Mielelläni kuulisin jos olet tavannut tai olet suhteessa naisen kanssa jolla iso reikä.
Oletko tavannut naista jolla iso joustava peräaukko
11
1212
Vastaukset
- Anonyymi
Anopillani on tiukka ja pieni mutta niin joustava joka oikein imee kullini ihanasti sisään ja sulkijalihaksen jälkeen tuntuu niin upea samettinen pinta kulliani kun anoppi osaa oikein lypsää ja puristaa, ihana taito jota en ole keltään muilta saanut, samoin osaa pulliaan supistella niin että tunnen sen puristavan kulliani ja anopin orkku on kiva tuntea! pillu värisee niin kuin sähköiskuja saisi. t.onnenpoika
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari anoppia perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Olen tavannut. Antoi pillua ja pyllyä maksusta.
Pillu oli paljon tiukempi. Sen jälkeen en ole ketään halunnut perseeseen panna.- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas munaton kääpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin vain unelmissas munaton kääpä
Oletko äpärä jonka äitisi synnytti eikä tiennyt kuka on isäsi? Siksikö voit noin huonosti?
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://alegroup.info/H/Y1o6L6
- Anonyymi
Työnnä lōylykauha,,,
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://allyak.com/H/W8p9U6
- Anonyymi
Peräpukamat parani heti kun aloin homostelun, voin suositella muillekkin.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635