Hauska pränkki - puskaksi naamioitunut mies pelästyttää ohikulkijoita

Hahaa.. näitä videoita löytyy paljon youtubesta:
https://m.youtube.com/watch?v=5owzoeR9LT0

Ainakin naiset huutavat yleensä kovaa pelästyessään. Jotkut miehet myös pelästyvät, mutta heidän reaktionsa on yleensä maltillisempi. Jotkut eivät edes pelästy.

Suomessa näitä ei kai vielä harrasteta, mutta ulkomailla saa olla vähän varuillaan 😄.

21

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse säikyttelin ystäväni .. joka oli saada sydärin.. olin todella pahoillani kun kuulin, että hänellä on synnynnäinen sydänvika. Olisin voinut aiheuttaa hänen kuolemansa.. ei ollenkaan kiva tai hauska juttu.

• Anonyymi

Ei kannata tuota ihan kaikkialla harrastaa. Maailmassa on paikkoja, joissa ihmisillä on aseita mukanaan

• Anonyymi

Ei tarvitse edes kantaa aseita mukana. mä tunnen henkilökohtaisesti yhden tyypin, joka sai kaveriltaan nyrkistä ja nenänsä poskelle, ennen kun tämä tajusi kuka häntä säikytteli. Varsinkin tuntemattomien säikytteleminen voi olla riskialtista. Kannattaa säikyttää tarpeeksi kaukaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse edes kantaa aseita mukana. mä tunnen henkilökohtaisesti yhden tyypin, joka sai kaveriltaan nyrkistä ja nenänsä poskelle, ennen kun tämä tajusi kuka häntä säikytteli. Varsinkin tuntemattomien säikytteleminen voi olla riskialtista. Kannattaa säikyttää tarpeeksi kaukaa.

Jotkut miehet saattavat potkaista tai lyödä takaisin kyllä. Ja jos ihmiset kantavat mukanaan tavaroita, laukkuja, tai juomia, niin nekin voivat lentää ympäriinsä tai puskamiehen päälle.

Ja tuossa pitää olla tarpeeksi tilaa, etteivät ihmiset pelästyessään juokse autojen eteen.

• Anonyymi

Eikös tämä palstaätmi ole melko tunnettu puskajussi. Täällä ois puskaa kerrakseen missä kyykkiä ihan sellasta vehreetä.

• Anonyymi

Minäpä olenkin sellainen tätimoonika että teen muutakin kuin ätmittelen. Tietäjät tietää

• Anonyymi

Ätmittelijään ei siis saa kutsua atmittelijäksi, mutta ätmittelijä saa ätmitellä muita kaikessa rauhassa?

• Anonyymi

Tuttu tyyppi.

• Aaargh… hitto nyt sattu😬

• Haaveilija39 kirjoitti:

Aaargh… hitto nyt sattu😬

Joo, välillä tuollainen p.rseily voi sattua, kun osuu tietynlainen tyyppi kohdalle.

• Disseisback kirjoitti:

Joo, välillä tuollainen p.rseily voi sattua, kun osuu tietynlainen tyyppi kohdalle.

Mun ”tuttu” teki niin että tulin yöllä j-asemalta.. oli tullut salaa vastaan. Hippaillen juoksi mut kiinni.. voin sanoa että ei ei ollut kivaa.. 😒 keksi se sitten vielä kaikkia muita ”kivoja”jekkuja.. olen tunnetusti herkkä kutiamaan, noh eikös kun takkaan lisäsin puita, niin tullut piippaamaan piip paikasta.. niin että mun käsivarteen tuli palovamma.. Noh onneksi tämän jälkeen tajusi ettei muhun kannata koskea.. sen jälkeen sai olla aina kyllä silmät selässä..

Mun ”tuttu” teki niin että tulin yöllä j-asemalta.. oli tullut salaa vastaan. Hippaillen juoksi mut kiinni.. voin sanoa että ei ei ollut kivaa.. 😒 keksi se sitten vielä kaikkia muita ”kivoja”jekkuja.. olen tunnetusti herkkä kutiamaan, noh eikös kun takkaan lisäsin puita, niin tullut piippaamaan piip paikasta.. niin että mun käsivarteen tuli palovamma.. Noh onneksi tämän jälkeen tajusi ettei muhun kannata koskea.. sen jälkeen sai olla aina kyllä silmät selässä..

Joo, noi ei oo kivoja juttuja.

Nykyään tuolta netistä löytää vaikka kuinka säikyttelyä ja vaikka mitä.
        Yks ukko kokoajan joko tyttöään tai jotain naista tahalleen "yökötyttää". Sillä on herkkä yökötysrefleksi, niin kuvaa ja pilailee naisen kustannuksella...🙄

Nämä nykyiset vimmat saada näyttökertoja ja tuloja älyytömyyksistä on kyllä vähän peestä. Mä nykyään skippaan suoraan, niin ei tarjois edes sellaisia...

• Disseisback kirjoitti:

Joo, noi ei oo kivoja juttuja.

Nykyään tuolta netistä löytää vaikka kuinka säikyttelyä ja vaikka mitä.
        Yks ukko kokoajan joko tyttöään tai jotain naista tahalleen "yökötyttää". Sillä on herkkä yökötysrefleksi, niin kuvaa ja pilailee naisen kustannuksella...🙄

Nämä nykyiset vimmat saada näyttökertoja ja tuloja älyytömyyksistä on kyllä vähän peestä. Mä nykyään skippaan suoraan, niin ei tarjois edes sellaisia...

Hyi ja tuo yök refleksi ei ole mitenkään kiva!

Joo siis ettei nyt ihan kaikkea sentään tarvitse kuvata.. nekin videot missä on vähäpukeisia naisia ja hyvä kun miehet ei kävele tolppia päin kun jää suu auki katsomaan.🫣

Hyi ja tuo yök refleksi ei ole mitenkään kiva!

Joo siis ettei nyt ihan kaikkea sentään tarvitse kuvata.. nekin videot missä on vähäpukeisia naisia ja hyvä kun miehet ei kävele tolppia päin kun jää suu auki katsomaan.🫣

No noita pätkiä kun netistä katselee, vois katsoa mitä sontaa suostuu katsomaan...

• Disseisback kirjoitti:

No noita pätkiä kun netistä katselee, vois katsoa mitä sontaa suostuu katsomaan...

No jokaisella on omat huvinsa😄

• Anonyymi

No tervepä terve sullekin.

• Voi juma miten tuo voi naurattaa noin paljon😄 varsinkin naisten reaktio😅🙈

• Ulkomailla on iloista porukkaa ja nauravat päälle. Suomessa ollaan vähän totisempia. Tuo tyyppi voisi saada luuvitosesta. Ihmisten pelästymisrektio voi tulla monella tapaa.

• Tulee seurattua aika usein jos töllön ääreen eksyn, aidot reaktiot tosi hauskoja. Jotkut idootit tosin säikyttelevät myös pikkulapsia 🙄

• Anonyymi

Olen erityisen säikky ja tunne on todella veemäinen, joka kerta lähes sydäriin verrattavissa ja kestää pitkään se tunne. Kammoan nähdä noita, aiheuttaa ilkeät reaktiot kun näkee toisen pelästyvän.

Mut jos säikyttelis noin, niin lentäisi kuppi nurin ja vois tulla mustaa silmää tai jotain.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe