onko teillä

ystäviä

Miten teillä, jotka kirjoittelette tänne palstalle, onko teillä paljon ystäviä, vai oletteko yksinäisiä sieluja? Eli haluatteko juttuseuraa täällä, kun ei ole oikein ystävää, jolle puhua?

62

4122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku55

aika paljon ystäviä,molempia sukupuoleja.
      Mut tänne on kiva kirjoitella ja antaa kommenteja....näin iltaisin varsinkin,kun on yksin kotona.Mut näin kesän aikana ei tule niin paljon oltua täällä,varsinkin jos on kiva ilma.

• osuit

Minun kohdallani osuit asian ytimeen, olevinas saan täältä enemmän ystäviä kuin "tosielämässä". Olen kotiäiti, toistaiseksi, viiden lapsen äiti...ja silti tosi yksinäinen, siksi kirjoittelen täällä ja katsastelen toisten meilejä. Näin on. No syksyllä kun menen töihin, tuskin ehdin tänne koneelle, nyt ehdin kun olen kotona :) ........auttoiko vastaus ?

• kirjoittaja

Todellisuus on todellisuutta, ei kaikilla ole ystäviä, itselläkin on muutama ystävä, mutta nekin asuu eri paikkakunnilla. Ihan kiva, että täällä voi kirjoitella ikäistensä kanssa, nyt vaan tuntuu, että palsta on hiljentynyt, lienee kesän syytä. Mutta, toivotan sulle hyvää kesää, ja ehkäpä kirjoittelemme täällä ystävinä.... :):)

• sinkku55

on ystäviä,molempia sukupuoleja.
      Mut tänne on kiva antaa kommenteja ja lukea toistenkin juttuja.
      Mut varmaan kesän aikana tulee vähemmän oltua jos on kivat ilmat.

• on taas sellainen hiljainen hetki elämässä, niin ajattelin katsastella tätä palstaa taas. Yleensä täällä on ollut ihan kivoja juttukavereita...:))
        Ystävät on ja pysyy, ei tämä kirjoittelu heiltä aikaa pois vie.

• guassiN kirjoitti:

on taas sellainen hiljainen hetki elämässä, niin ajattelin katsastella tätä palstaa taas. Yleensä täällä on ollut ihan kivoja juttukavereita...:))
        Ystävät on ja pysyy, ei tämä kirjoittelu heiltä aikaa pois vie.

ja tuttuja on täällä savossa ja ympäri suomea...
        Myös täällä netissä on ystäviä....:)))Tänne on tosi kiva kirjoittaa, kun olis vain näin kesäisin enemmän aikaa. Työ meinaa mennä tämän nettailun edelle...

• SavonSeppä kirjoitti:

Myös täällä netissä on ystäviä....:)))Tänne on tosi kiva kirjoittaa, kun olis vain näin kesäisin enemmän aikaa. Työ meinaa mennä tämän nettailun edelle...

nyt itseäsi ihan uuvuta sillä työn teolla, että jää aikka noihin sun sepän harrastuksiinkin...:)))

• annina2
        SavonSeppä kirjoitti:

Hei matti, savostapäin minäkin, tai ainakin melkein.

• guassiN kirjoitti:

nyt itseäsi ihan uuvuta sillä työn teolla, että jää aikka noihin sun sepän harrastuksiinkin...:)))

päivätyöt venyy näin kesällä iltaan, niin sitten alkaa yötyöt. Ei ole nykyisin helppoa, kun Nukku-Matti joutuu ilman apuria yöt tekemään...työtä,työtä ja hyvää yötä...

• annina2 kirjoitti:

Hei matti, savostapäin minäkin, tai ainakin melkein.

hei....:))))Ai että, siis heimoveljiä, tai siis siskoja...vai mitenkähän sen sanoisin. Tosi kiva, että olet jostakin täältä päin, useinmiten kaikki ovat tuolta aivan etelästä...

• SavonSeppä kirjoitti:

päivätyöt venyy näin kesällä iltaan, niin sitten alkaa yötyöt. Ei ole nykyisin helppoa, kun Nukku-Matti joutuu ilman apuria yöt tekemään...työtä,työtä ja hyvää yötä...

yönä saat yhden apurin vuokrausfirmalta käyttöös. Jos taidot on vielä hallussa.Hyvää yötyötä ja unia sinulle...:)))

• sinkku55
        SavonSeppä kirjoitti:

nykyään työ ole ensi sijainen,jos meinaa elää:)))
        Sepä siinä onkin kun ei ole tarpeeksi aikaa tänne kirjoitella,vaikka minäkin tykkään tänne kirjoitella,täällä onkin kivaa porukkaa.
        Tuolla 50 palstalla on enemmän riitelyä,vaikka minä sinnekin kirjoittelen,mut varmaan mun täytyy kohta sinne kokonaan siirtyä,kun toi maaginen luku tulee kohta täyteen:)))))

• sinkku55 kirjoitti:

nykyään työ ole ensi sijainen,jos meinaa elää:)))
        Sepä siinä onkin kun ei ole tarpeeksi aikaa tänne kirjoitella,vaikka minäkin tykkään tänne kirjoitella,täällä onkin kivaa porukkaa.
        Tuolla 50 palstalla on enemmän riitelyä,vaikka minä sinnekin kirjoittelen,mut varmaan mun täytyy kohta sinne kokonaan siirtyä,kun toi maaginen luku tulee kohta täyteen:)))))

se työ tientenkin tärkeää. Joskus vaan liika työ alkaa tuntua "työltä". Ei sun kannata tältä palstalta lähteä...:)) Hyvää yötä sinulle...

• sinkku55
        SavonSeppä kirjoitti:

se työ tientenkin tärkeää. Joskus vaan liika työ alkaa tuntua "työltä". Ei sun kannata tältä palstalta lähteä...:)) Hyvää yötä sinulle...

sinulle ja Hyvää Yötä sinullekin jos menet jo nukkumaan,melkein sukulais-sieluja,olen kainuusta alkujaan kotoisin........

• annina2
        SavonSeppä kirjoitti:

hei....:))))Ai että, siis heimoveljiä, tai siis siskoja...vai mitenkähän sen sanoisin. Tosi kiva, että olet jostakin täältä päin, useinmiten kaikki ovat tuolta aivan etelästä...

niin, eihän sitä tiedä, vaikka asutaan kuinka lähellä toisiaan... miten laaja se savo onkaan???

• annina2 kirjoitti:

niin, eihän sitä tiedä, vaikka asutaan kuinka lähellä toisiaan... miten laaja se savo onkaan???

savo ole kovinkaan iso alue...:)) Sinähän saatat asua vaikka seinän takana...Tule kahville..:)))

• annina2
        SavonSeppä kirjoitti:

savo ole kovinkaan iso alue...:)) Sinähän saatat asua vaikka seinän takana...Tule kahville..:)))

joo- kiitos vaan kutsusta. Kyllä minä lomalla käyn ainakin Kuopiossa.

• savon seppä
        annina2 kirjoitti:

joo- kiitos vaan kutsusta. Kyllä minä lomalla käyn ainakin Kuopiossa.

pittää tulla lomalla vielä pohjoisemmaksi.Tässä olis sinulle loma osoite. www.vihreatniityt.net

Käyppä vilkaisemassa...:)))

• annina2
        savon seppä kirjoitti:

pittää tulla lomalla vielä pohjoisemmaksi.Tässä olis sinulle loma osoite. www.vihreatniityt.net

Käyppä vilkaisemassa...:)))

Täytyy miettiä asiaa.

• Lyyli-Sisko

Ystäviä ei voi aina tavata, vaikka haluaisi, kun täytyy olla kotona lasten kanssa. Tämä keskustelu on siinäkin mielessä hyvä ettei aiheuta kustannuksia kuten puhelin ja tämän voi keskeyttää helpommin kuin puhelun.

• tätä voi keskeyttää...puhelun voi aina keskeyttää, mutta tästä nettailusta tulee riippuvaiseksi. Kun aihe on sopiva, tuntuu, että vois kirjoittaa monta tuntia yhtä soittoa. Hyvää yötä....:)))

• Lyyli-Sisko
        SavonSeppä kirjoitti:

tätä voi keskeyttää...puhelun voi aina keskeyttää, mutta tästä nettailusta tulee riippuvaiseksi. Kun aihe on sopiva, tuntuu, että vois kirjoittaa monta tuntia yhtä soittoa. Hyvää yötä....:)))

olen miettinyt. Tämän ajan, mitä nyt vietän netissä, käytin aikaisemmin tv:n katseluun. Eli ei siis kovinkaan huono asia. Sitten olen riippuvainen, jos lukeminen jää tämän tietokoneen takia.

Ainoastaan riippuvuutta huomaa siitä, kun joskus kun aamusella on aikaa ennen töihinlähtöä, tulee käytyä netissä. Ennen tein sen ajan kotihommia.

• tyllilintu
        Lyyli-Sisko kirjoitti:

olen miettinyt. Tämän ajan, mitä nyt vietän netissä, käytin aikaisemmin tv:n katseluun. Eli ei siis kovinkaan huono asia. Sitten olen riippuvainen, jos lukeminen jää tämän tietokoneen takia.

Ainoastaan riippuvuutta huomaa siitä, kun joskus kun aamusella on aikaa ennen töihinlähtöä, tulee käytyä netissä. Ennen tein sen ajan kotihommia.

olevani enemmän kiinnostunut tietokoneesta kuin televisiosta.
        Riippuvuuttako?
        Töissä joudun liikkumaan paikasta toiseen, mutta tietsikan ääreen päästyäni(jouduttuani) huomaan, että vilkaisen työaikanakin keskustelupalstoille, vaikka harvemmin kirjoitan mitään.
        Näiden kolmen, tietsikan, telkkarin ja lukemisen välillä tärkeysjärjestys näyttää minun tapauksessani olevan : lukeminen, tietsikka ja telkkari.
        Miten muilla?

• tyllilintu kirjoitti:

olevani enemmän kiinnostunut tietokoneesta kuin televisiosta.
        Riippuvuuttako?
        Töissä joudun liikkumaan paikasta toiseen, mutta tietsikan ääreen päästyäni(jouduttuani) huomaan, että vilkaisen työaikanakin keskustelupalstoille, vaikka harvemmin kirjoitan mitään.
        Näiden kolmen, tietsikan, telkkarin ja lukemisen välillä tärkeysjärjestys näyttää minun tapauksessani olevan : lukeminen, tietsikka ja telkkari.
        Miten muilla?

katselu jää kyllä vähemmälle tämän tietsikan takia.Mutta sehän voi olla vaan positiivinenkin asia.
        Tuonne chattiin jos juuttuu, niin se onkin aikaavievää, täällä palstalla vieraillessa kun voi välillä tehdä vaikka mitä hommia.

• annina2
        guassiN kirjoitti:

katselu jää kyllä vähemmälle tämän tietsikan takia.Mutta sehän voi olla vaan positiivinenkin asia.
        Tuonne chattiin jos juuttuu, niin se onkin aikaavievää, täällä palstalla vieraillessa kun voi välillä tehdä vaikka mitä hommia.

Kyllä tv:n katselu juuri tämän tietsikan takia jää vähemmälle, olen huomannut sen viime aikoina. Chattiin en ole edes kirjautunut. Mukava tänne on kirjoitella, saa jutella ikäistensä kanssa.

• tyllilintu
        annina2 kirjoitti:

Kyllä tv:n katselu juuri tämän tietsikan takia jää vähemmälle, olen huomannut sen viime aikoina. Chattiin en ole edes kirjautunut. Mukava tänne on kirjoitella, saa jutella ikäistensä kanssa.

kirjautuminen riitä, tai kelpaa chattiinkin?
        Mielestäni samalla nimimerkillä voi mennä chatin ikäryhmät - palstallekin.

Totta tuo, että täällä on mukava jutella - chatissa jää "jalkoihin".
        Joskus harvoin olen yrittänyt päästä juttusille, mutta tuntuu kuin vanhat frendit siellä vaan seurustelisivat keskenään ja tulokkaille ei ole oikein mitään sanottavaa.
        Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaantunut!

• savon seppä
        Lyyli-Sisko kirjoitti:

samma här....:)))

• annina2
        guassiN kirjoitti:

eipä tuolla telkussa oikein oo kyllä näin kesällä paljon katseltavaakaan, siksikin tietsikka vie voiton.

• (.)Y(.)

Hyviä ystäviä on, tullut lyötyä pahasti laimin.. :((

Töiden jälkeen, täällä kirjoittelu, on mukavaa ja rentouttavaa ajanvietettä.. ;)))

• MysNa

se, etu ettei tarvi lähteä mihinkään :)
        ja voi "tapailla" tuttuja juuri silloin kun siihen on aikaa illan mittaan.

Työpäivän jälkeen, juuri sopivaa..... niin olen välillä ajatellut, että kun ei oikein jaksa kovin vakavia ja syvällisiä kirjoitella.... ja siksi tulee vaan kirjoiteltua sitä hömpänhömpää...;) mutta kun mun pitää töissä olla niin kunnollinen, on täällä kiva heittäytyä hölmöksi :)))

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

se, etu ettei tarvi lähteä mihinkään :)
        ja voi "tapailla" tuttuja juuri silloin kun siihen on aikaa illan mittaan.

Työpäivän jälkeen, juuri sopivaa..... niin olen välillä ajatellut, että kun ei oikein jaksa kovin vakavia ja syvällisiä kirjoitella.... ja siksi tulee vaan kirjoiteltua sitä hömpänhömpää...;) mutta kun mun pitää töissä olla niin kunnollinen, on täällä kiva heittäytyä hölmöksi :)))

vaihtoehdot.. ;)))

Juuri sopivaa.. hömppää, arkipäivän piristeeksi.. ;))))

Vakavasti, keskustelen täällä harvoin.. ;)))
        Yleensä, huumorimielellä liikenteessä.. :DDD
        En jaksa, märehtiä ikäviä asioita.. ;))))
        Niin, että hölmöillään jatkossakin.. :)))))))

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

vaihtoehdot.. ;)))

Juuri sopivaa.. hömppää, arkipäivän piristeeksi.. ;))))

Vakavasti, keskustelen täällä harvoin.. ;)))
        Yleensä, huumorimielellä liikenteessä.. :DDD
        En jaksa, märehtiä ikäviä asioita.. ;))))
        Niin, että hölmöillään jatkossakin.. :)))))))

ihan vakavaa Valiotyttöäkin lukeneeni, useammankin kerran:)

Niiiin, itsekin kaipaan höpöä arjen vastapainoksi ja tuntuu myös että omaa tilannetta on täällä ihan tarpeeksi jo märehtinytkin.

Hölmöillään vaan, onneksi täällä on muilla vapaus valita mitä viitsii lukea ja mitä ei ;))

Ja onhan hyvä, että on myös vakavaa niille jotka sitä haluavat ja tarvitsevat.

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

ihan vakavaa Valiotyttöäkin lukeneeni, useammankin kerran:)

Niiiin, itsekin kaipaan höpöä arjen vastapainoksi ja tuntuu myös että omaa tilannetta on täällä ihan tarpeeksi jo märehtinytkin.

Hölmöillään vaan, onneksi täällä on muilla vapaus valita mitä viitsii lukea ja mitä ei ;))

Ja onhan hyvä, että on myös vakavaa niille jotka sitä haluavat ja tarvitsevat.

Valio-tytsilläkin, on vakaa mielipide asioista.. ;)))
        Pyrin kyllä siihen, etten toisi niitä esille.. ;))
        Mutta, aina ei malta olla hiljaa.. ;)))

Tämä onkin, hyvää vastapainoa, arjen realiteeteille.. ;)))

Jeps MysNa, meidän hölmöilyt jatkuu, muut valitsee, lukeeko tai ei.. ;)))

Aihe valikoima on kirjavaa, toivottavasti kaikille, löytyy jotain tarjontaa?.. ;)))

Ja.. ainahan voi avata, uuden keskustelunaiheen, mikä kiinnostaa itseään.. ;)))) Eikö niin?...

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

Valio-tytsilläkin, on vakaa mielipide asioista.. ;)))
        Pyrin kyllä siihen, etten toisi niitä esille.. ;))
        Mutta, aina ei malta olla hiljaa.. ;)))

Tämä onkin, hyvää vastapainoa, arjen realiteeteille.. ;)))

Jeps MysNa, meidän hölmöilyt jatkuu, muut valitsee, lukeeko tai ei.. ;)))

Aihe valikoima on kirjavaa, toivottavasti kaikille, löytyy jotain tarjontaa?.. ;)))

Ja.. ainahan voi avata, uuden keskustelunaiheen, mikä kiinnostaa itseään.. ;)))) Eikö niin?...

aattelet, että et toisi mielipidettäis esille?

Itse ohitan mielenkiintoisenkin keskustelun, tai siis keskityn vaan sitä lukemaan - en kommentoi, juuri koska en vaan esim. arki-iltana jaksa olla enää niin asiallinen, vakava tai pohtiva.... Joskus taas sitten ikäänkuin vaan pulpahtaa joku kommentti ..... :))))

Kyllä niin, onhan täällä nytkin aiheita vaikka mihin lähtöön :D

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

aattelet, että et toisi mielipidettäis esille?

Itse ohitan mielenkiintoisenkin keskustelun, tai siis keskityn vaan sitä lukemaan - en kommentoi, juuri koska en vaan esim. arki-iltana jaksa olla enää niin asiallinen, vakava tai pohtiva.... Joskus taas sitten ikäänkuin vaan pulpahtaa joku kommentti ..... :))))

Kyllä niin, onhan täällä nytkin aiheita vaikka mihin lähtöön :D

otti herneen nenuunsa, ihan aiheetta.. ;))
        Sen takia, pitää jarrutella.. :DD

Juu, ei jaksa, olla niin vakava ja analyyttinen.. ;))
        Huumorikin, kun menee, jollakin yli hilseen, miten sitten kävisi, jos kirjoittaisi asiaa?.. :DDD Hui...

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

otti herneen nenuunsa, ihan aiheetta.. ;))
        Sen takia, pitää jarrutella.. :DD

Juu, ei jaksa, olla niin vakava ja analyyttinen.. ;))
        Huumorikin, kun menee, jollakin yli hilseen, miten sitten kävisi, jos kirjoittaisi asiaa?.. :DDD Hui...

ottaneen, oikeen jättiherneen :DD

Sehän se vaikeus tällä joskus on, kun ei tiiä kenen huumor kestää ja mitä... ja kenen ei kestä sitten niin yhtikäs mittään :)))

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

ottaneen, oikeen jättiherneen :DD

Sehän se vaikeus tällä joskus on, kun ei tiiä kenen huumor kestää ja mitä... ja kenen ei kestä sitten niin yhtikäs mittään :)))

välillä vaikeata.. ;))
        Sille nyt, ei voi mitään.. ;))
        Kaikkia, kun ei voi miellyttää.. ;))
        Kirjoitellaan silti.. :)))
        Laitetaan kone kiinni, sitten kun kuuppa ei kestä.. :DDD

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

välillä vaikeata.. ;))
        Sille nyt, ei voi mitään.. ;))
        Kaikkia, kun ei voi miellyttää.. ;))
        Kirjoitellaan silti.. :)))
        Laitetaan kone kiinni, sitten kun kuuppa ei kestä.. :DDD

se kai ole tarkoituskaan :))
        Kirjoitellaan silti, vaikka kuupassa viiraakin, ja varsinkin viiraa mulla nyt, kun en keksi vastausta...

Apua, keksitkö sinä jotain Pojonggin "arvoitukseen"... pitääkö ottaa google hätiin :DDDD

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

se kai ole tarkoituskaan :))
        Kirjoitellaan silti, vaikka kuupassa viiraakin, ja varsinkin viiraa mulla nyt, kun en keksi vastausta...

Apua, keksitkö sinä jotain Pojonggin "arvoitukseen"... pitääkö ottaa google hätiin :DDDD

Siksi kai, sitä kirjoitellaankin, kun kuupassa viiraa.. ;)))

No, en ole keksinyt, vaikka otin googlenkin apuun.. :DDD
        Vastaus on varmaan tuolla.. :DDD
        Egoisti, ehkä?.. ;)))

http://www.puohiniemi.fi/Arvokeha/opportunisti.shtml

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

Siksi kai, sitä kirjoitellaankin, kun kuupassa viiraa.. ;)))

No, en ole keksinyt, vaikka otin googlenkin apuun.. :DDD
        Vastaus on varmaan tuolla.. :DDD
        Egoisti, ehkä?.. ;)))

http://www.puohiniemi.fi/Arvokeha/opportunisti.shtml

vaan, ei taida antaa vastausta...???

Egoisti ei taida olla opportunistia "pahempi"??? Jopas meni hankalaksi.
        Ehkä keksitään vastaus unessa, yön aikana. Aamulla välähtää *pling* - plong pojongg :D

Niin ei kai kukaan ihan täyspäinen... noh enpä sanokaan, vedän takaisin :)

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

vaan, ei taida antaa vastausta...???

Egoisti ei taida olla opportunistia "pahempi"??? Jopas meni hankalaksi.
        Ehkä keksitään vastaus unessa, yön aikana. Aamulla välähtää *pling* - plong pojongg :D

Niin ei kai kukaan ihan täyspäinen... noh enpä sanokaan, vedän takaisin :)

jos, vastaus ei löydykkään tuolta.. :(

No, niin meni, kun mikään ei sovi.. ;))
        Ehkä, tai sitten ei.. :DDD

Juu, multa sellainen, todistus puuttuu.. :DDD

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

jos, vastaus ei löydykkään tuolta.. :(

No, niin meni, kun mikään ei sovi.. ;))
        Ehkä, tai sitten ei.. :DDD

Juu, multa sellainen, todistus puuttuu.. :DDD

kun tarpeeksi fiksu on :)
        Mä kun en ees tiennyt, että vosu tarkottaa vaan miespuolista... ni voihan tämäkin mennä ihan pieleen :(((

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

kun tarpeeksi fiksu on :)
        Mä kun en ees tiennyt, että vosu tarkottaa vaan miespuolista... ni voihan tämäkin mennä ihan pieleen :(((

Uusi tieto, se mullekkin oli.. ;))

Jatketaan miettimistä, mutta nyt nukkumaan.. ;))
        Hyviä Öitä Ystäväiseni.. :))
        Huomiseen...

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

Uusi tieto, se mullekkin oli.. ;))

Jatketaan miettimistä, mutta nyt nukkumaan.. ;))
        Hyviä Öitä Ystäväiseni.. :))
        Huomiseen...

sinullekin Ystäväin :)

Mäpäs olenkin lomalainen, joten aamulla ei kiirettä suuntaan, eikä toiseen - ihanaa!!! :)))

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

sinullekin Ystäväin :)

Mäpäs olenkin lomalainen, joten aamulla ei kiirettä suuntaan, eikä toiseen - ihanaa!!! :)))

ihan kade olen, kun aamulla voit nukkua pitkään.. ;))
        Nauti lomastasi.. :)))

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

ihan kade olen, kun aamulla voit nukkua pitkään.. ;))
        Nauti lomastasi.. :)))

nukkumista... kyllä Missno pitää huolen siitä että about 9.00 viimeistään noustaan. Ei se tule herättämään suoranaisesti, mutta alkaa haukotella siten, että naukaisee äänekkäästi lopuksi :))) ja tekee sitä kunnes jotain alkaa tapahtua.

Kyllä mie nautin! Tämän viikon nautin kaupungissa ja sitten ens viikolla lähden mökille höpertymään :))

• galette

iltaisin kun täällä kotona möllötän, on ihan kiva kirjoitella tänne.Ystäviä tapaan sitten viikonloppuisin ja päivisin, että eivät nekään tästä milläänlailla kärsi.

• PalNia

on ystäviä, työympäristöä myöten ihan liikaakin. Täällä olevat *kamut* ovat erilaisia sielunveljiä, -sisaria.
      Yksinäinen voi olla niin monella tapaa eri vaiheessa elämää. Usein vaan ei jaksa jauhaa vielä työkavereittenkin kanssa asioita, joten tämä *seurustelu? sopii omaan elämään tässä vaiheessa, kun haluaa pitää muitakin yhteyksiä ulkomaailmaan.;))

• tuffe

mieleen, että täällä on niin helppoa seurustella, voi heittää kommentin aamulla ja illalla (ehkä) saada vastauksen... niin just, hämäläisittäin ;)

Kotona on suht pieniä lapsia, joten iltaisin on vaikeaa joskus sovitella sitä jutustelu-aikaa ystävien kanssa, siihen aikaan kun minä olen vapaana he taas nukkuvat.

Sitä paitsi täällä on mukavia ihmisiä :)

• PalNia
        tuffe kirjoitti:

mieleen, että täällä on niin helppoa seurustella, voi heittää kommentin aamulla ja illalla (ehkä) saada vastauksen... niin just, hämäläisittäin ;)

Kotona on suht pieniä lapsia, joten iltaisin on vaikeaa joskus sovitella sitä jutustelu-aikaa ystävien kanssa, siihen aikaan kun minä olen vapaana he taas nukkuvat.

Sitä paitsi täällä on mukavia ihmisiä :)

seurustella miten itelle tulee aikaa muista hommeleista.
        No just, vai hämäläiseksi tässä joutui ihan huomaamatta. No ei siinäkään mitään huonoa ole....ollaan sitten sitä täällä, mitä tähän kirjoitustahtiin tulee.;))))

Onhan täällä ihan kivoja ihmisiä, sinäkin olet sellainen.;))

• Ystäviä on. Ero ystävien ja virtuaalisen bitti-
      maailman välillä onkin sanallisen kanssakäymisen
      rikkaus. Vaikka kasvoja ei näe voi melkein luoda
      kasvot kirjalliseen tuttavuuteen tämän sanomisten
      kautta. Se voi jopa pitää virkeänä. Suosittelen
      lämpimästi varttuneemmallekin väelle.

"Arkismaltalk" lienee monen tervehdystien vitsaus,
      eikä se syvemmäksi muutu, ennen kuin todella is-
      tuudutaan ja keskustellaan.

In vino veritas - sekin auttaa poistamaan lukkoja
      vaikka harkintaa täytyy olla kukkuramitoin senkin
      dopingin käytössä.

Ystävän ja tämän maailman välillä on melko selkeä
      ero. Tämä kone ei soita takaisin.

• nannukkaN

niitä ystäviä, mutta
      Ystävät tarvii oman erityisen aikansa. Mutta tänne voi kirjoitella ihan ohimennen aina silloin tällöin, kun tässä kotosalla sattuu olemaan aikaa.
      Täällä on ihan hyvää juttuseuraa eli on vara valita millä palstalla haluu olla ja sen mukaan valita mielenkiintoisimmat asiat ja jutut. Onpahan pieni höyste arkeen:)))

• minä

en ole yksinäinen, vaan on kiva lukea ja vastailla kysymyksiin ja kertomuksiin ja itekkin saa tietoa jos haluaa tietää jotain, entä sulla oletko yksinäinen ?tää on sit hyvä keskustelu juttu siihenkin;) ite oon 45vee.

• yksinäinen

Minulla ei ole ystäviä ei ainakaan aitoja sellaisia. "Ystäväni" ovat itsekkäittä. Minä olen se, joka aina soitan. Silloin kyllä otetaan yhteyttä, kun tarvitaan jotakin apua omiin asioihin; saavat jotakin hyötyä. Harvemmin kukaan soittaa ja kysyy miten voin, koskaan ei kysytä lähtisinkö elokuviin tai lenkille tai syömään tms. Töissä "ystävät" puhuivat lomistaan ja kesämökeille menostaan. Kun kysyin yhdeltä, että nähdäänkö kesällä. Hän vastasi, että kesäloma on niin lyhyt (2 kk), että soitellaan vain.

Olen eronnut muutama vuosi sitten. Kärsin vuosia henkisestä pahoinpitelystä. Edelleen ex haukkuu ja uhkailee. Nykyinen miesystävä on alkoholisti, josta olen yrittänyt päästä eroon, mutta aina olen palannut takaisin. Olen erittäin väsynyt ja minun on paha olla. Tarvisisin ystävän olkapäätä ja halauksia.

• Lyyli-Sisko

sinulle

• Marion.T

mutta on aikaakin välillä ihan liikaaki kun olen nyt työttömänä.
      Tää on aika uus tilanne mulle, mutta kai tähän tottuu.

• Loistava.polku

Ystävää ei oikein kehtaa jättää pöydän kulmalle odottelemaan, että ehdin taas parin tunnin päästä muutaman sanan heittää. Täällä voi loruilla silloin kun huvittaa, vaikka keskellä yötä - ja lopettaa ja painua vaikka punkkaan just silloin kuin huvittaa.

• (.)Y(.)

kun tuli, toi ketju täyteen.. ;))
      Ennen kuutta kun herää, ei ole nukkunut pitkään.. ;)))
      MisNo haluukin jo, silloin varmaan ulos.. ;))
      MisNo on oppinut tavoille.. :))

Juu, nautti täysin siemauksin.. :))
      Kaupungin ja mökkeilyn iloista.. :)))

• MysNa

Auts! *muks* .... :(

Niin on oppinut, aina useammin ja useammin on koirankeksin paikka ;) Eikä tarvii enää ihan pohjia myöten dyykkailla taloyhtiön paperinkeräyslootaa :)))

Loma on lomaa missä sen sitten viettääkin. Kyllä kuitenkin mökille on kova hinku!

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

Auts! *muks* .... :(

Niin on oppinut, aina useammin ja useammin on koirankeksin paikka ;) Eikä tarvii enää ihan pohjia myöten dyykkailla taloyhtiön paperinkeräyslootaa :)))

Loma on lomaa missä sen sitten viettääkin. Kyllä kuitenkin mökille on kova hinku!

mustelmaa?.. ;))

Niinhän ne oppivat, jo palkinnon toivostakin.. ;))
        Minä voin kuvitella, sinut peppu pystyssä ja pää paperinkeräyslootassa.. :DDD
        Pian MisNo on, täysin sisäsiisti.. :))

Jeps, näin on.. :)) No, ensiviikolla pääset mökille.. :)))

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

mustelmaa?.. ;))

Niinhän ne oppivat, jo palkinnon toivostakin.. ;))
        Minä voin kuvitella, sinut peppu pystyssä ja pää paperinkeräyslootassa.. :DDD
        Pian MisNo on, täysin sisäsiisti.. :))

Jeps, näin on.. :)) No, ensiviikolla pääset mökille.. :)))

sääreen :)

Nimenomaan palkinnon toivossa, eipä mennyt montaa päivää, kun jo tiesi kerjätä palkintoa ulos lirautettuaan.

Hankalaa se kuule on, kun ovat niin pirus syviäkin meidän lootat.... siinä jää helposti vyötäröstä "keikkumaan" :DDDD

• Kohtalotoveri

Ystäviä/Ystävyyssuhteita pitäisi hoitaa ja se on kovaa hommaa. Oikeasti. Työkaverit pysyy ystävinä helposti kun niitä näkee joka päivä mutta entäs ne oikeat ystävät? Niille ei aina muista soitella, kutsua kylään, eikä jaksa tuppautua niiden seuraan kun tuntee itsensä yksinäiseksi.
      Yksinäisenä on helpompi elää: Ei tarvi miellyttää ketään.
      Täytyy vaan oppia olemaan sen asian kanssa.
      Ei vaan. Kyllä tää joskus aika rankkaa on...

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe