Kuinka moni haluaisi peppuseksiä, tai puristella rintojani ja hyväillä pillua. Ja naida.
22v. Haluaisin miestä . Iällä ei väliä.
Olen Juliet ja kysyisin
46
1251
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ollut joskus ravintolassa toples tarjoilijana.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18285498
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ois kiva tietää paikkakunta ?
Itse olisin valmis hoitelemaan sinua vaikka heti . 🥰 Missä asut
- Anonyymi
Stadissa
- Anonyymi
Peppuseksi on mukavaa. Haluaisitko Juliet dildon pilluun samalla kun on muna pepussa.
- Anonyymi
En ole ennen kokeillutkaa. Voisin halutakkin
- Anonyymi
Olisiko taas kunnon provo
- Anonyymi
Jaa. Minä provo vai. Just...
- Anonyymi
Kyllä. Kiusaavat meitä pervoja ja puutteessa olevia setä miehiä
- Anonyymi
En kiusaa ketään.
- Anonyymi
Oikein mielelläni
- Anonyymi
Missäpäin :)
- Anonyymi
Missä päin 😉
- Anonyymi
Mä asun helsingissä vielä vähän aikaa...
- Anonyymi
Miksi et vastaa sähköpostiin
Tänne laitoin sen
Taidat olla vain fantasioija ,tiedä mies vai nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vastaa sähköpostiin
Tänne laitoin sen
Taidat olla vain fantasioija ,tiedä mies vai nainenEn nähnyt sähköpostia. Pahoittelen. Ja monenko miehen nimi on Juliet.
- Anonyymi
Pyllyyn on mahtava panna tai oikeastaan mahtava panna takaisin jos naisella on kunnon seksikäs perse. Onko sulla Juliet hyvä perse?
- Anonyymi
Pantavan hyvä perse.
Kaikki käy peppukin tosi hyvin
- Anonyymi
Aloittaja on oikeasti mies.
- Anonyymi
Jos todellakin väität mua näkemättä mieheksi näin iso tissistä naista niin oot kyllä melkonen...
- Anonyymi
Mä annan itseni teille käyttöön. Hyvä perse,isot tissit. Niin jotkut mieltää mut mieheksi. Ootte kyllä uskomattomia. Kait mä meen baariin takaisin töihin. Ajattelin että saisin toisenlaista kohtelua täällä mutta mitä vielä.
Mä haen naista joka nauttii anaaliseksistä, itsekin rakastan peppunautintoja kaikin tavoin.
- Anonyymi
Mistäpäin olet raumalta löytyisi apu ;)
- Anonyymi
Helsingissä olen.
- Anonyymi
Kyllä vain
- Anonyymi
Olisi aika unelma päästä kokeilemaan peppuun panemista kun vaimo ei halua.. M33 helsingistä
- Anonyymi
Kyllä haluun peppua nuolla rintoja, pillua ym. Panna haluun kans, olen 55 m uusimaa
- Anonyymi
Ihana tarjous
- Anonyymi
tule miun syliin ilman pikkareita
- Anonyymi
Tottakai tulen ilman pikkareita. Hajareisin syliisi.
- Anonyymi
Voisin olla kiinnostunut vaihdetaanko jotain yhteystietoja päästään miettimään asiaa vaikka tarkemmin
- Anonyymi
Kuinkahan yhteystiedot kyllä haluttais, 55 m
Muuten voisi käydä, mutta mun mielestä naisella on kaksi reikää joihin lastit sisään kuuluvat naimisen jälkeen on pillu ja suu. Miehen taas peppu ja suu.. Mut makuja on monia... 39v mies olen.
- Anonyymi
Hyviä näkökulmia. Olet upea.
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä näkökulmia. Olet upea.
Kuka mahdat olla ja ehkäpä myös huomasit että vastaus on hyvin Bi henkinen ehkäpä myös..
- Anonyymi
tomaatti007 kirjoitti:
Kuka mahdat olla ja ehkäpä myös huomasit että vastaus on hyvin Bi henkinen ehkäpä myös..
En huomannu.
Anonyymi kirjoitti:
En huomannu.
Oletko aloittaja ja jos olet/aloittaja luet, olisin myös kiinnostunut, mut jätetään mun kohdalla se peppu puoli pois tai ainakin vähemmälle huomiolle... Joka tapauksessa sitten lopulta olen itse sitä mieltä vahvasti että, kun pannaan pilluun tai sitten peppuun sinne ne arvokkaat lastit sisään kuuluvat lopuksi. Niin ja jos haluat minut tavoittaa toimii nimimerkki hakukone/sen yhtiön sähköpostiin... Voi toki muutkin naiset jotka ovat samaa mieltä, olla yhteydessä.
- Anonyymi
tomaatti007 kirjoitti:
Oletko aloittaja ja jos olet/aloittaja luet, olisin myös kiinnostunut, mut jätetään mun kohdalla se peppu puoli pois tai ainakin vähemmälle huomiolle... Joka tapauksessa sitten lopulta olen itse sitä mieltä vahvasti että, kun pannaan pilluun tai sitten peppuun sinne ne arvokkaat lastit sisään kuuluvat lopuksi. Niin ja jos haluat minut tavoittaa toimii nimimerkki hakukone/sen yhtiön sähköpostiin... Voi toki muutkin naiset jotka ovat samaa mieltä, olla yhteydessä.
Olet aivan oikeassa. Kunnioittaen: Juliet.
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Kunnioittaen: Juliet.
Juliet haluaisitko katsoa miten meillä kävisi livenä, kenties.. nimimerkkini ja Gmail on. Saa toki muutkin Naiset laittaa viestiä, jos live ois mielessä...
Saisko yhteysyiedot t.33v mies varsinais suomesta
- Anonyymi
Kyllähän näin hyvä tarjous kiinnostais, asun itse lähellä stadia, t.31v
- Anonyymi
Wautsi.
Ketjusta on poistettu 125 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308