Joulunvietossa on perinteitä, joista yksi ainakin meidän perheellä, jonka perinteen toin tullessani omasta lapsuudestani.
Siis tämä yö menee otsikon aiheessa ainakin niiltä jotka pysyy hereillä.
Täällä Chiang Maissa kuten olen kertonut, läsnä on jälkikasvu kokonaisuudessaan, mutta nyt yöllä myös osa kitaranmuotoisen perhettä.
Ovat tilanneet jo nyt lohta ja muutamaa muuta jouluaiheista ruokaa, joten täytyy mennä huomenna hankkimaan lisää.
Porukalla on hauskaa näin yöaikaan altaalla ja päädyinkin illan ja yön teemaksi joulun sijaan venetsialaiset, joka luonnollisesti tuttu aihe varsinkin veneilijä Tyttö2010Neitiselle.
Tuosta kinkusta, tai oikeastaan meidän tapauksessamme kahdesta kinkusta ja sen kuorrutuksesta.
Toinen muhii sähköuunissa ja toinen Thaimaalaisessa perinteisessä grillissä, siis siinä ns. massiivisessa "Ruukkugrillissämme" jonka kaltaista junttilassa myydään munan muotoisena.
Yksi rakas kertoi että ei osaa tehdä edes sinappia, joten hän lienee käyttävän lähikauppansa hyllyltä jotain, ellei nyt sitten osta koko kinkkua valmiina, tai ole kinkuttanut jo kuukausi sitten kuten Eedenin perhe.
Sinappi on yksi minun lempiaiheistani ja olen päätynyt perinteitä kunnioittaen käyttää tilkan konjakkia joukkoon.
Tämä tieto perintönä isältäni.
Hieman sama juttu näiden kalojen kanssa mm. loimutuksessa, minulla on suihkupullossa öljy-, mauste- ja konjakkisekoitus, jota silloin tällöin suihkautan lohen kylkeen aiheuttaen hieman liekehdintää.
Se on mukava ohjelmanumero, mutta myös aiheuttaa hyvän ja hieman tavallisuudesta poikkeavan aromin kalaan.
Fileistä ja hunajasta en viitsi tässä tämän enempää, koska se on rakkaille vieras ja vastenmielinen tapa.
Kaksikulttuurisen lapsiperheen pääartisti kertoi että heillä joulu on nou, eikä hänen Buddhalaiset läheisetkään tiedä juuri mitään joulusta, ei ole muovijoulukuusta eikä tule pukki.
Ei meilläkään ole muovijoulukuusta, mutta on joulukoristeita jonkin verran, eikä tule pukki, mutta moni herää ja varsinkin lapset aattoaamuna kun sängyn viereen on ilmestynyt paketteja joulupaperiin käärittynä.
Onkohan kovin turmiollista, että Thaimaalaiset Buddhalaiset saavat myös joululahjoja, sen riskin kyllä otamme, kun vastavuoroisesti isukki kieltää Korealaisilta lapsiltaan koko joulun.
Onko siis Tyttösen ylivertaiset Suomilapset ja Korealaiset lapsensa isukille eriarvoisessa asemassa, vai onko myös ylivertaiset jääneet paitsi tänä jouluna varakkaan atleetin joululahjoja hänen käyttäen vuositasolla sellaiset rapiat sata tonnia sisältäen ylivertaisille hankitut?
No Tyttö2010 on nyt saanut sbugena kinkeröidä kavereittensa kanssa puoli viikkoa, niin kun muut viettävät joulua, niin hän palaa Eedeniin elämään Buddhalaista elämäänsä Buddhalaisten läheistensä kanssa jouluna ilman joulua.
Purinami lienee sen verran syrjäseudulla että siellä vain tavarataloissa on joulukuusi ja myydään konvehteja, mutta ... เมนูคริสต์มาสเชียงใหม่ ... mahtaako tämä kaikki täällä Chiang Maissa olla vain kristityille turisteille?
Oireilurikasta joulua Rakkaille.
KINKKUVALVOJAISET.
6
258
Vastaukset
- Anonyymi
Asiasta kolmanteen hieman hintataso thaimaassa, kinkkua salamia ja leikkeitä...
https://aijaa.com/aOS4Ev- Anonyymi
Asiasta kolmanteen, yöt ovat nukkumista varten. Miksi vietät netissä vuorokaudet ympäriinsä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
On kai se perinne sekin katsoa kun sian perse kuumenee uunissa.
- Anonyymi
Pikku-Pasanen kinkuttaa 04:27 thaimaan aikaa yöllä ja Iso-Pasanen jatkaa kinkkutarinoita Hua Hinin kuitilla tarinaa unohtaen olevansa eri henkilö Senssun kanssa ja Sianmaasta ei vaan tule kuvaa sitten millään mutta tarinaa tulee kuin Ruuneperi olisi saanut ADHD-kohtauksen syötyään liikaa natriumnitriittiä ja muita suoloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955