Ketä meinaatte äänestää?
Jos haavistoa olette köyhiä ja tyhmiä.
Jos Stubbia olette rikkaita ja kouluttautuneita.
Näin se on! Persuja ei oteta mukaan.
Onko jo valittu
6
249
Vastaukset
- Anonyymi
STUBBIA TIETYSTI ÄÄNESTÄN
- Anonyymi
Äänestän tietysti osaavaa ulkopolitiikan asiantuntijaa Pekka Haavistoa, jolla on ulkomaille suhteet kunnossa. Pepsodent hymyisen, täysin ulkopolitiikkaa taitamattoman Stubin valinnalle ulkomaat ja viisaat ihmiset nauraisivat tai paremminkin itkisivät. Ei militarismia - Ei ydinaseita - Ei Suomalaisia nuoria sotaan - Ei TynkäStubbia!
Rauhaa, turvallisuutta ja toimivaa ulkopolitiikkaa - Pekka Haavisto presidentiksi!!!
- Anonyymi
s nyt sulkee tunteet pois kokonaan ja katsoo tenttejä joissa on kysytty todella vaikeitakin kysymyksiä ja katsoo kumpi pysyy rauhallisena ja analyyttisenä niin se on Haavisto ja se on fakta. Arvostan enemmän sitä taitoa ja sitä että osaa hallita itseään eikä ala selittelemään nauraen. Se on jotain minkä oon oppinu aikoinaan että tiukassa paikassa on hyvä pysyä järki päässä. Se luo jo rauhaa että ei lähde tunne edellä asioihin. Vaikka politiikka herättää tunteita ihmisissä niin olisi hyvä säilyttää loogisuus.
- Anonyymi
Kuules - ei saa olla ajattelematon - Ei todellakaan maireaa ja teeskentelevää Stubbia, joka tekisi Suomesta uuden Ukrainan. Stubb veisi suomalaiset nuoret sotaan ja kuolemaan. Kokoomuksen militaristihenkeä emme milloinkaan saa tukea, ei Antti Häkkäsen sota-intoa eikä ydinaseita Suomeen
- Anonyymi
Tietenkin Pekkaa ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804