Hei Rakas, mielikseni huomaan, että todellakin sanonta sinun ajattelevan minua jopa runsaasti enemmän kuin pari sanaa, tänään, huomenna ja loppuelämäsi, koska olet aivopesty.
Kerronpa sinulle mitä aivopesu tarkoittaa, se on:
Aivopesu on pakottavien tekniikoiden soveltamista aivopesun kohteen uskomusten tai käyttäytymisen muuttamiseksi. Mielenhallinta on toimintaa, jolla sen kohde saadaan käyttäytymään, tuntemaan ja ajattelemaan toivotulla tavalla.
Mielenhallinta voi sisältää muun muassa tunteiden hallintaa, ajatusten hallintaa, käyttäytymisen hallintaa ja tiedonsaannin hallintaa.
Mielenhallinta voidaan myös kohdistaa yksittäiseen ihmiseen.
Minä siis hallitsen sinun mielenhallintaasi sataprosenttisen täydellisesti ja sen johdosta päädyin ruokkimaan sinua vastaten seuraaviin “Muutamiin sanoihisi”.
Kukaan ei ole koskaan nähnyt häntä, ei tavannut häntä eikä tiedä kuka hän on. Kiitos samoin rakas.
Hänellä ei ole mitään haisua Thaimaasta eikä yhtään kuvaa sieltä, ei ole passileimoja, pankkikorttia, ei ID-kortteja eikä tabien baaneja.
Kiitos samoin rakas.
Ei ole vaimoa eikä lapsia näkynyt, ei edes omaa naamaa.
Kiitos samoin rakas.
Ei näy mustaa vyötä, harlikoita tai jahteja, ei savusaunoja, ei rantahuviloita, ei edes sitä yön yli valvottua joulukinkkua.
Korjaan sen verran että ei ole harlikoita, vaan harrikoita.
Kaipaat siis joulukinkkukuvia muiden mainitsemiesi ohella, ei rakas, joudun tuottamaan pettymyksen sinulle, en anna mahdollisuutta sinulle arvosteluun.
Voimassa olevaa passia tai thaiajokorttia ei näy, ei supervesijettejä, ei mitään. Kiitos samoin rakas passisi ja ajokorttisi osalta, sekä jetit on myyty Phuketin huvilan ohessa.
Jahdin ruoriin integroitu älytabletti on kadonnut ja vaimon uimahyppytorni myös. Kyseinen jahti on myyty venäläisille Phuketin huvilan myötä ja kitaranmuotoisen uimahyppytorni oli hupailua mutta tarkoituksella että se iskostuu muistiisi.
Missä lienee sijaitsee salainen moottorirata Chiang Maissa? Se on salaisuus. Vastasit jo puolestani rakas.
Mammuttihirsihuvila on kadonnut, miljoonasaaret, miljoonahuvilat ja miljoonajahdit.
Ei ole kadonnut.
Varmaan korona vei ja mittari?
Siinäpä sinulla pohdittavaa rakas.
Senssulta pari sanaa Pattayan rakkaalle.
3
228
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ja milloin kellohamakerho kokoontuu?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18181821U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134