Oletko Pettynyt ... Kun meni niin huonosti... Naiset eivät kannata Halla-ahoa. Toimittajien pitäisi osata käyttäytyä, perustella tietonsa, valita sanansa harkitummin, olla kohteliaita. Presidentin vaaleissa ehkä media voitti, sillä saivat negatiivisesti haluamansa esille.
Toimittajien sanavalinnat ehdokkaiden haastatteluissa ihmetyttää
Anonyymi-ap
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Yle oli räikeän puolueellinen Stubin suuntaan yksilö haastatteluissa. Toisia "asiantuntijat" kritisoi tiukasti ja Stubbille oli vain vuolaita kehuja. Olen erittäin pettynyt siihen kuinka yle:ä käytetään politiikan aseena. Vielä veronmaksajien rahoilla. Tähän teatteriin pitäisi saada loppu.
- Anonyymi
Toimittajat käyttäytyvät huonosti kun heidän pitää ehdottomasti ja joka paikassa päästä Halla-ahoa haukkumaan!!! Toimittajat ovat puolueellisia vihervassareita kautta linjan eikä kukaan ole luotettava!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670