Kun olen raskauden alkuvaiheessa ja mies lähti meneen. Mutta silti haluttais. Ja oon miettiny kun asun täällä Helsingissä että kuka auttaa kiimasta yh-äitiä. Jonka tissit isot jo muutenki ja näihin vielä maitoa. Mut on ihanaa kulkea kotona vähissä vaatteissa kun on välillä kuumakin kun hormoonit jyllää.
Mikä neuvoksi
18
756
Vastaukset
Moi, kyllä kiinnostaisi tuttavuus vakituisempana vieraana. Voisi jatkua myös synnytyksen jälkeenkin, sen mukaan miten tykkäisit saada seksiä. Olisipa kiva päästä puristelemaan ja imemään niitä isoja turpeita tissejäsi
Tule treffien puolella juttelemaan privaatisti, katsotaan miten jutut osuu yhteen ja sovitaan sen mukaan treffit.
- Anonyymi
Sä kiihotat mua tekstiilläs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kiihotat mua tekstiilläs.
UteliasUkm
Anonyymi kirjoitti:
UteliasUkm
Huomenta, ihana kuulla. Ootkos sä aloittaja, vai joku toinen isorintainen lähellä asuva nainen?
- Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
Huomenta, ihana kuulla. Ootkos sä aloittaja, vai joku toinen isorintainen lähellä asuva nainen?
Aloittaja. Ja heräsin aamulla siihen kun hyväilin rintojani yöpaidan alta ja sormilla kutittelin nännejä,käännyin selälleni,laitoin toisen käden pitsi alkkareihin,levitin jalkojani ja sormilla levitin häpyhuulia ja hyväilin klitorista ja siitä viä eteenpäin syvemmälle pilluun ja toisella kädellä hyväilin isoja rintojani ja tein vartalollani ihanaa keinuvaa liikettä niin että rinnat vähä heilui ja sormetin syvemmälle pilluun niin että ihana litinä kuului ja huohotin samalla ja nautiin,otin dildon yöpöydän laatikosta ja voi että kun pillu sykki ihanasti ja litisi ja rinnat oli pinkeet nautinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja. Ja heräsin aamulla siihen kun hyväilin rintojani yöpaidan alta ja sormilla kutittelin nännejä,käännyin selälleni,laitoin toisen käden pitsi alkkareihin,levitin jalkojani ja sormilla levitin häpyhuulia ja hyväilin klitorista ja siitä viä eteenpäin syvemmälle pilluun ja toisella kädellä hyväilin isoja rintojani ja tein vartalollani ihanaa keinuvaa liikettä niin että rinnat vähä heilui ja sormetin syvemmälle pilluun niin että ihana litinä kuului ja huohotin samalla ja nautiin,otin dildon yöpöydän laatikosta ja voi että kun pillu sykki ihanasti ja litisi ja rinnat oli pinkeet nautinnosta.
Huh, ihana kuulla. Olisin tykännyt olla katsomassa, jonka jälkeen auttaa sinua paineissasi. Tekisi todella paljon mieli imeä ja puristella turpeita rintojasi samalla kun hitaasti runkkaat kaluani. Taidat olla todella kostea, pidän siitä ja tahdon mahdollisimman paljon nesteitäsi suuhuni, niellä ja nauttia.
UteliasUkm40 kirjoitti:
Huh, ihana kuulla. Olisin tykännyt olla katsomassa, jonka jälkeen auttaa sinua paineissasi. Tekisi todella paljon mieli imeä ja puristella turpeita rintojasi samalla kun hitaasti runkkaat kaluani. Taidat olla todella kostea, pidän siitä ja tahdon mahdollisimman paljon nesteitäsi suuhuni, niellä ja nauttia.
Tule tutustumaan s24 treffien puolella, löydät minut nimimerkilläni. Olisi kiva jutella privaatisti
- Anonyymi
Täältä löytyisi apuun varattu m33 helsingistä jos kiinnostaa
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Aina kiinnostaa. Vaikka näin raskaana ollessa ei kyllä aina kiinnosta. Kun on tuota pahoinvointia välillä. Mutta aika usein.
- Anonyymi
Raskaana oleva nainen minuakin kuumasti kiinnostaa. Nainen voisi olla vapaa tuleva yh tai varattu. Haluaisin palvoa raskaana olevan ihania muotoja rintoja, vatsaa ja tietenkin pillua.
m52tku- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa
Tule juttelemaan kikiin. Tunnus on odottavaaihailen
Olisi kiva ja ehkäpä myös saattaa joku kiva neitonen raskaaksi, mutta yh olemaan, mut silti auttaa himoja tyydyttää
- Anonyymi
Kielen kanssa ongelmia?
Anonyymi kirjoitti:
Kielen kanssa ongelmia?
Ajatus kulkee joskus nopeammin kuin ehtii kirjoittamaan...
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165