FFXI EN tykkää siitä että pitää maksaa

ILoveFinalFantasy

EN tykkää siitä että pitää maksaa jotta voisi pelata FFXI:tä Ostin Pelin ja en voinnut odottaakkaan että pääsisin kotiin pelaamaan...
Mutta kun tulin kotiin pitäisi MAKSAA jotta saisi pelata ja äiti ei anna siihen mitään rahaa...
Pitääkö TODELLA maksaa siitä
eikö saa edes pelata VÄHÄSEN ennen kuin täytyy maksaa??? jos ei niin SUPERSUURIMIINUS FinalFantasy kehitäjille...
voisiko joku kertoa? Pitääkö maksaa että sitä saa edes pelata? ja täytyykö pelata online?

8

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Micco86-

Kyseessä on online-peli, eli sitä pelataan verkossa. Sen käytöstä joutuu siis maksamaan. FFXI ei ole siis normaali FF-peli.

Sinun olisi tullut tietää tämä ostaessasi pelin. :)

• ILoveFinalFantasy

Tiiän mutta Omistan Kaikki FF ja haluan omistaakkin.. minusta se on silti aika tyhmää..

• nicolo
        ILoveFinalFantasy kirjoitti:

Tiiän mutta Omistan Kaikki FF ja haluan omistaakkin.. minusta se on silti aika tyhmää..

kun äiti ei anna rahaa peleihin, voi voi pikkuista,tuunko halimaan

• tuo
        nicolo kirjoitti:

kun äiti ei anna rahaa peleihin, voi voi pikkuista,tuunko halimaan

nin miten tuota ffXI oikein voi pelata.. ko en oikeastaan tiiä siitä muuta ko että see on just semmonen online peli.. että jos joku joka on pelannu vois selittää...

• Kyo-kun
        tuo kirjoitti:

nin miten tuota ffXI oikein voi pelata.. ko en oikeastaan tiiä siitä muuta ko että see on just semmonen online peli.. että jos joku joka on pelannu vois selittää...

VISA -luottokortin tai Sampo -pankin Visa Electronin kuukausimaksua varten (12,95 dollaria/kk). Kaikkia manuaalin ohjeita kannattaa noudattaa tarkkaan asennusvaiheessa. Vielä pelin juuri ennen pelin käynnistystä (Playonline -valikon jälkeen) eli päivittää itsensä ja siihen kuluu todella *PALJON* aikaa; ehkä n. 2-4 tuntia).

Mutta itse peli on kyllä kaiken tämän arvoinen, päivityksiä satelee jatkuvasti ja teknistä apua on saatavilla ympäri vuorokauden. Itse olen Mithra nimeltä Yukira Siren -serverillä. ;)

• Kyo-kun kirjoitti:

VISA -luottokortin tai Sampo -pankin Visa Electronin kuukausimaksua varten (12,95 dollaria/kk). Kaikkia manuaalin ohjeita kannattaa noudattaa tarkkaan asennusvaiheessa. Vielä pelin juuri ennen pelin käynnistystä (Playonline -valikon jälkeen) eli päivittää itsensä ja siihen kuluu todella *PALJON* aikaa; ehkä n. 2-4 tuntia).

Mutta itse peli on kyllä kaiken tämän arvoinen, päivityksiä satelee jatkuvasti ja teknistä apua on saatavilla ympäri vuorokauden. Itse olen Mithra nimeltä Yukira Siren -serverillä. ;)

Aikasemmin olin aivan samaa mieltä, ettei mikään peli ole kuukausimaksun arvoinen. Kahdesti harkinnallisesta vaihtoehdosta (FFXI ja World of Warcraft) päädyin kuitenkin WoW:iin. Ja kyllä ne MMORPG:t on rahan arvoisia. Ja sen sijaan, että maksaisin itseni kipeäksi "älyttömästä" kuukausimaksusta (11-13€) säästänkin rahaa, koska minun ei tarvitse ostella enää joka toinen kuukausi 60€ pelejä, sillä pelaaminen menee tähän MMORPG:iin.

• ff-mestari

nicolo oon ihan samaa mieltä kanssasi

• Kanone

Mutta koska en itte sitä ostanukkaa niin kyllähän sitä nyt maksaa kuukaus maksun. Tosin muiden pelien pelaamisen voi todellakin unohtaa, niiko joku tais mainitakki.

Itte peli on hieman hidastempoinen noin matkustusmielessä ainakin alussa, mutta parin kaljan jälkeen kyllä matka kaupungeista dunelle taittuu nopiasti.

Itte taistelu voi olla joskus jäiden työntelemistä kynsien alle mutta joskus voi päivän pelirupeama vastata useampien päivien piehtarointia huonommissa partyissä.

Advanced sub job tosin voi mätkytellä ihan kivoja pointseja solona aina lvl 12 asti

Kanone@valefor.serveri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe