Meni kyllä lössöks. Yksi mies istui siellä paita auki ja karmeat ja likaiset rintakarvat loimotti aivan hirveästi.
Mielummin olisin katsonut jotain rintavaa nuorta naista, jolla melkein nippelit näkyis.
Meni maku heti koko ohjelmasta. En katso enää. Pitäkää rintakarvanne.
Uusi levyraati
53
828
Vastaukset
- Anonyymi
LEVYraati, ei rintaraati, on ohjelman ideana.Laita viesti sinne että rintakarvat piiloon jotain elmukelmua päälle kun mennään televisioon että lapsetkin voi seurata levyraatoa.
- Anonyymi
Uskon että nuo rintakarvat ja rinta on puhtaat. Ihanan tuoksuinen ja näköinen mies.
- Anonyymi
"mies istui siellä paita auki ja karmeat ja likaiset rintakarvat loimotti"
nimeks siis sopisi paremmin Levyraato - Anonyymi
Pitää ajatella positiivisesti. Kiva että saatiin uusi mutta tuttu formaatti takaisin. Ja hyvä ettei näyttänyt perskarvojaan.
- Anonyymi
Nimenomaan sitä ahteriosastoa saisi olla enemmän
- Anonyymi
Olin näkevinään, että joitakin pieni itikoita liikkui karvapehkon seassa.
Varma en ole.... - Anonyymi
Aion mennä tänään Kävikselle ja Lissuun ja esitellä rintakarvani.
Toivon, että sk tekee siitä jutun ja Seiskan paparazzit olisivat paikalla.- Anonyymi
Minä puuvillaan, kähersin ja laitoin mustaa väriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puuvillaan, kähersin ja laitoin mustaa väriä.
Hullulla on halvat huvit. Teillä ne on ilmaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta. Tulee nyt telkkuun levyraatiin esittelemään rintakarvojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eimar olekaan. Tiedätkö mitä miehille suunitellut rintakarva värit maksaa?
- Anonyymi
Karvainen ja möreä-ääninen alkkisnainen ei ole kovin kiihottava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta. Tulee nyt telkkuun levyraatiin esittelemään rintakarvojaan.
parempia karvarintoja riittää
- Anonyymi
Olen jo aloittanut rintakarvojeni kasvattamisen. Halua yhtä tuuheat rintakarvat, kuin sillä yhdellä tyypillä levyraadissa. Sitäpaitsi tuuheat rintakarvat säästää. Ei tarvitse ostaa niin paljon vaatteita talveksi, kun karvapehko rinnassa/vatsassa lämmittää.
No kesällä voi tulla vähän kuuma.
Niin ja rintakarvat ovat seksikkäät. Naiset ovat aivan hulluina, kun vähän vilauttaa rintapehkoa.- Anonyymi
Kyllä. Lintu ei tee pesää paljaaseen puuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Lintu ei tee pesää paljaaseen puuhun.
Oli aivan hirveetä katsoa,tuomoista vähäkarvaista rintaa.niin kui olis avohakkuuta katsonut.tupsu sielä,karva tuola.hui kauheeta.eikö sielä ole vara nappeja antaa miehelle paitaan.ohjelman tuottajalla.olis vaikka teipannut pystysuorassa kiini.
- Anonyymi
Mulla todella tuuhea rintakarvavarustus ja muutenkin olen karvainen.
Ikävää vain on se, että olen nainen.- Anonyymi
Ei sen väliä mulla on isot rinnat vaikka olen mies.
- Anonyymi
kiuruko se siellä älä huoli kyllä sinun karvaviidakkosi on tiedossa kansalla johtunee mies kromosomeistasi
- Anonyymi
Rintakarvojen näyttelijän vaimolla, joka näyttelee kainaloitaan, ei ole kainalokarvoja eräässä toisessa ohjelmassa.
- Anonyymi
On se kumma kun miehen rintaa ei saisi näyttää, mutta naisen rintoja oikein toivotaan. Kommentoijat kateellisia miehiä?
- Anonyymi
Ei suinkaan. Tämä on tasa-arvoa arjessa. Tursuavat rintakarvat on rikos esteettisiä arvoja vastaan. Samoin kuin roikkuvat rinnat, tatuoidut vastaavat tai kovin erinäköiset.
- Anonyymi
Kuulemma levyraadin nimeksi muutetaan karvaraati
- Anonyymi
Persuraati ilmentäisi keskustelun käyviä persuja.
- Anonyymi
Typpihän on kuin -80 luvulta inkarnoitunut Ron Jeremy.
Niin rasvaista. - Anonyymi
Mistä saisikaan hyvät korvaajat Pirkko Liinamaan ja Klaus Järvisen manttelinperijäksi.
Siinä oli vielä teeskentelemättömiä ja itseään kehumattomia aitoja ihmisiä, joita oli ilo kuunnella.
Samoin Jukka Virtasta.
Ehdottaisin Ile Vainiota, Rainer Frimania, Lea Lavenia ym. itsestään isoa ääntä pitämättömiä ihmisiä joita on kiva kuunnella. Ilman rintakarvoja.- Anonyymi
Kuka semmoista jaksaisi katsoa kun vaatimattomat tuijottelee kenkänsä kärkiä?
- Anonyymi
Kyllä Asko Kallonen on niin nolo sen pään keikutuksen kanssa, silmät kiinni muka kaikki tietävänä asiantuntevana. Olkoon mikä vaan moguli mutta enemmän tyyppi tekee itsestään naurettavan.
- Anonyymi
Ei ollut nyt yhtään karvoja.. EI. Oikein odotin kunnon rintapehkoja.
Ehkä ensi kerralla nähdään rintavarustuksia nänneineen...- Anonyymi
Mää odotan perskarvoja rekkamiehen pastilleineen.
- Anonyymi
Minä odotan että nykyinen levyraati lopetettaisi.
Tai sitten pitäisi olla vain yksi kanava, jossa olisi kaikki kotimaiset roskaohjelmat samalla kanavalla.
Samoin ulkomaiset roskat omalla kanavallaan.
Nyt on vain kaksi asiallista kanavaa, ruotsinkielinen FST ja National geographic.- Anonyymi
Tiedä tuosta. Fst ja hitler-channel. Oispa maksukanavia.
- Anonyymi
Mikä vika Levyraadissa? Miksi pitäisi lopettaa? Eikai pakko ole katsoa jos ei pidä. Muut voivat pitää.
Mukavan leppoisa ohjelma.
- Anonyymi
Ei ollut eilen karvoja...
- Anonyymi
Eihän tuolla ollu edes kunnon karvotusta,sitten on karvotusta kun saunassa kaverit sanoo että heitä tuo villapaita pois päältäs. Väittävät aina että unohdin riisua sen taas päältäni.
- Anonyymi
Tai sitten ne oli erehtyneet gorillan kanssa saunaan.
- Anonyymi
En katsonut. Harmi. Oliko paljon karvoja ??
- Anonyymi
Huonoja biisejä
- Anonyymi
Joku tulisi meidän kahvihuoneeseen tuon napituksen kanssa niin naurettaisiin aika äkkiä ulos.
- Anonyymi
Kuka helevetti nää biisit valitsee, sille pitää antaa kenkää ja heti.
- Anonyymi
Katselin jotain uusintaa mutta en jaksanut kauaa. Alko vituttaa se talja. Viddu mikä spede.
- Anonyymi
Kyllä eilen oli paljon karvaa tarjolla...
- Anonyymi
Karvaraatihan se on nykyään nimeltään.
- Anonyymi
Taas on gorilla ruudussa. Sinne vaan ihastelemaan pöllölaakson karvaturreja.
- Anonyymi
Täysin turha ohjelma, uudelleen lämmitetty , ei menesty.
- Anonyymi
Joo aika väljähtänyt. Pitäisi keksiä jotain uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo aika väljähtänyt. Pitäisi keksiä jotain uutta.
joopa. aika on ajanut ohi, ainakin mun ikäluokalta (70 v)
kenties nuoremmilla toimii
- Anonyymi
Silmistä näkee kuka käyttää speediä vai mitä Olavi.
- Anonyymi
Ihan tyhmä ohjelma, kaikki kappaleet edellisenä päivänä julkaistuja. Oliko entisessä ohjelmassa niin.
- Anonyymi
Paras juontaja!
- Anonyymi
Kertokaapa valittajat, millaisia kappaieita pitäsi soida?
Uutuuksia näissä kuuluukun soittaa. Järviradio erikseen.- Anonyymi
no ainaskin Aikamiehet ja "Iltatuulen Viesti"
kon sais edes kerran vielä kuulla tuon ihan telkkarista - Anonyymi
Piisit ei häiritse mutta karvagorilla viduttaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814