...miehen, kuka tykkää nuolla pillua ihan ahmimalla. Joensuun alueella!
Olen reilu 40v nainen
Mistä löytäisin
29
786
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi saatana mätisäkki tyrkyllä 🤮🤢
- Anonyymi
No miksi tulit tarjoamaan mätisäkki ittees. 🤮🤢 🤮🤢 🤮🤢
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18210278
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuullostais ihan mun lempipuuhalta, minkähänmoinen naikkonen kysyy?? m50
- Anonyymi
Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh
- Anonyymi
Onko aloittaja koskaan ajatellut etsiä seuraa livestä. Itse olen päälle 50v mies ja elänyt elämää ennen nettiä eikä ihmisten kohtaaminen ole muuttunut miksikään 1990 luvun alusta jolloin olin 20. Kannattaa tarttua hetkeen.
- Anonyymi
Kyllä vaan olen miettinyt, varmaan sitten tuumasta toimeen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan olen miettinyt, varmaan sitten tuumasta toimeen..
Niuvanniemen hopi hopi
- Anonyymi
Tykkään imeä ja ahmia puhdasta vulvaa, toteutetaan !. Pillufani
- Anonyymi
Syödä, nuolla, ahmia painaa koko naaman märkään ihanaan namiii..
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Ei sun kusiputkea kukaan halua nuolla
- Anonyymi
Kukas sulle mätisäkki pipipäälle edes tarjoais.
on ihanaa saada nuolla ahmimalla kiimaista pillua se on maailman ihanin asia jos asuisin lähempänä tulisin heti nuolemaan.
- Anonyymi
Hiukan kaukana olen, mutta matkani suuntautui helmikuussa sinne suunnalle.
-m JKL- Anonyymi
Pysy kotonas kusikeppi
- Anonyymi
Taitaa olla jo pitkä jono ovellasi.
- Anonyymi
Jos et muualta niin täältä...matkaa tosin jonkun verran, mutta ei ole este, vaan hidaste...ois aivan ihanaa ahmia märkää, turvonnutta pillua ja saattaa sut orkkuun, useampaankin!!! Nuolla edestä ja takaa, kyljellään, 69, ihan kaikkea!! Minkänäköinen oot ulkoisesti, koko, hiusten väri jne?? Saan fantasialle väriä....m50+
- Anonyymi
Muuta päijät-hämeeseen niin järjestyy, taas tekis mieli nuolla oikein kunnolla märkää, paisunutta pillua, pitkään ja hartaasti!! m55
- Anonyymi
Voi kun olisit unelma!!!!! Niin nautinto kun mies nuolee kauan, saat nesteet kasvoille useaan kertaan, orgasmeja tulee kokoajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun olisit unelma!!!!! Niin nautinto kun mies nuolee kauan, saat nesteet kasvoille useaan kertaan, orgasmeja tulee kokoajan.
Niinpä sinäkin, saisin kerrankin lipoa tarpeeks ja saisin sut valumaan...mahdatkohan tykätä pepunkin nuolemisesta...ja muusta kivasta yhtaikaa, sormista, dildosta jne??
- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas jopas, peesaajia ilmaantui aika nopeesti ja nää herneaivoiset niuvanniemi-idiootit heräs...jälkiabortti ois aika kovasana, liiterin taakse mahtuis kivasti! Mutta joo, kyllä se autuasta puuhaa olis, ensin edestä, jalat rinnoille nostettuna, auki, lipoisin taipeita, härnäisin häppäreitä, reisien sisäpintoja, sitten piiiiitkä kielen liu'utus alas välilihalle, vähän nuolaisisin peppua, sitten ylööööös, klitalle, värisevää kieltä samalla upottaen sormen pilluun ja toisen käden etusormella levittäisin mehujas pepulle ja hivuttaisin sen kakkoseen, samalla klittaa nuollen....kauan kestäisit ennenkuin tulisit ekan kerran????m55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas jopas, peesaajia ilmaantui aika nopeesti ja nää herneaivoiset niuvanniemi-idiootit heräs...jälkiabortti ois aika kovasana, liiterin taakse mahtuis kivasti! Mutta joo, kyllä se autuasta puuhaa olis, ensin edestä, jalat rinnoille nostettuna, auki, lipoisin taipeita, härnäisin häppäreitä, reisien sisäpintoja, sitten piiiiitkä kielen liu'utus alas välilihalle, vähän nuolaisisin peppua, sitten ylööööös, klitalle, värisevää kieltä samalla upottaen sormen pilluun ja toisen käden etusormella levittäisin mehujas pepulle ja hivuttaisin sen kakkoseen, samalla klittaa nuollen....kauan kestäisit ennenkuin tulisit ekan kerran????m55
n.4minuuttia!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostetaas taas framille, jos vaikka vastaisit, valuvaa märkää pilluas aattelen....m55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n.4minuuttia!!!
Pitäisköhän tuota kokeilla...m55
Laita sähköpostia sakari b jarvinen ja protonmail com, niin tutustutaan
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Jo vain nuolisin pilluasi aivan ahmimalla! Olen Joensuusta! Onko sinulla karvainen vai posliini tuhero!
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114