Vanhempaa m seuraa,salaisesti. M60v jkl
Jyväskylä miestä
16
691
Vastaukset
- Anonyymi
66v jkl läheltä vaik runkut
- Anonyymi
Kävisi. Itse tästä läheltä Uurainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisi. Itse tästä läheltä Uurainen.
Mis tavattas .Mä Jämsän suunnasta
Anonyymi kirjoitti:
Mis tavattas .Mä Jämsän suunnasta
Onkos sukupuolella väliä kuka se on kunhan saa tyydytettyä itsensä etänä?
- Anonyymi
Sari575 kirjoitti:
Sopii vaikka heti...
Tänään iltapäivällä
- Anonyymi
Sari575 kirjoitti:
Sopii vaikka heti...
Pirihoro taas jaksaa 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirihoro taas jaksaa 🤣😅
Mitäs jaksat tuonkin sä voit tietää itsestäsi. Hähähähää
- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Sari575 kirjoitti:
Sopii vaikka heti...
Pirihoro taas tyrkyllä 🤮🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirihoro taas tyrkyllä 🤮🤢
No johan olet puutteessa pirikö se tekee noin kiimaseksi.
Sari575 kirjoitti:
Onkos sukupuolella väliä kuka se on kunhan saa tyydytettyä itsensä etänä?
Tuo on hyvä kysymys. Jos haluaa purkaa paineita, niin pääasia että saa laueta.
Ja nainen, joka asiakseen pyytämällä pyytää, että saa orkun antaa, on todellakin minun mieleeni.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18273153
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisi seuraa tarjolla. Biukm joten salaa. Miten saan sinuun yhteyden. Onko sulla kik? Ikäkin passaa, ja halut
- Anonyymi
Nii, miten yhteys?
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144