Kreikassa?vai onko sama pistoke kuin suomessa?
tarviiko
9
552
Vastaukset
- tarvitse
Jos tarkoitat valovirtapistorasioita, niin ei tarvitse mitään adaptereita.
- pistoketta
missä voi ladata puhelin ja muita sähkövälineitä käyttää?
- kerran
pistoketta kirjoitti:
missä voi ladata puhelin ja muita sähkövälineitä käyttää?
Ei tarvitse. Hammas- ja kännylaturit ja hiustenkuivaajat käyvät ilman adapteria.
- Munkki12
Olen menossa huomenna viikoksi Kreikkaan ja mietin että Onko sama pistoke kun suomessa
- 864EW
"Olen menossa huomenna viikoksi Kreikkaan ja mietin että Onko sama pistoke kun suomessa "
Lue vastaus ylempää-
- hauskaaLomaa
Ihan normaalisti voit käyttää verkkovirtaa,ei hätää. Wi-fi kannattaa käyttä ja salasanat saat hotellista,jokaisesta ravintolasta -pyytämällä.
- Vodafone
Miksi wifi? Miksei mobiilidataa käyttäisi?
- turhatlaskutpois
Data menee nopeesti ja tulee kalliiksi,riippuu tietysti käyttäjästä. Miksi ei käyttäisi wi-fiä kun se ei maksa mitään ja toimii hyvin?!
- Vodafone
10 Gt saa käyttää ilmaista EU mobiilidataa. Toki se on paljon siitä käyttäjästä kiinni mutta itellä kokemuksia prepaid liittymistä Aasiassa. Viikossa kuluu noin 1 Gt verran mobiilidataa kun mobiilidataa käyttää kaikkeen muuhun muttei videoiden ja tv-ohjelmien katseluun. Joten jos Kreikassa vaihtoehtoina nopea 4G ja hotellin pätkivä/hidas Wifi niin valinta on aika selkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595