Tämä kaksinaamainen Suomen valtio,harjoittaa Yhdysvaltain kanssa terroria maailmalla, miten tahtoo,eikä halua Venjän suojelua Luhanskia ja Donetskia alueilla !?
Silloin ku Yhdysvallat ja Nato hyökkäsi Jukoslaviaan, ei Suomessa käännetty kylkeäkään !?
Moniala terroristit Yhdysvallat, on Naton ja Suomenkin kanssa, miehittämässä Libyaa,asein !?
6
232
Vastaukset
- Anonyymi
1. Yhdysvallat ei ole terroristivaltio
2. Suomi ei ole kaksinaamainen
3. Venäjä EI suojele Luhanskia ja Donetskia vaan se MIEHITTÄÄ NIITÄ!
Joten lopeta toi vääristely ja valehtelu!- Anonyymi
Minä EN ole mikään uusnatsi, vaan olen isänmaallinen suomalainen! Joten väitteesi on HERJAUSTA JA SITEN RIKOS!
- Anonyymi
No mikäs sitten olet, kun sokeasti puolustat terroristia ja varojemme imiää !?
Vanhalle talousrikostenkin etsivälle !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs sitten olet, kun sokeasti puolustat terroristia ja varojemme imiää !?
Vanhalle talousrikostenkin etsivälle !?Mitä helkkarin terroristia muka puolustan? EN ole puolustanut mitään terroristeja, ja Putler on terroristeista pahimpia!
- Anonyymi
Me sSuomalias et puol uustame ainoastan yksinaamaista teroristä Putleria kuten rysätkin ?!
- Anonyymi
Ja ollut jo yli 20 vuotta,kuin Nato Kosovoakin !?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329