Purinamissa huvittavia nokinaamoja?

Se on Tyttö2010Neitinen jälleen avautunut sanoisinko … No sanon … koko rahan edestä.

Dille on bablannut sulautuneensa ämmänsä ja korealaisten kakaroittensa edustamaan maalaisyhteisöön, joka yhteisö varmuudella ei ole rakkaiden kriteerien mukaisesti kielitaitoisia.

“Huvittava juttu oli että "olit erään mopokorjaajan jengissä" 8) Joopa joo, siellä kielitaidottomat nokinaamat sinut sitten halusivat seurakseen kuuntelemaan thaimusiikkia ja sinä sanoi "Örf" ja nostit maljaa? Yes Sir niin se varmasti meni.
2010”

Nyt siis Hua Hinin Thaimaalaiset miehet ja heidän kumppaninsa onkin NOKINAAMOJA.

Olen sanonut ja sanon edelleenkin, että Tyttö on saanut kaksinaamaisuutensa vuoksi lähtöpassit kahdelta suomiexältään ja mikäli tinderlumppunsa oivaltaisi mihin plöröön on kätensä lykännyt kyynärpäitään myöden Pellenaaman kanssa lähtiessään yhteiseloon, niin tosi pikaisesti vex vex vaan kyseinen olio.

9

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on taas kello suomessa sen verran että on kyrvånsyylåkin päästetty koneelle.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181945481

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Iskä joutuu taas kertomaan perusasioita, miten maailma pyörii ja toimii.

Kuten hyvin tiedät Saaripatonki, vietit uudenvuoden yksin ja kännissä vuokrahuoneessa, kuten aina ja kaikki juhlapyhät.

Ihmettelit miksi joku menee suomibaariin ottamaan uuttavuotta vastaan, että eikö kielitaito riitä juhlimaan thaimaalaisten parissa.

Minä totesin siihen että tuskinpa kielitaidosta sen kummemmin on kyse, vaan siitä että juhlapyhiä juhlitaan mahdollisuuksien mukaan yleensä ystävien, perheen tai kaverien kanssa.

Maanmiehetkin kelpaa kavereiksi, jos ei läheisempiä ole.

Suomalaiset ei poikkea mitenkään tässäkään asiassa muista kansalaisuuksista. Saksalaiset, norjalaiset, venäläiset, britit, ruotsalaiset ja muut tekevät samoin.

Katsos kun saman maan kansalaisia yhdistää monet asiat muutkin, kuin kielitaito.
      Historia, kulttuuri, tavat, musiikki, ruoka, huumori jne. Tärkein on yhteenkuuluvuuden tunne. Kuulut johonkin joukkoon.

Oletko sihteeripoika koskaan nähnyt että kun suomalaiset viettää vaikkapa joulua Pattayalla, musa soi ja kinkkua leikataan, niin sisään astuu vaikkapa intialainen kundi silmiään muljutellen, ja alkaa mättää rosollia lautaselle?

Et ole, eikä ole kukaan muukaan.

Ei tuntemattomat thaimaalaiset tai suomalaiset tuppaa vieraan maan juhliin kuokkimaan täysin ulkopuolisena. Koko ajatus on naurettava. Eri asia on jos olet jonkun paikallisen vieraana siellä ja tuttuja.

Kuten todettua, kaikki ajatuksesi ovat aina utopistisia ja naurettavia, mutta vängätä pitää aina vaan jokaisesta asiasta.

Samasta syystä Saaripässi ei ole tervetullut mopokorjaajien uudenvuodenjuhliin. Heitä ei yhdistä mikään ja nokinaamoilla tarkoitin sitä että mopokorjaajat eivät varsinaisesti näytä samalta Thaimaassa kuin Ferrarin varikolla, vaan ovat siinä ketjurasvassa naamaansa myöten.

Kun Saariprofessorilla on korkeimman asteen tutkinnot filosofiasta ja matematiikasta, lukenut mies kun sanojensa mukaan on, niin nämä mopokorjaajat eivät ole koulutettuja, eivätkä puhu englantia todennäköisesti kuin pari sanaa.

Siispä ei ole mitään syytä miksi Saariorvokki olisi heidän kanssaan tekemisissä ja olen suhteellisen varma että edes suomalaiset eivät halua olla tekemisissä Saariongelman kanssa.

Siksipä häntä ei koskaan ole nähty Hua Hinin suomalaisten seurassa missään tilaisuudessa.

Hän on seurassa takuulla puhekyvytön, kun kaikki aika menee muiden vahtaamiseen että paljonkohan tolla ja tolla on rahaa ja onko tuo kello aito ja mistä se on saanut noin kauniin naisen.

Minä voisin kielitaidon puolesta mennä mopokorjaajan kanssa juhlimaan, mutta en koskaan tuppaisi vieraaseen seuraan kohteliaisuussyistä.

Olisin aivan outolintu siinä porukassa ja kumpikaan osapuoli ei tuntisi oloaan mukavaksi ja he miettisivät että mitähän tuo täällä tekee?

Alkoholi kyllä murtaa kivasti luokkaeroja ja kulttuurieroja. Kerroinkin joskus kun tapasin appiukon ekaa kertaa. Hän on noin 155cm pitkä kireälihainen ruskeaksi paahtunut pikku ukkeli. Minä silloin noin 100 kiloinen ja vajaat 190cm pitkä kalju valkoinen mies.

Tarjosin hänelle hädissäni kättä, mutta hän vaan seisoi äänettä edessäni nenä rintalastani korkeudella. Ojensin hänelle sitten pullon jotakin pykälää parempaa viskiä, en muista enää mitä.

Vaimon veli toi minulle kitaran ja pyysi soittamaan jotakin suomalaista biisiä että miltä se kuulostaa. Sitten harjoiteltiin thaibiisejä yhdessä.

Kohta tuli valloittavasti hymyilevä appiukko istumaan viereeni nousuhumalassa viskipullon ja kahden lasin kanssa ja kohta siinä istuttiinkin kaulakkain vaimon kääntäessä sen osan mitä en itse ymmärtänyt.

En ollut vielä silloin kuin välttävä miinus thaikielessä, mutta viina auttoi yhteisymmärryksessä vaimon lisäksi.

2010

• Anonyymi

Kenen kanssa taas kuvittelit keskustelevasi, olen kuukauden aikana juonut yhden pullon leo merkkistä olutta, en tippaakaan muuta alkoholia, en tippaakaan, vaimoni lähti viemään koirat ja jotain ostamaan krääsää kotitilallensa, sekä nouti matkalla veljensä bangkokista matkaan, hän lähtee huomenna illalla ajamaan takasin kotiin, olen paljon nauttinut kun olen saanut olla ypöyksin, vaimolleni tekee hyvää olla sukulaistensa kanssa, kerran pari vuodessa.

Minä olen tehnyt sinuun valtavan vaikutuksen, se on helppo huomata, kun olet keksinyt minusta hellittelynimiä tässäkin puolen metrin oksennuksessa, Saaripatonki, Saaripässi, Saariprofessori, Saariorvokki, Saariongelma.. vain muutamia... jokin on tosiaan loukannut pientä sieluasi, oikein kunnolla, mutta sinun tekemisesi eivät ole oikein normaaleja, yli 50 vuotiaan juttuja...

Oletko jo hommannut sen peruukin, ei sellainen paljon maksa, saat siitä uuden elämän, kun huono itsetuntosi saa hieman kohennusta, otsatukan muodossa, samanlaisen kun Halosellakin on, ja hän on sentään nainen isolla i kirjaimella.

Tämä on jälkeen kerran ensimmäinen viestini tähän ketjuun, kuitenkin hyvää uutta vuotta sinullekin ja terkkuja hua hinistä.

By NumBall HHN 63v.

• Tyttö2010Neitinen jälleen heikkohermona perinteisesti.

Siis Numban seurueessa kaikki oli mopon korjaajia, myös heidän naisensa.

Numba on jopa tuppaantunut.

Omalta osaltani totean, että tuttavuuksia ei synny olematta ihmisten kanssa tekemisissä.

Mikäli viitsisi olla Dillen kaltainen Savolainen tarinoineen ja sitten irvailuineen, niin aiheeseen sopisi hyvin vänkä koska Purinamissa on elukoita ja farmareita ... Moponkorjaajien ollen rasvaisia ja likaisia, että Tytön läheiset jokainen Thaimaalainen haisee samalta kuin lehmän kakkinen, myös Tyttö ja huoralumppusensa ja Korealaiset kakaransa.

• Anonyymi

Pikku-Pasanen, tuo mannerten välinen kosmopoliitti ja suuri humanisti paraisten varjoista, karatemies ja seuramies vailla vertaistaan samassa pakkauksessa!
      Valloittaa naiset sukkeluudella ja charmilla sulattaen näiden sydämet kuin mikroaaltouuni jääpalan, eikä tarvitse siihen lompakkoa laisinkaan.
      Iso-Pasasellakin on tasa-arvon vuoksi oma hylly jääkaapissa, johon ei pidä akkasväen koskeman, tai saa tuta oikein isän kädestä!

Pikku-Pasanen ui ulkomaalaisten kinkereihin sulavasti kuin kala kiljutynnyrissä ja aloittaa seurustelun kielellisillä taidoillaan. "hellou du juu mii iit tuu vit juu mei ai häv ketsuppi ja du ju duu spagetti hau mats? jeah häpi häpi taim juu mii evri padi! mii sei evri padi!"

• Anonyymi

Mitä mahtanee isukki kielellisillään taidoilla lirkuttaneen nokinaamanaiselleen kun on painanut kahvaa myöden kolme tuntia?

Lumpun puhe käännettynä: Älä ota niin pitkää taakii ku sun vehkees ei oo varaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mahtanee isukki kielellisillään taidoilla lirkuttaneen nokinaamanaiselleen kun on painanut kahvaa myöden kolme tuntia?

Lumpun puhe käännettynä: Älä ota niin pitkää taakii ku sun vehkees ei oo varaa.

2010:n hokema:
        อร่อย ช่องคลอด ทำไมฉันต้องจ่ายเงิน?
        Naaraan vastaus:
        ช่องคลอดมีราคาที่นี่ในประเทศไทย
        ไม่มีความรักฟรี
        2010:
        ดังนั้นคุณจึงเป็นมืออาชีพ
        Lumppu:
        ฉันมักจะได้รับเงินจากผู้ชาย
        2010:
        ไปกินข้าวบ้านยายกัน
        ฉันมีผู้หญิง 400 คน
        Hutsu:
        การให้อาหารกลางแจ้ง

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe