Kyllä on luottoa omaan toimintaan, kun uskaltaa moista toimintaa harjoittaa moisessa roolissa.
Mikä mies tämä kokkelivekkulipäättäjä
26
1260
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sitä löylyä! Virheitä sattuu mutta niistä pitää myös maksaa. Mielipiteitä on monia ja niin pitääkin. Kaverille ei minkälaista armoa!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18218190
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Ihan muissa jutuissa kävin läpi näitä Suomi24-sivuja, mutta sattui just KAJ ja nää jutut niin samaan aikaan että laitan "Bara bada bastu, bastu, heittää på så sveittin..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan muissa jutuissa kävin läpi näitä Suomi24-sivuja, mutta sattui just KAJ ja nää jutut niin samaan aikaan että laitan "Bara bada bastu, bastu, heittää på så sveittin..."
...No, kun jo olen tässä ketjussa, niin tänne sitten:
"*** sanoo harkitsevansa poliittisen uransa jatkoa sen jälkeen, kun tuomio on selvä.
Orimattilan keskustan valtuustoryhmän varapuheenjohtaja *** kertoo Ylelle, että ryhmä on sisäisesti käsitellyt *** tapausta.
– Ryhmä ei kohdista häneen mitään toimenpiteitä ennen mahdollista tuomiota, *** lisää."
- Anonyymi
Stemppiä Teuvolle näin kylmänä talvena. Eijoo asiaa marenkin juorupöytään, mutta on siinä r-kioskilla sulle tilaa. Stemppiä!
- Anonyymi
Stemit Terholle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stemit Terholle!
Onko tämä Terho taksimies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä Terho taksimies?
Terho Tammi. Viikonloppuisin ajelee taksia. Metallimies ammatiltaan.
- Anonyymi
Salailua, peittelyä, tiedon pimittämistä, kavereiden suosimista. Tätä tuttua Lesta toimintaa. Paikallislehteä uhkaillaan kun se suorittaa tärkeää sananvapauteen liittyvää tehtäväänsä. Paikallislehti on kiitettävästi nostanut teitä päättäjiä jalustalle, kun siihen joskus on ollut jotain aihetta.
Kun mokaa niin myös siitä pitää voida kertoa täysin avoimesti, eikä heti vetää hernettä nokkaansa. Voin vain kuvitella miten kyläpäälliköt soittelevat lehteen ja painostavat mitä saa julkaista.
Vuokratalokeissikin jäi aikoinaan pahasti kesken. - Anonyymi
Nyt uusia vihjeitä pöytään. Olen istunut marengissa, kahvia juotu ämpäritolkulla. Olen yrittänyt katsoa silmiä,mutta monella on aurinkolasit. Qlen selvittänyt automerkit ja niiden käyttövoiman. Olen lukenut vanhat paikallislehdet suurennuslasin kanssa. Mutta mitään en ole saanut selville.
- Anonyymi
Pengo tarkemmin, kyllä se löytyy sieltä.
Terveisin kokoomuslaiset
- Anonyymi
on näitä muitakin orimattilalaisia "luottamushenkilöitä"
https://infogram.com/aluevaalit-vankeusrangaistukset-1h7j4dvn01zz94n- Anonyymi
ei varmaan huomannut itse kuin juoneensa vihreää teetä ...
- Anonyymi
Onko tämä sama mies mikä on nyt kaupunginvaltuuston jäsenenä (vihr)Orimattilassa?
- Anonyymi
Mikä juttu? Google ei kerro.
- Anonyymi
Oliko siellä muita kuin yksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä sama mies mikä on nyt kaupunginvaltuuston jäsenenä (vihr)Orimattilassa?
Huomenta uuvatti. Mitä ainetta käytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta uuvatti. Mitä ainetta käytät?
Vetelen ketä vetelen. Mulla on pesäpallon kokoinen meisseli. Oon saanu enemmän pindee ku sä oot syöny leipää!
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi että kyseessä on ehkä paras Orimattilan päättäjä. Että sellaista.
- Anonyymi
Tässä on jotain.
Kaikki tyypit, joita olen ajatellut kivoina, ovat päätyneet otsikoihin rikoksista ja ainakin täällä Suomi24ssä on heistä jatkuvasti p*skaa. Onko tämä siis sitä että niistä kivoimmista vain kirjoitellaan enemmän? Onhan mahdollista että ne yritetään hiillostaa pois?
Vaikka olen kriittisesti seurannut näitä keskusteluita, niin tosi vaikea niistä on ollut tajuta miten päin asiat todellisuudessa ovat. Sekin on aika erikoinen piirre ettei siitä todellakaan saa mitään tolkkua.
Tämä on nyt vähän huono/suppea ketju kirjoittaa aiheesta, mutta tuolla toisessa ketjussa ehdotettiin:
"Kaupunginhallituksen ja valtuuston kokouksiin huumepikatestivälineet ja alkometri. Joko ennen kokousta tai kokouksen jälkeen porukasta arvotaan kolmasosa jotka testataan. Testitulokset julkaistaan paikallisessa sanomalehdessä kerran kuussa (tämä on sitä avoimuutta). Huumeiden käyttö ei katso ikää, myös alkoholi on huume."
ja siitä kyseenalaistin tuota 1/3 arpomista, kun se pitäisi tehdä kaikille... tietenkin.
Homma taas meni päin vastoin eli kun joku ehdottaa 1/3:lle huumetestiä, niin minä alan ihmetellä että yritetäänkö välttää niiden 2/3 testaamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on jotain.
Kaikki tyypit, joita olen ajatellut kivoina, ovat päätyneet otsikoihin rikoksista ja ainakin täällä Suomi24ssä on heistä jatkuvasti p*skaa. Onko tämä siis sitä että niistä kivoimmista vain kirjoitellaan enemmän? Onhan mahdollista että ne yritetään hiillostaa pois?
Vaikka olen kriittisesti seurannut näitä keskusteluita, niin tosi vaikea niistä on ollut tajuta miten päin asiat todellisuudessa ovat. Sekin on aika erikoinen piirre ettei siitä todellakaan saa mitään tolkkua.
Tämä on nyt vähän huono/suppea ketju kirjoittaa aiheesta, mutta tuolla toisessa ketjussa ehdotettiin:
"Kaupunginhallituksen ja valtuuston kokouksiin huumepikatestivälineet ja alkometri. Joko ennen kokousta tai kokouksen jälkeen porukasta arvotaan kolmasosa jotka testataan. Testitulokset julkaistaan paikallisessa sanomalehdessä kerran kuussa (tämä on sitä avoimuutta). Huumeiden käyttö ei katso ikää, myös alkoholi on huume."
ja siitä kyseenalaistin tuota 1/3 arpomista, kun se pitäisi tehdä kaikille... tietenkin.
Homma taas meni päin vastoin eli kun joku ehdottaa 1/3:lle huumetestiä, niin minä alan ihmetellä että yritetäänkö välttää niiden 2/3 testaamista....Onko meillä täällä Orimattilassa muuten jotenkin käänteinen logiikka tässä??? Eli ne, joita epäillään jostain (esim. minä), pahoinpidellään. Jos on joku "heikko viiva", niin syytetään. Jos on jotain oikeaa, niin siitä ei saa puhua ja pahimmat on niitä hyviksiä täällä?
Mulle on ollut herättävää toi miten PALJON minua on rangaistu asioista, joita se epäilette.
Voisin tähän taas kertoa jotain isästäni, mutten taida jaksaa tänä yönä. Vähän sellainen olo silti tullut että aina minä olen syyllinen kaikesta siitä mikä TEISSÄ on vialla. Kai se on kuin pieru hississä eli paras äkkiä vain syyttää sitä kolmatta. Hyökkäys on paras puolustus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Onko meillä täällä Orimattilassa muuten jotenkin käänteinen logiikka tässä??? Eli ne, joita epäillään jostain (esim. minä), pahoinpidellään. Jos on joku "heikko viiva", niin syytetään. Jos on jotain oikeaa, niin siitä ei saa puhua ja pahimmat on niitä hyviksiä täällä?
Mulle on ollut herättävää toi miten PALJON minua on rangaistu asioista, joita se epäilette.
Voisin tähän taas kertoa jotain isästäni, mutten taida jaksaa tänä yönä. Vähän sellainen olo silti tullut että aina minä olen syyllinen kaikesta siitä mikä TEISSÄ on vialla. Kai se on kuin pieru hississä eli paras äkkiä vain syyttää sitä kolmatta. Hyökkäys on paras puolustus?Oletko jo löytäny valko vuokkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jo löytäny valko vuokkoja?
say whaaaaaat???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
say whaaaaaat???
Nyt ne kukkivat. Niitä saa poimia ja tuoda kotiin. Tuomikin kukkii jo lämpimässä paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ne kukkivat. Niitä saa poimia ja tuoda kotiin. Tuomikin kukkii jo lämpimässä paikassa.
Jollain on vissiin paniikki ja täytyy jotain sekavaa selittää hämäykseksi? :DDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain on vissiin paniikki ja täytyy jotain sekavaa selittää hämäykseksi? :DDDD
...Kysele kirkkoherralta, niin kauan kuin se nyt vielä sellainen tuolla on. Jäämässä kai eläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667