Miten minun puhelimen paikannus näyttää välillä että olisin 270km päässä Jyväskylässä vaikka olisin kotona?
Google Maps, tinder ja kaikki muutkin sovellukset näyttää välillä paikannuksen Jyväskylään noin vuorokauden ja sitten näyttää välillä muutoman päivän-kuukauden aivan oikein
Puhelimen paikannus
Anonyymi-ap
1
254
Vastaukset
- Anonyymi
Puhelimesi ei saa GPS-signaalia? Myöskin, jos paikannus ei ole puhelimessa päällä niin paikka arvotaan lähimmän tunnetun reitin perusteella. Tämä voi vaihdella paljonkin ja olen saanut liikkumatta kotoa mihinkään paikannuksen Oulusta Helsinkiin ja useita paikkoja siinä välillä.. Googlen maps paikantaa sitten aina jonnekin afrikasta itään ja intiasta länteen keskelle merta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820