Eli aiheellinen kysymys, mitä tälle palstalle käy kun Puohitien pallomahasta aika jättää? Tämän takia olisi äärimmäisen tärkeää, että Kylmis raitistuisi menisi töihin ja perustaisi perheen, että voimme jauhaa hänestä vielä ainakin seuraavat 15 vuotta. Kylmiksen kuoleman jälkeen täällä ei olisi muita kuin Asd horisemassa.
Puli palstan tulevaisuus?
Anonyymi-ap
3
143
Vastaukset
Perheen perustaminen ei taida onnistua kun Kylmiksen penis on työkyvyttömyyseläkkeellä
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kylmis kastroitiin jo 6-vuoden ikäisenä, kun huomattiin, että penakka tuottaisi vain ongelmallista jälkikasvua tai risteytyisi porsaan kanssa.
Kylmiksen rakas oli jo lapsesta porsas myöhemmin mielenkiinnon siirryttyä emakoihin ja karjuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351