Mietin tässä, että mistä tää yli 40 miesten ikäfeikkaus johtuu? Kai aikuinen mies saa olla aikuinen mies. Muutaman kerran olen kokenut tuota iän vääristelyä tutustuessa uusiin ihmisiin. Minua se ainakin harmittaa kovasti. Mitä järkeä sellaisessa pelleilyssä on, jos muuten sattuu pitämään toisesta? Totuuden paljastuttua ei sitten enää uskalla luottaa mihinkään. Muutama esimerkki.
Kirjoittelin erään ihmisen kanssa sähköpostia. Iäkseen sanoi 35. Parin vuoden päästä olikin ikää 46.
Viestiä vaihdoin erään kanssa. Ikää sanoi olevan 37. Alle puolen vuoden päästä ikää olikin 40.
Niin ikään viestiä vaihdoin ja tapasinkin erään miehen. Iäkseen sanoi 35. Tapaamisen aikana tuntui, että jokin ei täsmää. Tapasin toisen kerran ja samalta tuntui. Alle vuoden kuluttua ikää oli 40. Kun kysyin asiasta, että mikäs on oikea ikä, kun on 2 eri ikää sanonut. Vastaus oli: "entäs sitten?" Kummastelin sitten, että miksi ei voi olla rehellinen, kun tutustua haluaa. Ikää sit olikin parin viikon kuluttua 47.
Aika nopeasti ainakin tämä kyseiset miehet ovat vanhentuneet. :D
40+ miesten ikäkriisikö?
12
1568
Vastaukset
- Loistava.polku
Minustakin erittäin kummallista. Enkä minä ole huomannut että naiset tekisivät samaa.
Nämä äijät tekevät tuolla käytöksellä itsestään erittäin naurettavia, kyllä se kymmenen vuotta naamasta näkyy.- toisinkinpäin...
meitsillä jatkuvasti onkelmia elossa kun EI näytä ikäiseltään. Ja silleppä ei paljoa ole tehtävissä kun ei viitsi alkaa partaa pitään kun omasta mielestäni olen typerän näköinen parrassa.
Ongelmia ilmenee just töissä ja asioita hoidellessa ja koitappas mennä paarissa pistäytyyn..pikkupimut alkaa jututtaan>:/ No kolmiviitoseksi aina välillä kyselivät alkossa henkkareita..... nyt sentään eees jotain ryppyjä tullut.
Ihmiset vanhenee sekä psyykkisesti että fyysisesti eri tahtia. Ite jatkuvasti kummastelen esim. sättigallerian mummojen kuvia... useet sanoo iäkseen alle nelkyt mutta naama kuin kuuskymppisellä.. ja sitten ollaan "nuorekkaita jne".. kukkakläningissä.
Mulla siis onkelmana että kun sanon ikäni niin pääsääntöisesti luullaan että valehtelen... siis ylöspäin :/
Ei mun mielestä naaman perusteella näillä vuosilla voi ihan varmuutta sanoa iästä.
"viikon päästä 45" - bluepoem
toisinkinpäin... kirjoitti:
meitsillä jatkuvasti onkelmia elossa kun EI näytä ikäiseltään. Ja silleppä ei paljoa ole tehtävissä kun ei viitsi alkaa partaa pitään kun omasta mielestäni olen typerän näköinen parrassa.
Ongelmia ilmenee just töissä ja asioita hoidellessa ja koitappas mennä paarissa pistäytyyn..pikkupimut alkaa jututtaan>:/ No kolmiviitoseksi aina välillä kyselivät alkossa henkkareita..... nyt sentään eees jotain ryppyjä tullut.
Ihmiset vanhenee sekä psyykkisesti että fyysisesti eri tahtia. Ite jatkuvasti kummastelen esim. sättigallerian mummojen kuvia... useet sanoo iäkseen alle nelkyt mutta naama kuin kuuskymppisellä.. ja sitten ollaan "nuorekkaita jne".. kukkakläningissä.
Mulla siis onkelmana että kun sanon ikäni niin pääsääntöisesti luullaan että valehtelen... siis ylöspäin :/
Ei mun mielestä naaman perusteella näillä vuosilla voi ihan varmuutta sanoa iästä.
"viikon päästä 45"Mutta pentuhan se on, joka ei kysyttäessä ikäänsä muista..voihan siihen sitten lisätä,että hekisesti tunnen olevani kyllä huomatavasti nuorempi.
- Eirek. O.
toisinkinpäin... kirjoitti:
"viikon päästä 45"Sama onkelma, perskules. Ja kun oon aina viihtyny parhaiten itteäni vanhempien porukoissa (aikuiskouluttajataustaakin löytyy).
Onneks oon edes isokokonen, niin ei sentään papereita kysellä. Ja sevverta ruma, ettei pimut paljon häiritte ;)
"blues 62"
- bluepoem
Pelleilyä on moinen kusetus.
Hyvä puoli siinä on näin vanhemmiten että vaikka neito väittäisikin olevan kahdeksantoista niin ei varmasti joudu rosikseen alaikäiseen yhtymisestä.
Tuola 20 jätkien kannattaa olla todella tarkkana etti käy huonosti.
Noin leikkimielellä voi heitellä näitä kommentteja noinkin hassuista "kusetuksita" että 47 v. leikkii 35:ta
Toisaalta täälläkin palstalla suht tasaseen tahtiin vannotaan iki-nuoruuden nimeen. Ollaan muka niin nuoria kun tuntee olevansa, joten ei suurempaa kummastelua. VOIHAN joku tuntea olevansa 35 ja onkin fyysisesti jo 47.
Kiva olla niin yksnittinen kuin minä että on sitä mitä on. - ollikolli-63
Kriisi..? hmmhm.. Pelkäävät vanhenevansa, katsovat liian usein peiliin..
Itsestäni uskallan tunnustaa et joskus väsyttää, eipä identiteetti kriisi ole vaivannut.
Onkohan niillä äijillä joku pätemisen tarve et kelpaako ne enää nuoremmille..
Saattaapi ollakkin kriisi, tunnustakaa rohkeat miehet!! ole moiseen koskaan törmännyt.Mutta voihan olla kun olet noin paljon nuorempi noita miehiä, niin heistä täytyy tuntua ihan ikälopuilta kertoa oma todellinen ikänsä.Vaikka iikähän on vain numeroita paperilla, ei yhtään mitään muuta...
sellaista. Tapasin kerran yhden naisen, joka netissä oli 45, mutta kaffeella jo 50. Jotkut 70setkin ovat silti olleet nuoremman näköisiä kuin tämä daami.
Emme tavanneet toiste, ties mitkä asiat olisivat vielä pyörähtäneet toisenlaisiksi.
- Loistava.polku
eikä takuulla naistakaan.
Ne on loppujen lopuksi kuitenkin ihan muut asiat jotka ratkaisee.- remax
Mulle ei ole koskaan ollut vaikeaa hyväksyä ikääni. Ja viihdyn parhaiten suurin piirtein saman ikäisten naisten seurassa. Se onkin yks niitä ainoita juttuja jossa makuni on muuttunut iän myötä. Eli siinä kohtaa minulla myös ikä ratkaisee.
- Olga
remax kirjoitti:
Mulle ei ole koskaan ollut vaikeaa hyväksyä ikääni. Ja viihdyn parhaiten suurin piirtein saman ikäisten naisten seurassa. Se onkin yks niitä ainoita juttuja jossa makuni on muuttunut iän myötä. Eli siinä kohtaa minulla myös ikä ratkaisee.
valmis tunnustamaan että suussa olevat hampaat ovatkin teknikon käsialaa, hiukset uusinta tupeemallistoa eikä tahdo oikein enää pelittääkään..?
Miksikähän lyhyet miehet ovat aina niin ylimielisen näköisiä? Onkohan niillä jokin kompleksi? Kierrän kaukaa moiset hapannaamat. Ei se myrtsi ilme ainakaan paranna kenenkään ulkonäköä. Ai niin, eihän sillä ulkonäöllä ole väliä. Tärkeintä että mies on innostunut siivouksesta ja ruoanlaitosta sekä autolla kuskaamisesta ja antaa vielä eurotukun käteen kun olen lähdössä shoppailemaan! Oliskohan niistä pikkumiehistä siihen? Kantsisko kokeilla? - remax
Olga kirjoitti:
valmis tunnustamaan että suussa olevat hampaat ovatkin teknikon käsialaa, hiukset uusinta tupeemallistoa eikä tahdo oikein enää pelittääkään..?
Miksikähän lyhyet miehet ovat aina niin ylimielisen näköisiä? Onkohan niillä jokin kompleksi? Kierrän kaukaa moiset hapannaamat. Ei se myrtsi ilme ainakaan paranna kenenkään ulkonäköä. Ai niin, eihän sillä ulkonäöllä ole väliä. Tärkeintä että mies on innostunut siivouksesta ja ruoanlaitosta sekä autolla kuskaamisesta ja antaa vielä eurotukun käteen kun olen lähdössä shoppailemaan! Oliskohan niistä pikkumiehistä siihen? Kantsisko kokeilla?...kun kuvaamasi tilanteet ovat todellisuutta.
Tosin tupeeta en edes koskaan hommaisi, ja etuhampaat ovat jo nyt teknikon käsialaa hurjan nuoruuden tiimoilta.
Jos ja kun sellainen joskus koittaa, että ei pelitä, on sekin vaan sitten hyväksyttävä. Onneks on tullut näin pelityskondiksessa niin palon säädettyä, ettei tarvi varmaan mitään silloinkaan haikailla. Ja pelitys senkun jatkuu... :)
Ja onnea sulle siivoojan etsimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927