Voi voi voi...tässäkö on nyt sitä parasta lastenelokuvaa, mitä Suomessa osataan tehdä. Oli heittämällä surkein ja tylsin lastenelokuva, mitä olen koskaan nähnyt. Alle 5v lapset voivat ehkä tämän seurassa jotenkuten viihtyäkin, mutta muut eivät. 8 ja 11v lapseni eivät tykänneet yhtään. Itse meinasin nukahtaa moneen kertaan. Tämä elokuva on yleisön täydellistä aliarvostamista. Jos kärsit unettomuudesta, niin suosittelen katsomaan ensimmäiset 5min, jonka jälkeen heräät tyytyväisenä lopputekstien aikaan.
1/5 tähteä ja sekin tähti kanalle.
Heinähattu, Vilttitossu ja kana elokuva
Anonyymi-ap
2
293
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei osata tehdä hyviä leffoja, ei edes lastenelokuvia . Pelkkää sähläys ns.komediaa tai todella tylsää ihmissuhde höpinää. Ainoat hyvät elokuvat mitkä olen katsonut( Ilves, Konsta näytteli siinä mainiosti. Lupaus, Tuntematon sotilas, muutamia tässä. Ihmettelen myös maikkarin pakkosyöttöä kotimaisista elokuvista, samat pyörii joka hetkessä. Ymmärrän ylen lähettämät vanhat Suomifilmit, ne ovat ehkä vanhaikodeissakin piriste jos saavat katsoa,toivoen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595