Valokuvista ym. seuraavaa.

Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Valokuvamuokkaukset kertoo muokkaajasta myös hyvin paljon.
—-------------------------------------------------------
—-------------------------------------------------------
Hieman opastan aiheesta kun 2010 ilmoittanut olevansa asian takana ja ryhtynyt vähättelemään tekojaan, että ei ole kyse mikä joitakin kiinnostaa, tai siitä mitä julkisuuden henkilöistä on julkaistu.

Ai että koska opasta … no opastan hieman myöhemmin.

8

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja jos joku ihmettelee tämän kuvan https://aijaa.com/AAKhep sumuisuutta, niin tämä ei ole savusumua, peräisin kitaranmuotoisen inkkarista, eikä meikä mandoliinin HD:stä... savu on peräisin poikamme aitonahkahousuista. kanttaili kurvit komiasti polvi maassa. Tehkääpä perässä, resupeput.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­y­m­f­­­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18206088

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi
    • Anonyymi

2010 on järjestänyt itsensä kaljuaan myöden vaikeuksiin ja aivan omasta tahdostaan, on järjetöntä toimintaa kun omanapanarssuilukin on tärkeämpää kuin elää ongelmitta.

¨^¨

• Anonyymi

On se viimein uskottava että rahtilaiva peitti auringon, tuut tuut, piipaa.

§ & §

• Luvatusti seuraavaa opastusta:

Kyseessä on lakien tulkinta, ei mielipiteet.

Onhan 2010:n mielipiteet omista pahoinpitelyistäänkin, että hän oli oikeutettu tekoihin, vaan kuitenkin tuomiot napsahti.

Kyseessä on pitkään jatkunut maalitus erittäin vakavin tavoin varmuudella ylittävän tutkimuskynnyksen nimikkeillä yksityisyyden- ja kunnianloukkaus mikäli on vaadittu rangaistusta joka edellyttää syyttäjän asianosallisuuden.

Rakkaiden näkemykset kunnian ja yksityisyyden tasoista palstalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Minulla on sininen jonka takana omalla nimelläni sähköpostini joten simppeli selvittää henkilöllisyyteni.
      Kaikki viestini myös ilman sinistä olen lähettänyt tältä tietokoneelta tai puhelimestani.

Rakas Tyttö voi siis ryhtyä jo ymmärtämään että minä totean tinderlumpun olevan kyykkis Phuketista, mutta 2010 on todennut samankaltaista Numban vaimosta, joten on tullut korkea aika rakkaiden ymmärtää että toisen lausuma ei suo oikeutta loukata toista.

2010:n vanha sininen löytyy tottakai ja saman olion Herra Hellakoukku ja Helläkoukku joten se siitä ja kaikki samalta näppikseltä, kuin moni muukin ano ja klooneilu.

Tuskin on konserni-isukin poika ja tehdasköyhä hukkapala, sekä kyrppåsensyylååjå monen anon ohella käyttänyt 2010:n näppistä, joten Dillellä on selitettävää miksi kuitenkin, ovatko vallan salaa hiippailleet Eedenin tietokonehuoneessa, tai jopa hakkeroineet itsensä Tytön päähän kattiloineen.

Sinisen Chlanginkin mielenvikainen olio myös selviää ja onko tapahtunut niin, että sama rahtilaiva peitti auringon, tuut tuut, piipaa.

Mikäli Tyttö2010Neitisen tinderlumppu kokee minun loukanneen häntä, niin hopihopi roiskeläppätisun kanssa yhdessä laatimaan ilmoitusta.

Minun kirjoitukseni ei ole oikeutus maalittaa Numbaa tapahtuneen tavoin.

Mitä tulee Tyttö2020Neitisen vähättelyyn tuomioiden vähäisyydestä, niin se on yhdentekevää, pääasia on henkilöllisyyksien selvittäminen, jolloin Dille voi ryhtyä järjestelemään rapujuhliaan usempiakin, yhden jopa täällä Chiang Maissa, joten tervetuloa.

• Anonyymi

Nyt vaan odotellaan, minä varoitin jo aikaisemmin että tuollaiseen leikkiin tulee varma stoppi, tottahan se on että nämä lahkolaiset eivät ole päästään terveitä, mutta nyt asia on poliisilla, ja juttu etenee omalla painollaan, aikanaan syytäjälle ja käräjille, vaadin rikosalain mukaista rangaistusta, sen ajaa yleinen syyttäjä aikanaan, toimii todennäköisesti hitaasti mutta varmasti, kuten tiedättekin tuomio on julkista tietoa, olen suhteellisin varma että näitä lahkolaisilta löytyy taustalta paljon muutakin, on suorastaan idioottimaista laitattaaframelle tälläisestä tuomiosta, hinta voi olla yllättävän kova, jos tuomio menee vääriin piireihin... mutta ennen kaikkea tuomiosta selviää kaikki osoitteet, sotut josta nopeasti netin kautta selvittää koko henkilöhistorian, jonain päivänä kysyn vain kannattiko, mutta nyt odotellaan esitutkinnan alkamista, historiaa on riittävästi useammankin varmaan tuomioon.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt vaan odotellaan, minä varoitin jo aikaisemmin että tuollaiseen leikkiin tulee varma stoppi, tottahan se on että nämä lahkolaiset eivät ole päästään terveitä, mutta nyt asia on poliisilla, ja juttu etenee omalla painollaan, aikanaan syytäjälle ja käräjille, vaadin rikosalain mukaista rangaistusta, sen ajaa yleinen syyttäjä aikanaan, toimii todennäköisesti hitaasti mutta varmasti, kuten tiedättekin tuomio on julkista tietoa, olen suhteellisin varma että näitä lahkolaisilta löytyy taustalta paljon muutakin, on suorastaan idioottimaista laitattaaframelle tälläisestä tuomiosta, hinta voi olla yllättävän kova, jos tuomio menee vääriin piireihin... mutta ennen kaikkea tuomiosta selviää kaikki osoitteet, sotut josta nopeasti netin kautta selvittää koko henkilöhistorian, jonain päivänä kysyn vain kannattiko, mutta nyt odotellaan esitutkinnan alkamista, historiaa on riittävästi useammankin varmaan tuomioon.

Esitutkintapöytäkirja, sekä kuulustelupöytäkirjat jo toimitetaan kaikille asianosaisille ja varsinkin sinulle perustuen perustuslakiin, että mikäli syyttäjä ei aja asiaa nostaen syytteitä, niin sinulla on oikeus.

Siis henkilötietojen selviäminen ainakin sinulle on selviö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe