Ullakolla täynnä puhallusvillaa ja huomasin luukusta kun katoin että täynnä myyrän/hiiren jätöksiä. Muilla vastaavanlaista ongelmaa esiintynyt? Sisälle jyrsiät ei ole vielä löytänyt.
Omakotitalon vintillä myyriä
48
1237
Vastaukset
- Anonyymi
Ai ei sisälle? Onko sulla puhallusillat vesikaton yläpuolella
- Anonyymi
Yläpohjatilassa puhallusvillat, jossa myös löyty jyrsijän jätöksiä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18283785
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kärpän apua tarvitaan, se hävittää hiiret
- Anonyymi
Kissa myös hyvä siinä hommassa
- Anonyymi
Pistä nyt aluksi muutama myrkkyrasia sinne yläpohjaan.
- Anonyymi
Juottaa metästysseuran ukot humaaan ja pannoo ne vinnille haulokoitten kanssa.
- Anonyymi
Samalla ukkolauma ampuu toisensa, niin jo säästää yhteiskunta eläkkeissä ja köyhäinavussa ison summan rahaa.
- Anonyymi
Talo on kohta käyttökiellossa ja suojelussa, kun siellä asuu metsän eläviä, muuta kerrostaloon.
. - Anonyymi
Hiiret nousee seinää pitkin ulkolaudan ja tuulensuojalevyn välistä.rapina vain kuuluu ja sitten ne kipittää katolla.Kylläpä siinä hermo meinaa mennä.
- Anonyymi
Hiiribaareja luukulle seuraa tilannetta tuleeki uusia papanoita. Mettämyyrä pääsee myös kulkemaan esm tiiliverhoiltua seinää pitkin yläpohjalle. Mun lapsuudessa meillä oli vanha maatila johon rakennettiin 80-luvulla tiiliverhoiltu omakotitalo. Yläpohjassa vilisi hiiriä ja mettämyyriä.
- Anonyymi
Kuinka paljon ennen tiiliverhoilua talo oli rakennettu ?
- Anonyymi
Onko hiiri baarissa a oikeudet?
- Anonyymi
Hiiret pääsee mihin vain ja kulkijat tunnistaa niiden paskoista. Eli kuuklaa vaikka ne eri kulkijoiden jätökset.
- Anonyymi
Mun taloo ei hiiret pääse on niin tiiviisti rakennettu. Tietysti keittiön tuloputken välistä olisi teorissa mahdollista että hiiri tulis sitä kautta sisälle🤔 taidanpa laittaa villat siihen väliin🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun taloo ei hiiret pääse on niin tiiviisti rakennettu. Tietysti keittiön tuloputken välistä olisi teorissa mahdollista että hiiri tulis sitä kautta sisälle🤔 taidanpa laittaa villat siihen väliin🤔
Joudutko kulkemaan keittiöön putken kautta ? Onko poistumiseen ovi vai onko siihenkin putki?
- Anonyymi
Kuuklasin kulkijoiden jätökset mutta ei ne kuvat olleet eläinten jätöksistä.
- Anonyymi
Mikähän idiootti tämä palstavahti on, poistanut 2 viestiä joissa mainittu ainoa lentävä nisäkäs eli l.e.p.a.k.k.ko., taitaa olla vahti joku yliherkkä vähemmistön edustaja joka poistaa viestin vaikei mitään syytä siihen olisi, totuus on että näiden lentävien nisäkkäiden yhdyskuntia elää lähes jokaisen täällä olevan navetan ylisillä ja monien talojen yläpohjissa ja papanoita piisaa, niitähän näkee kesäöisin lahtevän saalistamaan pesäpaikoistaan .
- Anonyymi
Tekoäly siellä poistaa viestejä algoritmien perusteella
- Anonyymi
Mistähän lie kerran lepakko sisäsaunaan päässyt.aamulla pesuhuoneeseen mennessä vessaan niin saunan puolelta kömpii lepakko.
- Anonyymi
Varmaan samasta vähemmistön paraatista jossa sinäkin olit.
- Anonyymi
Pesuhuoneeseen vessaan mennessä, öö 🫣
- Anonyymi
Tekoäly kertoo:
Haluaisin jakaa positiivisen kokemuksen pienestä mutta mahtavasta paikasta Suomessa - Hyrynsalmesta! Tämä Kainuun helmikaupunki tarjoaa upeaa luontoa ja ystävällistä ilmapiiriä, joka tekee vierailusta unohtumattoman. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan tähän kauniiseen paikkaan ja kokemaan sen lumo itse!- Anonyymi
Hyrynsalmi on maailman toiseksi paras paikka ihmisten ja metsän eläinten hyvä asua, raikas luonto ja monipuolinen myös.
- Anonyymi
Meillä on metsämyyriä liiterissä kyllä ne vähenee kun välillä loukuttaa 👍
- Anonyymi
Tiedän kyllä että pellavaa loukutetaan mutta että myyriäkin? Mitä niistä tehdään ?
- Anonyymi
Jyrsijöitä tulee vain epähygieenisiin talouksiin, ei siisteihin.
- Anonyymi
Meillä oli neljä jänistä ullakolla, kyllä siellä villat pölisi ku päästin naapurin ajokoiran sinne niijen sekaan, olohuoneen katosta pitosi jalteksit sisään kun haukku oli parhaimmillaan, lopuksi avasin ullakon luukun nii sain ampuu lentoon kaikki neljä isoa ja lihavaa jänöö, tein niistä nyhtö jänistä, pahaa oli van tuli syötyy, löi ripulille, että sen semmosta.
- Anonyymi
Ei oo kyllä ollut jäniksiä koska jänikset ei pakkaudu ullakoille, ne on olleet rusakoita, et taida olla mehtämiehiä kun et tunnistanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kyllä ollut jäniksiä koska jänikset ei pakkaudu ullakoille, ne on olleet rusakoita, et taida olla mehtämiehiä kun et tunnistanut.
Niitä on sellaisia laitteita, mistä lähtee ääni, mitä ihmiset ei kuule, mutta hiiret ym kuulee.
Minulla oli aikaisemmin hiiriä, mutta kun laitoin sellaisia, niin ei ole ollut.
Sisällä talossa on kummassakin päässä, ja liiterissä kolmas.
Kokeile! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on sellaisia laitteita, mistä lähtee ääni, mitä ihmiset ei kuule, mutta hiiret ym kuulee.
Kokeile!Se on Elektroninen hiirenkarkotin
toimii ultraäänellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile!Meidänkin lapsilla oli aikoinaan valkoisia hiiriä ja ne kyllä lähtivät ilman karkoittimia, myin häkkeineen päivineen Kajaaniin.
- Anonyymi
Onko niitä poroille ja jäniksille?
- Anonyymi
Ite suojaan kasvimaan ja omenapuun proilta ja jänikseltä ihan verkko aidalla.
- Anonyymi
Kyllä on hyvin tuulettuva välipohja, jos sinne porotkin sopii ja pääsee 🤔
- Anonyymi
Meillä on ullakolla vanhat pontikka vehkeet.
- Anonyymi
Tokka talvehtinut vinnillä, tontin ympärillä 1.8m korkea aita, en ällyy miten porot sen ylittävät.
- Anonyymi
Jos jänikset sait koiran kanssa pois, niin nämäkö ei suostuneet lähtemään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jänikset sait koiran kanssa pois, niin nämäkö ei suostuneet lähtemään?
Mitäpä ne porot nyt jäniskoirasta välittäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä ne porot nyt jäniskoirasta välittäisi.
Kannattaa häätää porot pois, kohta on ahmoja niitten perässä.
Net on vihelisiä saata pois sieltä.
- Anonyymi
Söin koirankin, tuli ammuttuu sekin
- Anonyymi
Minun vintille ilmesty ottoautomaatti.
- Anonyymi
Ja minulle pano automaatti.
- Anonyymi
Joku oli vienyt villat välipohjasta, oravako?
- Anonyymi
Epäilen että villakuore.
- Anonyymi
Minä muutin telttaan
- Anonyymi
Minäpä herään joka aamu teltasta
- Anonyymi
Osta Puuilosta puolenkymmentä hiiribaaria ja viskele ne pitkin välipohjaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615