Mo oon 15 v nuorimies tai poika mua vituttaa yksi asia kun minä haluaisin tilata vaatteita netistä tällä hetkella zavetti canada takkia niin mum vanhemmat ei anna ostaa sitä koskka ne ei tykkää merkkki vaatteista mun päällä niiku mitä v**tua ja ne ei halua antaa mulle pankki korttia tai no tarvisin pankki tunnukset mut oon lukenut et 10 v saisi jo pankki kortin ja mä oon 15v ja koht 16v nii mikä järki tässä hommassa niiku vittu mitä rasisteja mu vanhemmat on mä päätän ite missä vaatteissaa mä kuljen vituttaa jopa katsoo ku mun kaikilla kavereilla on zavetti canadat ja mul ei niin kysynki teiltä et mitä mun kannattais tehdä .se mo
Onko normaaliä ettei saa 15 v nä pankki korttia
Anonyymi-ap
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850