Mestarista taitaa tulla Resdentti!
Halla-ahon kannatus jo 18%!
15
268
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida tulla. Jos pääsisi toiselle kierrokselle, se on sitten siinä. Tietysti ihmeitäkin tapahtuu.
Pääasia vain, ettei herra Haavistosta
tule. Hän täyttäisi Suomen terroristeilla lapsineen, koska lapset pitää pelastaa, ei äideiltään vaan pahalta maailmalta. Myös kaikenlaiset ituhipit ovat lähellä hänen sydäntään, hänen ystäviään ovat kaduilla istuskelijat ja yht.kunnan kustannuksella elävät elämäntapatyöttömät.
Jussilla on terveet mielipiteet ja hän puhuu pelkkää asiaa, harkitsee sanomisensa, laaja tietopohja ja hän tuntee venäläisten kulttuurin ja toimintatavat. Venäjä on meidän rajanaapurimme, se on siksi meille tärkeä tuntea ja ymmärtää.- Anonyymi
Älä höpötä ei presidentti moisia asioita päätä.
Aina kun on persut hallituksessa alkaa matujen vyöry tänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä ei presidentti moisia asioita päätä.
Aina kun on persut hallituksessa alkaa matujen vyöry tänne.Presidentti päättää ulkopolitiikasta yhdessä eduskunnan kanssa. Sisäpolitiikka ei kuulu presidentille.
Kyllä nykyisin Venäjä on meille se tärkein naapuri, jonka kanssa yhteiselo on elintärkeää.
- Anonyymi
Nyt tentti telkkarissa Halla-aho vältteli kysymystä trumpista ja puhui puuta heinää Pekka ja Essayah sai vastata kysymykseen jonka Halla kiersi kiero ukkeli
- Anonyymi
kkyllä nyt on merkit ilmassa että residentti tulee tuosta pojasta. aivan varmuutella tuloo. kaljupiä ja kaikki residenti merkit. onkoha hää koskaa käynä lieskassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä mies. hyvän asian puolesta. suomi on suomalainen. ei soomalainen.
- Anonyymi
Haavisto on nostanut kannatustaan, mutta Stubbin äänestäjät ovat siirtyneet Jussin leiriin. Toisella kierroksella ovat Jussi ja Pekka. Enemmistö suomalaisista ei halua homoa presidentiksi, eli Jussista tulee kuin tuleekin presidentti! ✌️
- Anonyymi
näin näen myös asian itse.
Minä en päässyt ehdolle kun en ehtinyt allekirjoittaa kaikkia 20 000 kannattaja korttia.
Meillä oli Väyrysen Paavon kanssa sama kynä ja siitä loppu muste, joten siihen tyssäsi nykyisen Espoon pojan pressahaaveet!- Anonyymi
Stub on myynyt nahkansa isosta rahasta, vaalibudjetti pyörii miljoonissa, tuskin vastikkeetta.
- Anonyymi
Stubb suututti Ranskan presidentin
Petäistön näkemän mukaan Stubbilla taas on erilainen lähestymistapa kansainvälisissä kontakteissa.
– Stubb on itse sanonut minulle, että hän haluaa haastaa muita johtajia. Kuitenkin etenkin pienen maan on aina parasta olla ovela ja löytää diplomaattiset keinot. Ei siitä koskaan mitään hyvää seuraa, jos lähtee tarkoituksella haastamaan muiden maiden johtajia, Petäistö arvostelee.
MTV Uutisten kolumnissaan Petäistö muisteli, miten pääministerinä Stubb ainoana Suomen johtajana koskaan onnistui jopa suututtamaan Ranskan presidentin François Hollanden syksyllä 2014 Pariisissa.
”Kun pienen maan besserwisser alkoi läksyttää Ranskaa talousasioista, vaikka oli itse hakemassa juuri Ranskan tukea Suomen pyrkimyksille, lopputuloksena oli se, että Suomi sai unohtaa oman asiansa, ja tapaamisesta poistui kaksi kalpeaa kivikasvoa”, Petäistö kirjoitti kolumnissaan tapauksesta.
Johtajuuden puute
Petäistö kertoi kolumnissaan muitakin esimerkkejä. Kun Stubb tuoreena valtionvarainministerinä tuli Brysseliin huippukokoukseen, hän ilmoitti, että hänellä on saumaa kohta vaihtuvaksi euroryhmän puheenjohtajaksi.
Yhtenä Stubbin argumenttina oli, että hän tuntee hyvin Saksan liittokansleri Angela Merkelin. Petäistö otti saksalaiskontaktiensa kautta yhteyttä Merkelin lähipiiriin ja sai liittokanslerin kansliasta selville, ettei Stubb ollut muutaman kuukauden ministerikokemuksellaan millään listalla. Yhtenä kolmesta perustelusta oli johtajuuden puute.
Stubbin puhetaitoja Petäistö kehuu ja sanoo tämän antavan modernin kuvan Suomesta. Petäistö tosin muistuttaa, että kielitaitokin voi kääntyä itseään vastaan, jos viidellä kielellä päästää sammakoita suustaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/46727a93-8edc-4fd4-82d1-22127b60a12a
- Anonyymi
Käpykaartin korpraaliko Suomen armeijan ylipäälliköksi? EI IKINÄ !!!
- Anonyymi
Oliko muka Halonen käynyt armeijan.
- Anonyymi
Halla-ahon kannatus nyt jo 164%! Huhhuh!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917