Onpa huonosti tiedotettu.
Omakotitalo. Kaava-alue.
Kun ei tämän vuoden puolella tyhjennetty muoviastiaa. Kysymys miksi.
Kaava-alueella yksityinen ei saa tyhjentää.
Mitään lappuja ei ole tullut.
Keräämö hoitaa jatkossa. Miksi asia ei hoidu soittamatta kun ovat tehneet sopimuksen lunastaa astia.
Muoviroskat omakotitalot
5
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin DivePoint Porissa, ilokseni huomasin kuinka myymälän ovessa oli Support Pori Pride tarra. Olin juuri aikeissa sovittaa sateenkaaren väreissä kimaltavaa sukelluspukua, kun sovituskopista kuului "Harri älä", samalla karhupumpun pudotessa sovituskopin verhon ali. Ajattelin, etten nyt häiritse tilannetta. Kotona rasvasin itseni liukuvoiteella ja sujahdin sukelluspukuun joka oli juuri sopivan kokoinen, olen juuri lähdössä Isomäen metsän lammelle tutkimaan koikarppeja. Kiitos hyvästä palvelusta Divepoint Pori
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Karvaraati kokoontui ja kyllä oli säälittävä ohjelma. Anteeksi välihuomautus. En viitsinyt avata uutta ketjua koska keinoaineäly olisi moderoinut sen kuitenkin.
- Anonyymi
Makaan sängyssä alasti ja voihkin. Niin hyvää on Kismet varsinkin, kun harvoin syö.
- Anonyymi
Teiden ja katujen kunto niin surkeaa,joten aikaa ottaa ja kestää.Auto syvissä urissa jäisellä tiellä uhkarohkeaa,joten keväällä sulaa tiet ajokelpoiseksi,ettei rskas auto kaatuisi,kuka sais takaisin tielle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814