Onko jo valittu

Anonyymi-ap

Ketä meinaatte äänestää?
Jos haavistoa olette köyhiä ja tyhmiä.
Jos Stubbia olette rikkaita ja kouluttautuneita.
Näin se on! Persuja ei oteta mukaan.

6

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

STUBBIA TIETYSTI ÄÄNESTÄN

• Anonyymi

Äänestän tietysti osaavaa ulkopolitiikan asiantuntijaa Pekka Haavistoa, jolla on ulkomaille suhteet kunnossa. Pepsodent hymyisen, täysin ulkopolitiikkaa taitamattoman Stubin valinnalle ulkomaat ja viisaat ihmiset nauraisivat tai paremminkin itkisivät. Ei militarismia - Ei ydinaseita - Ei Suomalaisia nuoria sotaan - Ei TynkäStubbia!

Rauhaa, turvallisuutta ja toimivaa ulkopolitiikkaa - Pekka Haavisto presidentiksi!!!

• Anonyymi

s nyt sulkee tunteet pois kokonaan ja katsoo tenttejä joissa on kysytty todella vaikeitakin kysymyksiä ja katsoo kumpi pysyy rauhallisena ja analyyttisenä niin se on Haavisto ja se on fakta. Arvostan enemmän sitä taitoa ja sitä että osaa hallita itseään eikä ala selittelemään nauraen. Se on jotain minkä oon oppinu aikoinaan että tiukassa paikassa on hyvä pysyä järki päässä. Se luo jo rauhaa että ei lähde tunne edellä asioihin. Vaikka politiikka herättää tunteita ihmisissä niin olisi hyvä säilyttää loogisuus.

• Anonyymi

Kuules - ei saa olla ajattelematon - Ei todellakaan maireaa ja teeskentelevää Stubbia, joka tekisi Suomesta uuden Ukrainan. Stubb veisi suomalaiset nuoret sotaan ja kuolemaan. Kokoomuksen militaristihenkeä emme milloinkaan saa tukea, ei Antti Häkkäsen sota-intoa eikä ydinaseita Suomeen

• Anonyymi

Tietenkin Pekkaa ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42