Hei olen 34v yh raumalais mies etsin pori-rauma akselilta naista joka etsii säpinää harmaaseen arkeen FwB periaatteella tai kun vain alkaa tehdä mieli seurustelu tilanteesi ei ole este ainoa toiveeni olisi että olet terve kuten minäkin ja nautit suuseksistä vastaan ottavana osapuolena
Löytyisikö rauma-pori akselilta naista jolla halua saada 34v miehen pää reisien väliin
3
447
Vastaukset
Mulle kelpais kans moinen nainen samalta alueelta
- Anonyymi
Jos tuollainen sinua kiinnostaa niin etsippä itse jostain sateenkaari poika itsellesi itseä herteona tuollainen ei kiinnosta toki voit teräsharjaa kokeilla itsellesi tuollaisen vätyksen läsnäoloa ei täällä tarvita.
- Anonyymi
Taisi löytää sen teräs harjan kun kaikki kommentit poistettu🤣 noo en tuomitse kaikki omalla tavallaan vai onko omasta sukupuolestaan epävarma kun tuollaisia täytyy huudella🤔
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329