Lainasin Harry Potterin lentävä Anglia (no ei tainnut muuten olla hänen...) ja olen nyt valmiina viemässä sut minne ikinä haluat. Kerro vaan minne.
Hyppää kyytiin!
43
2121
Vastaukset
- ollikolli-63
Siniselle höyhensaarelle..
- tuffe
Sähköperämoottorilla vai ilman?? ;)))
- ollikolli-63
tuffe kirjoitti:
Sähköperämoottorilla vai ilman?? ;)))
Ilman, ne kun tuppaa surisemaan enkä tahdo herätä..
on iskenyt kirjailijan otsikkovalintaankin.
Jospa Rowling kerää pisteitä nyt, kun alamäki
häämöttää.- tuffe
että kaiken hyvän kuuluisi loppua aikanaan, eikä kuluttaa tylsistymiseen asti... paitsi tietysti sarjakuvat...
Minne herraa saa viedä? Fender-maailmaan? ;) tuffe kirjoitti:
että kaiken hyvän kuuluisi loppua aikanaan, eikä kuluttaa tylsistymiseen asti... paitsi tietysti sarjakuvat...
Minne herraa saa viedä? Fender-maailmaan? ;)Just sinne!!!!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDD- tuffe
Pojongg kirjoitti:
Just sinne!!!!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDmutta mun on pakko sijoittaa sut jonnekin erämaahan... ;) Siinä kyllä luonnon tasapaino järkkyy, mutta mielummin vihainen preeriarotta kuin ärtynyt naapuri ;))))
tuffe kirjoitti:
mutta mun on pakko sijoittaa sut jonnekin erämaahan... ;) Siinä kyllä luonnon tasapaino järkkyy, mutta mielummin vihainen preeriarotta kuin ärtynyt naapuri ;))))
:DDD
- tuffe
Pojongg kirjoitti:
jäi mainitsematta että sen Stratocastin kanssa joudut erämaahan... mulla pitäisi olla yölukko koneeseen...
- ggnojoP
tuffe kirjoitti:
jäi mainitsematta että sen Stratocastin kanssa joudut erämaahan... mulla pitäisi olla yölukko koneeseen...
Lue Ave Maria kolmesti ja niiaa Atlantin suuntaan.
:DDD - tuffe
ggnojoP kirjoitti:
Lue Ave Maria kolmesti ja niiaa Atlantin suuntaan.
:DDD... sitten kun saan lopettaa sen niiamisen... :D
*Kirjoittaa ostolistaan: Uudet polviumpiot* - ggnojoP
tuffe kirjoitti:
... sitten kun saan lopettaa sen niiamisen... :D
*Kirjoittaa ostolistaan: Uudet polviumpiot*Öisin ei tarvitse.
:DDDDDDDDD - tuffe
ggnojoP kirjoitti:
Öisin ei tarvitse.
:DDDDDDDDDhuomasin vasta nyt... Olisit voinut huutaa.. ;)
Aih, kolottaa... - ggnojoP
tuffe kirjoitti:
huomasin vasta nyt... Olisit voinut huutaa.. ;)
Aih, kolottaa...:D
:DD
- (.)Y(.)
mutta ensin pitää, kyllä funtsia että minne veisit?.. ;))))
Ankara mietintä, alkoi just nyt.. ;))))
St'Ressiä pukkaa päällensä!.. :DDD- tuffe
se onnistuu - "ankara" ja "Valionainen"... ei, mielikuvitukseni hylkäsi heti, ei vaan sovi, ei... ;))))
- Tapsako
käyttämään minua tuolla etelä-Suomessa, kun pikku tytöltäni loppui koulu ja se tulee luokseni kesälomalle. Säästyis multa bensarahat ja olishan se vaihtelua tuo lentäminenkin. :)
- tuffe
tulee sitten mieluinen reissu :))) Voin tyttäresi kunniaksi tehdä muutaman loopin, ei tarvi huvipuistoon mennä ainakaan tänään enää... :)
Pitäkäähän oikein hauska kesä :)
minut voisit lennättää vaikka kauppaan ja takaisin...ne rullat kun ovat vieläkin vaan hiuksissa eikä laukun alla...:)
- tuffe
Onko mulla nyt vanhojakin palveluksia jäänyt hoitamatta... ;))) Käyhän tämä autokin rullallisena kauppakassina... :)
- Laahustava
Austraaliaan ja sieltä löytämään niin ison kengurun jonka pussiin voisi hypätä,olen aina halunnut matkustaa kengurun pussissa.Lämmin paikka matkustaa ja piilossa kovalta maailmalta.
- tuffe
Teetä sellainen karvainen riippumatto... ;)
Mutta ilman muuta mennään Austraaliaan, kiehtova maa muutenkin.
- MysNa
paikkaa sille ranta rivarille :) Otetaan Valiotyttö ja muutkin halukkaat mukaan! Vai mahtuuko siihen koneesseen?
- tuffe
vaikka useampi reissu :)) Eihän nää renkaat kulu...
Nyt voi vaikka pystyttää rivarin saarelle, kun on tämä auto... en meinaa enää palauttaa :)) - Felixman
tuffe kirjoitti:
Nyt voi vaikka pystyttää rivarin saarelle, kun on tämä auto... en meinaa enää palauttaa :))äläkä tuo takaisin.....
- tuffe
Felixman kirjoitti:
äläkä tuo takaisin.....
Istu tuohon niin karistaan se paha olo pois, kait tällä vehkeellä saa jotain vuoristo-rata juttuja aikaiseksi... Tai nyt tiedän, jospa laulaisin samalla, huomaisit äkkiä kuinka kivaa siellä kotona olikaan ;)
- MysNa
tuffe kirjoitti:
Nyt voi vaikka pystyttää rivarin saarelle, kun on tämä auto... en meinaa enää palauttaa :))en ihan tiiä tosta, jos sitten käy niin että Potterin emo hakeekin auton pois ollaan jumissa siellä! :(((
tuffe kirjoitti:
Istu tuohon niin karistaan se paha olo pois, kait tällä vehkeellä saa jotain vuoristo-rata juttuja aikaiseksi... Tai nyt tiedän, jospa laulaisin samalla, huomaisit äkkiä kuinka kivaa siellä kotona olikaan ;)
Katri-Helena taitaa laulaa jotain tuollaista; "vie minut, vie minut , vie jonnekin, vie, äläkä tuo takaisin". Jospa tämä Felixman on laskenutkin sen varaan, että saa olla sinun piristävässä seurassasi siellä jossakin ;)
- tuffe
MysNa kirjoitti:
en ihan tiiä tosta, jos sitten käy niin että Potterin emo hakeekin auton pois ollaan jumissa siellä! :(((
pitäiskö mun patentoida nämä mun otsikot? Sorry & peeveli...
Niinhän siinä vois käydä... tai kelirikko ja löpöt loppu... - tuffe
Sanin kirjoitti:
Katri-Helena taitaa laulaa jotain tuollaista; "vie minut, vie minut , vie jonnekin, vie, äläkä tuo takaisin". Jospa tämä Felixman on laskenutkin sen varaan, että saa olla sinun piristävässä seurassasi siellä jossakin ;)
Tosi piristävää ;) hämähäkitkin juoksevat karkuun minkä kintuistaan pääsee... ;)))
Ei, ihan selvästi kuulin Felixin sydäntäsärkevää huokausta ;))
jos sun laina-Angliaa tarvii huoltaa tai korjata. Muutamia tuhansia huolleltu aikanaan...
- tuffe
Saat tuosta takaluukusta oman konttorin :) Ei oo muuten enää lainapeli tämä, nyysin sen... *ssschh*
- mirham
tuffe kirjoitti:
Saat tuosta takaluukusta oman konttorin :) Ei oo muuten enää lainapeli tämä, nyysin sen... *ssschh*
Anglia myös "aikakone"..haluaisin noin 30 vuotta takaisinpäin ajssa ,jolloin olin pikku skidi ja kesät olivat kauniita ja aina lämpöisiä... vai kultaako aika muistot..?
- tuffe
mirham kirjoitti:
Anglia myös "aikakone"..haluaisin noin 30 vuotta takaisinpäin ajssa ,jolloin olin pikku skidi ja kesät olivat kauniita ja aina lämpöisiä... vai kultaako aika muistot..?
jos kerta sinne pääsee, niin kait sitten takaisinkin :)
Kyllä minäkin muistan että silloin oli talvisin lunta etelä-Suomessakin, eikä kesä välttämättä ollut sadekautta... Eikä muuten ollut hirvikärpäsiä!
- Bambse
on Harry Potterin kaverin Ronald Wesleyn isän auto! Herra Wesley toimii taikaministeriössä tutkimassa jästien tavaroita...
terveisin Bambse-näsä
P.S. Mää en lähre minnekkä!! Eres kulumalla!! ;)))- tuffe
niinhän se oli...
Vai et lähde kulumalla... :))) Epäiletkö jotenkin ajotaitojani? Sunko kanssa vedin kolaria tässä... ;)
- kalle-p
paratiisiin.
Jossa ei tarvita vaatteita, ei tehdä töitä, juomaa tulee hanasta...
Tehään hiekkakakkuja ja naatitaan olosta :DD- tuffe
tuota voi joutua vähän etsiskelemään... vai onks sulla kartta?
Eikös joka paratiisissa ole käärme? Niistä en niin välittäis... vaikka... jos ei meillä ole vaatteita se varmaan juoksee kirkuen karkuun...
- (.)Y(.)
etelänavan kautta, Austraaliaan lämmittelemään, ja sieltä, sitten meno- paluu kuuhun?.. ;))
Tahtoo, kunnon touringin.. ;))))- kalle-p
kuuhun mennä muuten kuin kuutamon aikaan ;DD
Jos on puolikuu ja sattuu sille pimeelle puolelle, siellähän on yö ja pittä mennä nukkumaan.... kroooh
;)) - (.)Y(.)
kalle-p kirjoitti:
kuuhun mennä muuten kuin kuutamon aikaan ;DD
Jos on puolikuu ja sattuu sille pimeelle puolelle, siellähän on yö ja pittä mennä nukkumaan.... kroooh
;))Kun olen, asiasta ihan kuutamolla.. :DDD
Oottelen matkaesitteitä.. :DDD - tuffe
No jo on! Mutta käyhän se, saan vielä olla mukavassa seurassa :)) Onkos lomaa tulossa? Tuossa voi mennä jonkin aikaa...
- (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
No jo on! Mutta käyhän se, saan vielä olla mukavassa seurassa :)) Onkos lomaa tulossa? Tuossa voi mennä jonkin aikaa...
Riittääkö neljä viikkoo?.. ;))
Vai varataanko enemmän aikaa?.. ;))
Kuinka nopea, se sun Anglias on?.. ;)))
Meillä olisi, hauskaa sillä reissulla.. :))
Evääksi ei, sitten koirankeksejä.. :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124