Kevyet mullat vaan Timo Seppälälle. Miehelle, joka jahtasi urheilussa kiellettyjen aineiden käyttäjiä, mutta jäi itse kiinni liikenteessä kielletyn aineen käytöstä.
Pääsevätkö rattijuopot taivaaseen?
20
450
Vastaukset
- Anonyymi
Seppälä menee Lasse Oksasen kanssa hiilihankohommiin
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18171824A
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Lopettakaa jo helkkari tuo typerä KEVYTMULTAUS..taas kerran.
- Anonyymi
Hautakiveen pitää kaivertaa: Olin Rattijuoppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautakiveen pitää kaivertaa: Olin Rattijuoppo.
Törkeä rattijuoppo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä rattijuoppo
Ja sinun hautakiveen: Olin anonyymi paskanjauhaja!
- Anonyymi
Tottakai pääsee. Raamatussa ei ole kielletty humalassa autoilua.
- Anonyymi
Saako aasilla ajaa "hallelujaa"-kunnossa?
- Anonyymi
Rattijuoppous kunniaan. Olis Seutulan lentokenttäkin jäänyt aikoinaan tekemättä ilman rattijuoppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rattijuoppous kunniaan. Olis Seutulan lentokenttäkin jäänyt aikoinaan tekemättä ilman rattijuoppoja.
Liputuspäivä rattijuoppojen kunniaksi, joka voisi olla myös arkipyhä, jolloin muistetaan rattijuoppojen tappamia kansalaisia.
- Anonyymi
Timo-tohtori taisi Mercedeksellään peruuttaa sähkökaapinkin kumoon.
- Anonyymi
Kyllä pääsee jos katuu ja osaa mielistellä pappeja eli uskiksia oikein.
- Anonyymi
Paperirahaa vain kolehtiin niin kaikki saa anteeksi. Rahalla saa vaikka tapella kirkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperirahaa vain kolehtiin niin kaikki saa anteeksi. Rahalla saa vaikka tapella kirkossa.
Työmaalla ainakin puolet on kärähtänyt vähintään kerran ratista. Aivan normaalia että pienessä ajellaan, kuka sitä nyt selvinpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Eräs laihialainen katsoi kirkossa kolehtihaavia edessään ja ilahtui:
"Täällä tarjotaan oikein rahaakin!" ja kouraisi syvältä.
- Anonyymi
Minä ajan kännissäkin paremmin kuin moni akka selvin päin.
- Anonyymi
Kuortaneella rippikouluikäinen flikka ajeli kännipäissä traktorilla pari moperia lunastuskuntoon ja kuskit meinas jäädä alle samassa rytäkässä. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuortaneella rippikouluikäinen flikka ajeli kännipäissä traktorilla pari moperia lunastuskuntoon ja kuskit meinas jäädä alle samassa rytäkässä. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
Rattijuoppojen pitäisi ajaa hätävilkut päällä, tietäisi muut väistellä. Näin välttyisi rangaistuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rattijuoppojen pitäisi ajaa hätävilkut päällä, tietäisi muut väistellä. Näin välttyisi rangaistuksista.
Kannatan. Aina kun kaljan juo ja lähtee liikkeelle, niin hätävilkut päälle. Lakiesitykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seutulan kenttä vaatii laajennusta. Rattijuopot kuokkimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408