Mistä löytäisin

Anonyymi-ap

...miehen, kuka tykkää nuolla pillua ihan ahmimalla. Joensuun alueella!
Olen reilu 40v nainen

29

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi saatana mätisäkki tyrkyllä 🤮🤢

• Anonyymi

No miksi tulit tarjoamaan mätisäkki ittees. 🤮🤢 🤮🤢 🤮🤢

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­N­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18210278

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kuullostais ihan mun lempipuuhalta, minkähänmoinen naikkonen kysyy?? m50

• Anonyymi

Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh

• Anonyymi

Onko aloittaja koskaan ajatellut etsiä seuraa livestä. Itse olen päälle 50v mies ja elänyt elämää ennen nettiä eikä ihmisten kohtaaminen ole muuttunut miksikään 1990 luvun alusta jolloin olin 20. Kannattaa tarttua hetkeen.

• Anonyymi

Kyllä vaan olen miettinyt, varmaan sitten tuumasta toimeen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaan olen miettinyt, varmaan sitten tuumasta toimeen..

Niuvanniemen hopi hopi

• Anonyymi

Tykkään imeä ja ahmia puhdasta vulvaa, toteutetaan !. Pillufani

• Anonyymi

Syödä, nuolla, ahmia painaa koko naaman märkään ihanaan namiii..

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi

Ei sun kusiputkea kukaan halua nuolla

• Anonyymi

Kukas sulle mätisäkki pipipäälle edes tarjoais.

• on ihanaa saada nuolla ahmimalla kiimaista pillua se on maailman ihanin asia jos asuisin lähempänä tulisin heti nuolemaan.

• Anonyymi

Hiukan kaukana olen, mutta matkani suuntautui helmikuussa sinne suunnalle.
      -m JKL

• Anonyymi

Pysy kotonas kusikeppi

• Anonyymi

Taitaa olla jo pitkä jono ovellasi.

• Anonyymi

Jos et muualta niin täältä...matkaa tosin jonkun verran, mutta ei ole este, vaan hidaste...ois aivan ihanaa ahmia märkää, turvonnutta pillua ja saattaa sut orkkuun, useampaankin!!! Nuolla edestä ja takaa, kyljellään, 69, ihan kaikkea!! Minkänäköinen oot ulkoisesti, koko, hiusten väri jne?? Saan fantasialle väriä....m50+

• Anonyymi

Muuta päijät-hämeeseen niin järjestyy, taas tekis mieli nuolla oikein kunnolla märkää, paisunutta pillua, pitkään ja hartaasti!! m55

• Anonyymi

Voi kun olisit unelma!!!!! Niin nautinto kun mies nuolee kauan, saat nesteet kasvoille useaan kertaan, orgasmeja tulee kokoajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun olisit unelma!!!!! Niin nautinto kun mies nuolee kauan, saat nesteet kasvoille useaan kertaan, orgasmeja tulee kokoajan.

Niinpä sinäkin, saisin kerrankin lipoa tarpeeks ja saisin sut valumaan...mahdatkohan tykätä pepunkin nuolemisesta...ja muusta kivasta yhtaikaa, sormista, dildosta jne??

• Anonyymi

Kuohi ittes urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopas jopas, peesaajia ilmaantui aika nopeesti ja nää herneaivoiset niuvanniemi-idiootit heräs...jälkiabortti ois aika kovasana, liiterin taakse mahtuis kivasti! Mutta joo, kyllä se autuasta puuhaa olis, ensin edestä, jalat rinnoille nostettuna, auki, lipoisin taipeita, härnäisin häppäreitä, reisien sisäpintoja, sitten piiiiitkä kielen liu'utus alas välilihalle, vähän nuolaisisin peppua, sitten ylööööös, klitalle, värisevää kieltä samalla upottaen sormen pilluun ja toisen käden etusormella levittäisin mehujas pepulle ja hivuttaisin sen kakkoseen, samalla klittaa nuollen....kauan kestäisit ennenkuin tulisit ekan kerran????m55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopas jopas, peesaajia ilmaantui aika nopeesti ja nää herneaivoiset niuvanniemi-idiootit heräs...jälkiabortti ois aika kovasana, liiterin taakse mahtuis kivasti! Mutta joo, kyllä se autuasta puuhaa olis, ensin edestä, jalat rinnoille nostettuna, auki, lipoisin taipeita, härnäisin häppäreitä, reisien sisäpintoja, sitten piiiiitkä kielen liu'utus alas välilihalle, vähän nuolaisisin peppua, sitten ylööööös, klitalle, värisevää kieltä samalla upottaen sormen pilluun ja toisen käden etusormella levittäisin mehujas pepulle ja hivuttaisin sen kakkoseen, samalla klittaa nuollen....kauan kestäisit ennenkuin tulisit ekan kerran????m55

n.4minuuttia!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostetaas taas framille, jos vaikka vastaisit, valuvaa märkää pilluas aattelen....m55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

n.4minuuttia!!!

Pitäisköhän tuota kokeilla...m55

• Laita sähköpostia sakari b jarvinen ja protonmail com, niin tutustutaan

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi

Jo vain nuolisin pilluasi aivan ahmimalla! Olen Joensuusta! Onko sinulla karvainen vai posliini tuhero!

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe