Näyttää siltä että kun lukee facebook kirjoituksia puskaradio sysmä niin kanssaeläjissämme on kuljettajia joiden aistit ovat heikentyneet. Jos nyt on normaali talvikeli autolle ja mitään ongelmia ei ole niin olisi varmaan syytä läheisten toimittaa nämä teiden ritarit lääkäriin. KYLLÄ SIELLÄ ON ERITTÄIN HUONO AJOKELI JA TIET VAARALLISIA.. Ei todellakaan kannata ajella kuin olisi normaali talvikeli.. Minä ainakin näen kuulen ja haistan että on tiet jäässä ja polanteisia ja pahoja uria
Olen kovin huolestunut
7
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin hyvä kannanotto. Ongelma lienee siinä, että ratintakana oleva ei itse tunnusta asiaa.
- Anonyymi
Ne on niitä takapuskurissa kiinni ajavia, ohittaessaan heti eteen tulevia roiskien kaikki loskat ohitetun tuulilasiin, eivät omista vilkkuja, eivätkä viitsi käyttää päiväsaikaan ajovaloja edes pahimmassakaan pyryssä ja pimeän aikaan näkevät liian vaivalloiseksi vaihtaa pitkät pois kohdatessaan vastaan tulijat, eivätkä myöskään pysähdy stop merkillä, tai käytä vilkkua poistuessaan liikenneympyrästä, eivätkä muutenkaan. Heitä voi kutsua yleisnimikkeellä itsekäs pakaroiden välissä oleva reikä..
- Anonyymi
Kyllä sapettaa noi vähä älyiset vanhukset ja muut vajavaiset mitkä ajelee raitilla 20km/h, saatika hartolantiellä jotain 60km/h, jos ei pystytä ajamaan niin sitten muutetaan vanhainkotiin mätänemään.
- Anonyymi
Minuakin sapetti kun vähä älyinen ohitti minut kun ajoin 65km/h, seuraavassa mutkassa tuo ohittanut auto oli perse pystyssä ojassa, keula rutussa.
- Anonyymi
Totta. Suomessa on talvi ja talvella vaihteleva ajokeli. Joskus hyvä joskus erittäin huono. Nämä asiasta valittavat ilmeisesti olettavat että löytyy joku hyvä haltia joka simlalapim auraa samalla sekunnilla kaikki seudun tiet. Ei auraa. Ja kun ei näin tapahdu kuin saduissa niin syntyy polanne. Tuhannet ihmiset ajavat päivättäin polanteisilla teillä ja sovittavat nopeutensa olosuhteisiin oikeaksi. Osa ei osaa ajaa silloin edes kävelyvauhtia joten olkaa kotona. Sitten on nämä kaikesta valittavat herkkupeput ja taiteilijat. Keskittykää omaan elämäänne me täällä tien päällä pärjäämme ilman teidän alituisia itkuvirsiänne.
- Anonyymi
Myönnän joskus ajelevani lian hiljaa, mutta en ole papparainen no ehkä olenkin.
Pystyn hyvinkin ymmärtämään että joku haluaa ajaa ohi, ja se suotakoon. Mutta henkilöitä jotka jatkuvasti, ajaa ylinopeutta en ymmärrä. Jos ylinopeudesta on tullut tapa liikkua liikenteessä, ja on kiire aina niin joku on pielessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820