Julkkisihastus

Anonyymi-ap

Kuka on julkkisihastuksesi? Kait jokaisella nyt sellainen on?

jm

19

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Janni Hussi on iihana, sääli että sillä on tollo mies.

• Anonyymi

Joskus mäkin halusin "korkata" sen ja sitten se ihastus meni ohi. Jokin Jannissa ärsyttää minua mutta silleen hyvällä tavalla. Sitten kerran vuonna 2019 näin unen missä oli Kendall Jenner ja olimme jossakin kellarissa. Sitten vaihdoimme suukot ja hän sanoi minulle että nähdään keskiviikkona. Siinä se. En edes seuraa julkkiksia ja tuo Kendall on myös jotenkin ärsyttävä. Onkohan se minulle turn-on, toisen ärsyttävyys 😆? Niihin aikoihin oli pari mustalaisuntakin mitä näin, vaikken sellaisia ole muuten nähnytkään. Toisessa oli ikään kuin Lumikki paitsi mustalaisversiona. Ei kait siinä, olisihan senkin voinut korkata 😉.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18279270

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ei ole ikinä ollut. 🤷

• Anonyymi

No voi vittu. hjallis ja JETHRO .

• Anonyymi

Olen 34-vuotias sinkkumies ja julkkisihastukseni on Sepi Kumpulainen.

• Anonyymi

Eli oot homo?

• Anonyymi

Ai miten niin kuka? Pikemminkin ketkä, on niitä sen verran useampi 😂😂

• Anonyymi

Olen 34-vuotias sinkkumies ja julkkisihastukseni on Lana Medkova.

• Anonyymi

Joskus lapsena oli Morten Harket. Hän oli minusta hurjan söpö ja vähän höppänä.

Nyt ei ole ollut vuosikymmeniin ketään. En palvo kuvia.

Jasu

• Anonyymi

Entä minä?

T. Alan Walker

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä minä?

T. Alan Walker

Alan Walker ei ole ihastus, mutta hän on persoonana miellyttävä. Omana poikana tai vävynä vois olla kiva poika.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alan Walker ei ole ihastus, mutta hän on persoonana miellyttävä. Omana poikana tai vävynä vois olla kiva poika.

Jasu

Minulle ihastus tarkoittaa romanttisia sävyjä. Pitäminen ja ihastuttavuus on vielä eri asia, siihen ei tartte liittyä mitään romanttista sävyä.

Jasu

• Kaiken viehättävempi pimunen on Janni Hussi, toiseks viehättävempi näyttelijä Satu Tuuli Karhu ja kolmanneks viehättävempi Ulkopoliittisen instituutin tutkijatohtori Kristiina Silvan.

• Anonyymi

En seuraa julkiksia, joten ei ole myöskään julkkisihastusta.

• En ole luonteeltani mikään fanittaja saati julkkiksiin ihastuja, mutta jos olisin, niin ihastuisin Denzel Washingtoniin. Hän vaikuttaa älykkäältä ja empaattiselta ihmiseltä myös ruudun toisella puolen.

• Anonyymi

Montakin ykkösihastuksina siltikin on teinistä asti pysyny shakira ja mariah carey

• Pitääkö ne olla kotimaisia julkkiksia, vai saako olla kansainvälinen julkkis? Saako olla fiktiivinen olento?

- Superman

• Anonyymi

Gillian "Dana Scully" Anderson nuorena.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe