Minun kuplassani Li Andersson on presidentti ja Riikka Purra ilmestyskirjan peto. Orpon pullautin ulos, sitä ei ole kuplassani. Eikä kommunisteja. Eikä minkään sortin fasisteja. Eikä putinisteja. Eikä trumpahtaneita.
Rauhananarkismi, universaali rakkaus ja kunnioitus koko elonpiiriämme kohtaan sekä vihervasemmistolaisuus, niistä on kunnon kansa tehty.
Tulkaa pistäytymään kuplassani. Käännytys tulee samaan hintaan !
Ps. Äänestä vapaasti, mutta älä Stubbia.
Olen kuunnellut eduskunnan täysistuntoa, missä Purra halveksii köyhää kansaa :(
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Sou what ?
Voi että on hienoa, että tämä pamfletinpätkäni sai näin pian kansainvälistäkin huomiota. 'Sou what' , kyllä se varmasti on ulkomaata, täytyy olla ulkomaata. Joo, niin se on.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Voi että on hienoa, että tämä pamfletinpätkäni sai näin pian kansainvälistäkin huomiota. 'Sou what' , kyllä se varmasti on ulkomaata, täytyy olla ulkomaata. Joo, niin se on.
Nauvon trumpisti odottaa vapahtajansa Trumpin uutta tulemista pelastamaan toisen suuren esikuvansa Putinin. Petospersut ovat vaarallinen joukkue.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Ethän jättänyt kuplaasi hapsumaton mentävää aukkoa, josta imaami sujahtaisi sisään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038152- 1075677
- 2815067
- 494993
- 763767
- 562990
- 662707
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432431