Olen lukenut täällä herkullisia ja mukavia keskusteluja vuosien takaa kaasunaamareista kiinnostuneista niin miehistä kuin naisista.
Osaako kukaan neuvoa mikä olisi muut oikea palsta tai mieluusti vaikka chat missä voisi kohdata muita samankaltaisia, mieluusti myös naisia ja pääsisi juttelemaan samasta kiinnostuksen ja kiihotuksen kohteesta?
Kiihotun kaasunaamarin ja muiden hengityssuojaimien käytöstä. Kemiran myöh. Scottin keltainen sari kokonaamari on yksi ehdoton suosikkini. Kyseisestä kiinnostuksesta ja vaikka maskimallista löytyi tosiaan täältä suomi24 mukavia keskusteluaja, mutta oli jo muutaman vuoden vanhoja, joten päätin avata uutta keskustelua, löytyykö kiinnostusta?
En usko todellakaan olevani ainoa, mutta haastavaa löytyy samanhenkisiä juttelemaan.
Kaasunaamari fetissi
7
758
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni on fetissi mm. työhaalareihin, suojaimiin, saappaisiin, prätkäkamoihin yms. Hengityssuojaimet ovat iso osa tätä :) yhdistän hengityssuojaimen usein täyteen haalarivarustukseen, johon kuuluvat umpinaiset työhaalarit, kumisaappaat, kypärähuppu ja metsurin kypärä. Hengityssuojaimen ja kuulosuojainten yhdistelmä on valtavan kiihottava. Minulla on ollut myös joskus kaasunaamari, mutta sen käyttö metsurinkypärän kanssa on ollut vähän hankalaa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18258406
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pukeudun itse myös 2-5 kertaa kuukaudessa aika erikoiseen varuste kokonaisuuteen, kaasunaamari on mallia scott 3 m, siihen alle laitan yleensä kypärämyssyn, ja mp-kypärän joka muokattu sopivaksi kyseisen kaasunaamarin kanssa.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://amisagroup.net/H/Y3n4L0
- Anonyymi
Soita spedelle se kaasuttaa tajun kankaalle buaahaa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657