on. Toiveikkuuttahan ne herättää.- Anonyymi
Kaik oli oikein,,,lapsellisen helppoja kysymyksiäki..
- Anonyymi
Sahanpurut pitää vaihtaa.
- Anonyymi
Liian helppo mittaamaan mitään. Muistinerot riensi paikalle 😂😂😂
Ne ovat helppoja, jos muisti ja keskittyminen toimii.
Ihan samanlailla on helppo virallinen muistitesti (Mini-mental) jos muisti toimii normaalisti.
- Anonyymi
En ole ihan varma muistinko vai päättelinkö tehtävät. En muista 🤯
- Anonyymi
Olen Muistimestari. 100% suoritus.
- Anonyymi
Minun näytölleni ei ilmestynyt kuin keltainen ruutu, jossa hämärästi vaaleampia kuvioita, jotka eivät esitä mitään.
Mkr.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816