Mies jätti suhteen noin vaan

Anonyymi-ap

Laittoi edellisenä päivänä mulle viestiä kuinka rakastaa minua ja hymiöitä lisäksi. Seuraavana päivänä päätti meidän suhtteen.
En ymmärrä koska oltiin reilu puoli vuotta yhdessä, eikä tällä ollut mitään huonoa fiilistä mua kohtaan.
1. Laittoi aktiivisesti mulle viestiä
2. Hakeutui mun seuraan
3. Olisin saanut tulla hänen luo asumaan (kuukauden päästä ennen ku musta ei mitään halunnut ei enää käynytkää)
4. Osteli mulle välillä jotain vaikken tarvinnut

Mun mielestä meillä meni normaalisti. Ja ihan noin vaan seuraavana päivänä loppui viestien/soittelu tulot ja hiljaisuus alkoi.
Olen ihmeissäni mitä tuossa tapahtui, oon miettinyt sitä onko joku hänen kavereista keksinyt tälle jonku valheen (koska oli käynyt juuri sinä päivänä yhden pariskunnan luona) vai mikä tuossa on? Kuulostaako tämä kuinka erikoiselta muille vai onko ihan normaalia että näin paljon voi muille käydä

14

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävä tyyppi, uskotteli olevansa muuta kuin oli. Inhimillinen ihminen pystyy kertomaan ja kysymään kuullessaan juoruja rakkaastaan. Inhottavaa joutua tuollaisen uhriksi ja toipuminen ottaa aikansa. Kannattaa aktiivisesti suunnata ajatukset ja tekeminen johonkin itselleen mieleiseen. Aika auttaa.

• Anonyymi

Olisiko voinut kuulla jotain! Koska itse jätin naisen josta tykkäsin paljon sen vuoksi näin hänet toisen miehen kanssa silloin kun hänen piti olla äitinsä luona ja se ilme heillä molemmilla kun menin juttelemaan ja selitysten määrä.

• Anonyymi

miehenä voin omalta osalta sanoa, että noin toimii jos
      1) kuulee kirpeitä uutisia (kuten suhteesta parhaan kaverin kanssa)
      2) loukkaantuu
      3) on rakastumassa ja ylireagoi sekä hätiköi

• Anonyymi

Itsekin olen kyllä saanut jo niin monesti näpeilleni, että vihellän pelin heti poikki jos edes haiskahtaa vähän...

• Anonyymi

Tuossa on jotain outoa, koska tämä oli ehdottanut jos muuttaisin hänen luo asumaan, myös osti mun lapselle sinne hänen taloon mm. Lastensänky, vanhoja leluja, haki siskolta nämä.
      3 tai 4vko päästä ei yllättäen huvittanut olla mun kanssa yhdessä..

Voisitteko itse noin tehdä ja sitten ei muka mitään haluttu edes.

• Anonyymi

Voimia! Toivottavasti saat selvitettyä toiselta, mitä taphtui. Sinussa ei ole mitään vikaa.

• Anonyymi

Mut mies jätti tekstiviestillä, koska ei uskaltanut mulle suoraan sanoa. Miehet on joskus kummallisia, oon todennut että hän ei ollut mies vaan häntäheikki.

• Anonyymi

Ei tämä oo mulle ensimäinen kerta ku näin käy. Tuttu kuvio

• Et siis mennyt hetekalle peuhaamaan hänen kanssaan?

• Anonyymi

Iskelmä tähti 🌟 Häntä Heikki kö

• Anonyymi

Aloittajan viesti kuulostaa siltä, ettei hän itse tehnyt aktiivisesti yhteydenpidon ja suhteen eteen mitään, vaan oli ottamassa vastaan kaiken. Mies varmaan alkoi miettimään että onko tämä sen arvoista, kun toinen ei osoita vastakaikua kunnolla.

• Anonyymi

Samnlaisia miehiä ja naisia on.Se on vain elämää tänä päivänä.Unohda koko juttu ja jatka elämää.

• Anonyymi

Aika erikoiselta kuulostaa. Aivan kuin joku valehtelisi tai kiristäisi.

• Anonyymi

sillä on nyt toinen parempi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe