Opetetaanko metadonistikirkossa evankelistat valehtemaan jopa viranomaisille tarvittaessa jos oma etu vaatii?
Pitääkö paikkansa huhu
12
265
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolta löytyy Osama Bin Ladenin läppärilleen tallentamia kuvia, katso jos sieltä löytyisi sinulle totuus
https://www.cia.gov/library/abbottabad-compound/index_images.html - Anonyymi
Kyllä opetetaan. Miten olemalla aulis kirkon paimenelle pääset asemaan, jossa sinusta pidetään huolta, kunhan olet käytettävissä.
- Anonyymi
Kehitysvammainenkin voi päästä pomoksi jos on tarpeeksi narsistinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysvammainenkin voi päästä pomoksi jos on tarpeeksi narsistinen nainen
Mitä jumalia ne, palvoo epä jumalia vai. Minusta on kuitenkin hyvä voida lähestyä jumalia monelta ajatussuunnalta kokonaisvaltaiseesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jumalia ne, palvoo epä jumalia vai. Minusta on kuitenkin hyvä voida lähestyä jumalia monelta ajatussuunnalta kokonaisvaltaiseesti.
Voisi kuvitella eletyn elämän menevän jumalien ja niiden olemassa olon tutkimisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi kuvitella eletyn elämän menevän jumalien ja niiden olemassa olon tutkimisessa.
Olen nähnyt näillä uskon hihhuleilla, jotka höpisevät jostain tuhannen vuoden valtakunnasta olevan foliohattu päässä, syytä en tiedä folioon, mutta melko lyhytaikainen haave todennäköisesti, kuten oli natsi Saksan vastaava valtakuntakin. Realismia kuitenkin on saduissa olevan alku ja loppu.
- Anonyymi
Uskosta ei ole kyse metadonistikirkossa. Se on mielenterveyskuntoutujien kohtauspaikka, eli psyykelle vaarallinen paikka.
Terveille ihmisille paikka on järkytys. Siellä erotellaan henkiä, joku tulkitsee henkiä, joku profetoi ja jollakin on parantamisen lahja.
Jos näin olisi, niin seurakunta olisi vauras ja jäsenet olisi kaikki terveitä.
Kuitenkin seurakunta on P. A, ja kaikki ovat sairaita.
Olisiko syytä vaihtaa parantajaa ja rahastonhoitajaa, vai vaihtaa kirkko terveempään?- Anonyymi
Niin, jos sinne on tullut homevaurio. Usko se on, ja uskoon tuleminen on kirkoille tärkeä eksakti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos sinne on tullut homevaurio. Usko se on, ja uskoon tuleminen on kirkoille tärkeä eksakti.
Minä uskon näille foliohattu uskontulleille hihhuleille, on päähän tullut homevaurio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon näille foliohattu uskontulleille hihhuleille, on päähän tullut homevaurio.
Homepatia johdattaa uskoon tulleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homepatia johdattaa uskoon tulleita.
Tyydyttääkö vastaukset aloittajan kysymykseen,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820